Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

i mnie pipiripi UPG pipiripi.......

czy ktoś doradzi solidny w miarę sensowny kosztowo warsztat w okolicy Trójmiasta gdzie dokonam wymiany uszczelki + ewentualnie regulacji zaworów (cena ASO mnie powaliła na kolana - minumum 6 koła to chyba przesada).

A swoją drogą to przebieg 55tys to trochę mało jak na taką markę (Outback 2007 2,5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Trójmiasto ! :mrgreen:

 

Przebywam wraz z moim Antykiem nad morzem na dłużej niż wczasy a potrzeba mi kogoś (czyt. speca z dobrym uchem) do posłuchania mojego trupiałego motoru :mrgreen: Coś stuka ale tylko przy pewnych obrotach, ogólnie nie ma się co rozpisywać, czy ktoś z Was byłby uprzejmy poświęcić mi troszkę czasu najlepiej weiczorem na mini-mikro spota w celu posłuchania mojego boksera ? :) Przebywam w wiosce o nazwie Karwia (okolice Władysławowa). Po powrocie naturalnie zapraszam na wódkę do Łodzi :D

 

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cosaj,

generalnie pechowy blok :x potem zastąpili go taki masmym jak w STI, wrx, fxt gdze teżuszczelki padajaale tam jest turbo które bardzo pomaga uwalić uszczelkę. W NA pewnie nie do zabicia. U ciebie trzeba nowąuszcezlkę 3 lub 4 warstwową - nie pamiętam

 

Chłopaki ograniają temat :mrgreen: z resztą powiem im w poniedziałek bo mam trochę zachcianek :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

-- 12 sie 2012, 18:13 --

 

buhhu,

do kiedy jesteś?

 

może podjedziesz na spota we czwartek?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhhu, na spota to może i przyjeżdżaj, ale bliżej masz innego speca od subaru ;)

 

Może ? Czyli zaproszenie ale nie do końca ? :( Gdzie ten spec ?

 

-- N sie 12, 2012 10:16 pm --

 

 

-- 12 sie 2012, 18:13 --

 

buhhu,

do kiedy jesteś?

 

może podjedziesz na spota we czwartek?

 

pozdrawiam

 

Jestem do końca sierpnia - gdzie ten spot i o której ? Jakbym tylko miał czas to bardzo chętnie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd,

żelastwo leży u Wojtka, sprawdziło się w 100% i jest Twoje :mrgreen: Zostawiam kpl śrub bo kupiłem w ASO wszystkie śruby nowe. Jeden spring założony i o dziwo auto nie usiadło :twisted: Dzisiaj mają założyć drugi.

Przy okazji wyszło, że zaciski 2-pot naprawdę hamują. W ciągu 30kkm skończyły się klocki na tyle :shock: Na rozwiązaniu OEM (ATRAPA :mrgreen: ) klocki miały 75% grubości po 105kkm.

Tak więc mogę polecić 2-pot na tył. Tarcze kotwiczne z WRX idealnie pasują do forka i teraz jestem zadowolony 8)

 

No i mogę napisać, że Moje rozwiązanie, czyli seryjne mocowanie staba STI tył ze zmodyfikowaną gumą STI po 20kkm wygląda jak nowe, 0 luzów, nic się nie powyginało itp. Więcej, same ucho mocujące gumę ma szerszą powierzchnie czynną w stosunku do STI.

 

Teraz czekam na poliuretany na razie na przód.

 

Aha, mycie podwozia auta, pomimo lat dalej kosztuje 50pln brutto

 

Pozdrawiam

 

p.s.

Wkrótce rejestracja GD :mrgreen::twisted: 8)

 

-- 16 sie 2012, 09:31 --

 

Mogę się w miarę oficjalnie pochwalić. Udało mi się kupić kpl krzeseł z WRX WAGON.

 

w sobotę swap :mrgreen:

foto nie moje, ale takie krzesła udało mi się kupić

IMG_7150.jpg

Kanapę mam od wersji wagon więc może jakoś da się przypasować a jak nie to będę szukał innych rozwiązań

 

Wiem, że to nie STI ale moje gabaryty powodują, że jak już się wbije w krzesła od Sti to pasy mi są średnio potrzebe :lol: A tutaj jest całkiem wygodnie i na pewno lepiej trzymają od krzeseł forkowych.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...