Skocz do zawartości

IMPREZA WRX 2004 PODNIESIENIE MOCY REMONT SILNIKA


ptoks7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie . mam subaru wrx z 2004 roku z "przytartym" silnikiem - mam nadzieje ,ze nie było takiego pytania na tym forum , a bardziej dobrej porady 

 

mianowicie samochód jest całkowicie seryjny , wydech chyba tylko to prodrive , potrzebuje nim czasem się pobawić w weekendy bo nie widziałęm ,ze "boxer turbo mnie tak urzeknie ;)

 

- pytanie jest takie co zrobić żeby uzyskać w miare bezpiecznie ok 300 ps ??

 

- czy kupić inny sinik bo tak jak wspominałem jest przytarty ( stanął całkowicie ) potem na zimnym odpalił, ale kuleje ....

 

- jeśli ten remontować o ile się da , co polecacie w rozsądnych pieniądzach ??? trzeba zakuwać korbowy i tłoki ? jeśli tak to jakie ?? pytam bo potrzebuje podnieść moc 

 

- jakie najważniejsze modyfikacje mechaniczne potrzebne są do uzyskania takiej mocy (chyba że wystarczy sama mapa w co wątpie .

 

proszę o ciekawe wypowiedzi jestem lajkiem ,a chciałbym  fajnie uzdrowić ten samochód bo trzyma się kupy i fajna baza.

 

pozdrawiam 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, _scooby_ napisał:

zaczynasz dłubać z mocą w WRX to pamiętaj o rozejrzeniu się za skrzynią z STI albo legasia specB :)

Do 320 powinna starczyc od WRX ale jak to mówią chodzimy po cienkiej nitce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2018 o 23:53, Sikooo11 napisał:

Dokładnie, poszperaj trochę i znajdziesz jest tego pełno. Ale na szybko zależy co chcesz osiągnąć. Bezpieczne 280+ w WRX to kucizna 

Chyba w ej255... Seryjne tloki ej205 (HBR) wystarcza do 300KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie dziękuje za odpowiedzi , dzwoniłem do Pana który mi sprzedał ten samochód i "bawi" się od dawna w takie samochody , twierdzi ,ze do 280km wystarczą spokojnie tłoki hbr noi ogólnie zdecyduję się zrobić całość , czyli panewki , nowy wał , korobowody ,żeby było to po prostu jak nowe... jak mam nie dołożyć z 2 tyś wiecej i mieć coś starego w silniku to wolę dołożyć , jedyne co mnie jeszcze dręczy to cylindry podobno w boxerach robi się trochę (owal)  i też trzebą będzie coś z tym zrobić , co do skrzyni (pojeździłem autkiem 2 tyg puki nie wytrzymało mojej radości z jazdy  :rolleyes: to raczej wszystko było ok , mam nadzieje ,ze wytrzyma ;) 

15 godzin temu, _scooby_ napisał:

zaczynasz dłubać z mocą w WRX to pamiętaj o rozejrzeniu się za skrzynią z STI albo legasia specB :)

legasia ?? coż to za skrzynia ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ptoks7 napisał:

fajnie dziękuje za odpowiedzi , dzwoniłem do Pana który mi sprzedał ten samochód i "bawi" się od dawna w takie samochody , twierdzi ,ze do 280km wystarczą spokojnie tłoki hbr noi ogólnie zdecyduję się zrobić całość , czyli panewki , nowy wał , korobowody ,żeby było to po prostu jak nowe... jak mam nie dołożyć z 2 tyś wiecej i mieć coś starego w silniku to wolę dołożyć , jedyne co mnie jeszcze dręczy to cylindry podobno w boxerach robi się trochę (owal)  i też trzebą będzie coś z tym zrobić , co do skrzyni (pojeździłem autkiem 2 tyg puki nie wytrzymało mojej radości z jazdy  :rolleyes: to raczej wszystko było ok , mam nadzieje ,ze wytrzyma ;) 

legasia ?? coż to za skrzynia ???

Skrzynia która wytrzyma  300 koni bez problemu,  podobnie jak w Sti ;)

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...