Jump to content

IMPREZA WRX 2004 PODNIESIENIE MOCY REMONT SILNIKA


ptoks7
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie . mam subaru wrx z 2004 roku z "przytartym" silnikiem - mam nadzieje ,ze nie było takiego pytania na tym forum , a bardziej dobrej porady 

 

mianowicie samochód jest całkowicie seryjny , wydech chyba tylko to prodrive , potrzebuje nim czasem się pobawić w weekendy bo nie widziałęm ,ze "boxer turbo mnie tak urzeknie ;)

 

- pytanie jest takie co zrobić żeby uzyskać w miare bezpiecznie ok 300 ps ??

 

- czy kupić inny sinik bo tak jak wspominałem jest przytarty ( stanął całkowicie ) potem na zimnym odpalił, ale kuleje ....

 

- jeśli ten remontować o ile się da , co polecacie w rozsądnych pieniądzach ??? trzeba zakuwać korbowy i tłoki ? jeśli tak to jakie ?? pytam bo potrzebuje podnieść moc 

 

- jakie najważniejsze modyfikacje mechaniczne potrzebne są do uzyskania takiej mocy (chyba że wystarczy sama mapa w co wątpie .

 

proszę o ciekawe wypowiedzi jestem lajkiem ,a chciałbym  fajnie uzdrowić ten samochód bo trzyma się kupy i fajna baza.

 

pozdrawiam 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie, poszperaj trochę i znajdziesz jest tego pełno. Ale na szybko zależy co chcesz osiągnąć. Bezpieczne 280+ w WRX to kucizna 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, _scooby_ napisał:

zaczynasz dłubać z mocą w WRX to pamiętaj o rozejrzeniu się za skrzynią z STI albo legasia specB :)

Do 320 powinna starczyc od WRX ale jak to mówią chodzimy po cienkiej nitce ;)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.05.2018 o 23:53, Sikooo11 napisał:

Dokładnie, poszperaj trochę i znajdziesz jest tego pełno. Ale na szybko zależy co chcesz osiągnąć. Bezpieczne 280+ w WRX to kucizna 

Chyba w ej255... Seryjne tloki ej205 (HBR) wystarcza do 300KM.

Link to comment
Share on other sites

fajnie dziękuje za odpowiedzi , dzwoniłem do Pana który mi sprzedał ten samochód i "bawi" się od dawna w takie samochody , twierdzi ,ze do 280km wystarczą spokojnie tłoki hbr noi ogólnie zdecyduję się zrobić całość , czyli panewki , nowy wał , korobowody ,żeby było to po prostu jak nowe... jak mam nie dołożyć z 2 tyś wiecej i mieć coś starego w silniku to wolę dołożyć , jedyne co mnie jeszcze dręczy to cylindry podobno w boxerach robi się trochę (owal)  i też trzebą będzie coś z tym zrobić , co do skrzyni (pojeździłem autkiem 2 tyg puki nie wytrzymało mojej radości z jazdy  :rolleyes: to raczej wszystko było ok , mam nadzieje ,ze wytrzyma ;) 

15 godzin temu, _scooby_ napisał:

zaczynasz dłubać z mocą w WRX to pamiętaj o rozejrzeniu się za skrzynią z STI albo legasia specB :)

legasia ?? coż to za skrzynia ???

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, ptoks7 napisał:

fajnie dziękuje za odpowiedzi , dzwoniłem do Pana który mi sprzedał ten samochód i "bawi" się od dawna w takie samochody , twierdzi ,ze do 280km wystarczą spokojnie tłoki hbr noi ogólnie zdecyduję się zrobić całość , czyli panewki , nowy wał , korobowody ,żeby było to po prostu jak nowe... jak mam nie dołożyć z 2 tyś wiecej i mieć coś starego w silniku to wolę dołożyć , jedyne co mnie jeszcze dręczy to cylindry podobno w boxerach robi się trochę (owal)  i też trzebą będzie coś z tym zrobić , co do skrzyni (pojeździłem autkiem 2 tyg puki nie wytrzymało mojej radości z jazdy  :rolleyes: to raczej wszystko było ok , mam nadzieje ,ze wytrzyma ;) 

legasia ?? coż to za skrzynia ???

Skrzynia która wytrzyma  300 koni bez problemu,  podobnie jak w Sti ;)

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...