niebieski708 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zaczął dymic na wyzszych obrotach, co robic od czego zaczac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Od turbiny. Poprostu się kończy lub się skończyła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 A jesli tak jest to pilnuj poziomu oleju i jak najszybciej jedz do serwisu. To co dymi to tylko czesc oleju ktory trafia do wydechu Sprezarka juz do regeneracji, a jak zaniedbasz to jeszcze wydech bedziesz mial do wymiany i to pewnie z katalizatorem. Oczywiscie jesli pada sprezarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zaczął dymic na wyzszych obrotach, co robic od czego zaczac ??? zacznij od sprawdzania, turbo, uszczelniacze zaworowe, pierścienie, pękniety tłok, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Przewód miedzy ic i turbo jest zaolejony w srodku, a na zewnątrz w miejscach łączenie jest tez od leju ślad. Zaczął tez brac troche wiecej oleju. Jak mozna sprawdzic turbo domowym sposobem ( rusza sie wirnik na łożysku - jakis luz?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 niebieski708, Sprawdź jeszcez czy Ci płynu chłodniczego nie ubywa. Może on się dostaje przez uszczelkę, a Turbo ma się dobrze... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 niebieski708, Sprawdź jeszcez czy Ci płynu chłodniczego nie ubywa. Może on się dostaje przez uszczelkę, a Turbo ma się dobrze... :roll: to by nie dymił na siwo-niebiesko :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 niebieski708, Sprawdź jeszcez czy Ci płynu chłodniczego nie ubywa. Może on się dostaje przez uszczelkę, a Turbo ma się dobrze... :roll: to by nie dymił na siwo-niebiesko :roll: Na siwo na pewno ale czy na niebiesko... może i płyn i olej - ciężki temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jutro sprawdze plyn, jakie odgłosy wydaje turbo gdy pada ? moze terkotac czy jakos ta ? bo cos zaczeło, to zaczeło sie dziac po wyjezdzie z pewnego warsztatu. Ten dzwiek i tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 a co takiego robili Imprezie w tym warsztacie? grzebali cos przy silniku? wymieniali olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Wymieniali skrzynię, ale też wiem że byli sie przejechac nie wiem czy rozgrzali go i poczekali po jezdzie. Nie wiem tez jak jeździli Płyn sprawdzałem, ale chyba wszystko jest ok. Sprawdzalem dzis, to przy normalnej jezdzie do 4000 nie dymi albo bardzo bardzo delikatnie. Przytrzymanie go do odciecia powoduje bardzo duże dymienie (dymi na siwo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Wymieniali na inna czy wyjeli i wlozyli stara? Ja bym podjechal do nich i niech zobacza co jest grane (skoro wczesniej nie bylo tych objawow). Chyba ze nie sa zbytnio otrzaskani z subaru (ale wtedy chyba by sie nie podejmowali tematu skrzyni). Z drugiej strony nie widze zbytnio polaczenia miedzy wyjeciem skrzyni i padnieciem turbo, na co moga wskazywac opisane przez Ciebie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Bardziej chodzi o jazde jaka zrobili autu katowanie na zimno i zgaszenie po katowaniu, turbo moze paśc ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Bardziej chodzi o jazde jaka zrobili autu katowanie na zimno i zgaszenie po katowaniu, turbo moze paśc ??? Nie ma nic gorszego niż katowanie na zimno :neutral: Może napisz w którym warsztacie takie "przyjemności" fundują ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Tak prawde mowiac to watpie, zeby po jednym takim katowaniu zaraz turbo mialo pasc. Jesli tak sie stalo, to rzeklbym, ze chyba i tak juz troche na wykonczeniu bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie ma nic gorszego niż katowanie na zimno Owszem, ale pewnie część Imprez przechodziła taki chrzest przy rozładunku w porcie, po przybyciu z Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie ma nic gorszego niż katowanie na zimno Owszem, ale pewnie część Imprez przechodziła taki chrzest przy rozładunku w porcie, po przybyciu z Japonii. Albo US Też o tym słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się