Gracowy Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Co wy na to ? http://wyscigi.autoklub.pl/news/subaru- ... wtcc,31557 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czemu by mieli nie sprobowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 co prawda wolałbym starty Subaru w rajdach ale jak się nie ma co się lubi ........... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 co prawda wolałbym starty Subaru w rajdach racja ale ja tam się cieszę i popieram. WTCC zawsze było ciekawe a teraz będę mógł kibicować z czystym sumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Łada była, to czemu i Subaru miałoby nie startować A tak na poważnie to bardzo jestem ciekaw jak ich auto będzie się sprawowało i wyglądało :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Skoro ma być unifikacja silników w różnych seriach to myślę że szybko zobaczymy Subaru także w WRC. Celimpreza z RWD do WTCC a Impreza do WRC, dla mnie git 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Durbos, mysle ze sa szanse, ze jest dokladnie tak jak pisze Durbos. Jedyne co, to - tak mi sie wydaje - musieliby zmienic regulamin WRC, bo ten obowiazujacy od 2011 bardzo dokładnie reguluje układ cylindrów i sposób położenia silnika (czyt. rzędówki poprzeczne). Niemniej jest to na pewno krok w dobrym kierunku, aby zachować sportowy wizerunek marki - bardzo się cieszę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Niemniej jest to na pewno krok w dobrym kierunku, aby zachować sportowy wizerunek marki - bardzo się cieszę! Lanos Niemniej jest to na pewno krok w dobrym kierunku, aby zachować sportowy wizerunek marki - bardzo się cieszę! na pewno fajnie będzie jak Subaru wróci do sportu , tylko 2012 to daleko jest :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Lanos A może sedan będzie jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Subaru i Cosworth potwierdzili, że będą wspólnie pracować nad rozwojem czterocylindrowego boksera 1.6 turbo czy może to oznaczać wejściem takiej jednostki do cywilnych aut ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Subaru i Cosworth potwierdzili, że będą wspólnie pracować nad rozwojem czterocylindrowego boksera 1.6 turbo Oboszszszsz - to się tunerzy ucieszą, że teraz będą musieli kręcić 350 KM z 1.6 litra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 GIT! Lubię wyścigi. Co prawda to nie rajdy, nie szuter, itd. ale fajnie będzie popatrzeć jak Impreza gania się z innymi po torze. Lepiej tak niż w ogóle bez udziału w sporcie - emerycki wizerunek nie grozi marce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Lepiej tak niż w ogóle bez udziału w sporcie :shock: :?: Prowadzimy w RSMP ..... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zwracam honor :!: Kajto wymiata Miałem na myśli udział fabrycznych załóg w motosporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 oszszszsz - to się tunerzy ucieszą, że teraz będą musieli kręcić 350 KM z 1.6 litra . a co to za problem 205 T16 i Delta S4 Grupy B z silnikow 1.8 juz w latach 80 mialy po 500 KM i lepiej wiec mysle ze w XXI wieku dadza rade :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Marudzicie, nawet jak tylko 200 kucy będzie, to na bułkowóz już się nada. I Berlieta da się skopać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 a co to za problem 205 T16 i Delta S4 Grupy B z silnikow 1.8 juz w latach 80 mialy po 500 KM i lepiej wiec mysle ze w XXI wieku dadza rade :wink: Słusznie 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Subaru i Cosworth potwierdzili, że będą wspólnie pracować nad rozwojem czterocylindrowego boksera 1.6 turbo Oboszszszsz - to się tunerzy ucieszą, że teraz będą musieli kręcić 350 KM z 1.6 litra . na pewno będą to baaardzo żywotne jednostki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 na pewno będą to baaardzo żywotne jednostki..... Skoro 2.0 są żywotniejsze niż 2.5 to 1.6 będą przecież pancerne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 a co to za problem 205 T16 i Delta S4 Grupy B z silnikow 1.8 juz w latach 80 mialy po 500 KM i lepiej wiec mysle ze w XXI wieku dadza rade :wink: Ekologowie nie pozwolą na takie wygibasy....argumentacja pewnie będzie taka, że 20 samochodów z WTCC w czasie każdego wyścigu będzie wydawać na świat takie masy CO2, że jakiś gatunek muszek żyjących wokół toru będzie eliminowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Mam nadzieję, że kultowe barwy rajdowe nie będą zmienione. No i, że będzie mistrzostwo i polski kierowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 myślę, że to dobre posunięcie ze strony Subaru. Czas pokaże jakie będą tego efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Oby tylko regulamin zezwolił używać AWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ekologowie nie pozwolą na takie wygibasy....argumentacja pewnie będzie taka, że 20 samochodów z WTCC w czasie każdego wyścigu będzie wydawać na świat takie masy CO2, że jakiś gatunek muszek żyjących wokół toru będzie eliminowany taa, i jeszcze im zieloni beda rzucac klody drewa pod kola jak niegdys na Kormoranie -- Pt sie 27, 2010 4:05 pm -- Oby tylko regulamin zezwolił używać AWD... Wlasnie, to jest ciekawe, choc Audi A4, ktore jezdzilo w WTTC mialo naped quatro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wlasnie, to jest ciekawe, choc Audi A4, ktore jezdzilo w WTTC mialo naped quatro.. W DTMie. Nie bardzo rozumiem po co przy dzisiejszych oponach i aero stosować AWD na torze,które przydaje się jedynie przy nawrotach, w każdym innym miejscu toru auto będzie tracic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się