Jump to content

rzetelna konserwacja podwozia trójmiasto i okolice


Kris Dus
 Share

Recommended Posts

Witam, szukałem ale nie znalazłem nic po 2012 r. Czy ktoś poleci rzetelny zakład , który fachowo zajmie się konserwacją podwozia  w 3 city lub okolicach? . Ze stron web znalazłem kilka ale wszystkie raczej lakonicznie o tym piszą. Poza Auto Kompleks Beaver nikt nie proponuje ciągłego monitoringu procesu. Cena wysoka ale pewnie warto. Każda opinia będzie pomocna. Z góry dzięki. 

:) Świeżak

Link to comment
Share on other sites

Kilka dni temu odebrałem auto właśnie od bobra- gość logiczny, sprawiał dobre wrażenie, i pokazał co i jak. Zajęło to 5 dni co biorąc pod uwagę pogodę jest całkiem możliwe. Cena gruba, a czy warto okaże się po zimie. Poza tym wiele nie znalazłem miejsc które by wzbudzały zaufanie.

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej to samemu zrobić, przynajmniej ma się pewność że wszystko zostało starannie usunięte (rdza)  a nie tylko przykryte 

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, abecer napisał:

Najlepiej to samemu zrobić, przynajmniej ma się pewność że wszystko zostało starannie usunięte (rdza)  a nie tylko przykryte 

Cudnie, że podzieliłeś się tym z nami, ale nie tego dotyczyło pytanie :)

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Herostrates napisał:

Cudnie, że podzieliłeś się tym z nami, ale nie tego dotyczyło pytanie :)

Chciałem dobrze,  poprostu w większości przypadków jest to wyrzucenie pieniędzy w błoto. W rzeczywistość wygląda to całkiem inaczej. Akurat coś na ten temat wiem.  Jak widze auta po świeżej konserwacji podwozia to aż ręce opadają. Dla przykładu zdjęcie jak powinno wyglądać podwozie po pięciu latach eksploatacji,  po ściągnięciu wszystkich plastików ma być czarno,  brązowo lub przezroczyście w zależności jakich środków używamy.  Powodzenia w szukaniu dobrych zakładów.  Tyle w temacie.:) Pozdrawiam 

DSC_0179-01.jpeg

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, owad napisał:

Abecer to podziel się czego dokładnie używałeś do konserwacji jeśli sam robiłeś i się sprawdza. Pozdr

Tajemnica zawodowa :biglol:. Odezwe się i opisze co i jak.  

 

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

Ja robiłem w kilku autach konserwację ale taka porządna z szlifowania kiepskich miejsc, na resztki po rdzy dawałem jakiś fertan lub cortanin następnie podkład reakcyjny A na niego konserwa u210, A na sam koniec niekiedy pokrywam chlorokauczukiem aby błoto nie przywieralo.

I taki zestaw naprawdę daje radę na dłuższy czas

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jesli ma sie troche checi, to mozna samemu w garazu na godziny. W Gdyni sam jezdze i moge polecic, wlasciciele do dogadania i maja przydatny sprzet.   Natomiast pytanie, czy jesli za rok ( statystycznie) pozbedziesz sie auta, to konserwacja ma sens? Wczesniej jezdzilem na konserwacje do fachowcow z kazdym autem, jedno zostalo na dluzej i po dwoch latach jest dramat.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pozostaje jedynie stać nad fachowcem i patrzeć mu na ręce,  ewentualnie poprosić o zdjęcia jak i gdzie została usunięta rdza lub sprawdzić samemu

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Kookazoo napisał:

Sama blacha japonskich aut nie jest najmocniejsza. Sam jak cos tam odrdzewiam, przy uzyciu najlepszych srodkow jakie znam wytrzymuje trzy lata malsymalnie..

Nie koniecznie, robiłem 5 lat temu i jak ostatnio sprawdzałem to prawie nic się nie zmieniło ;)

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

Wybór jest taki, że łeb urywa... Nie wiem dalej czy wybrałem ok.

Do czyszczenia szczotki druciane na szlifierce i wiertarce + doraźnie pistolet do piaskowania na jakieś uparte wżery.

Z chemii:

Na wżery/ogniska rdzy: APP r-stop

na podkład całość: jeszcze nie wiem, jakiś epoksyd. (Korci mnie APP zink spray, ale to się chyba nie nadaje jako podkład)

Masa: APP u200

Profile zamknięte: APP f400

 

Nie wiem czy to dobry wybór, to mój wybór.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Rzetelna? smiech na sali, partacze!! w dodatku nawet nie przyzna sie do tego ze podczas konserwacji zniszczyli mi w mojej 3letniej mazdzie3 lampe lewa przednia (zmatowiala, pewnie im polecialo cos i czyscili czyms agresywnym), na karoserii pelno zabrudzen po bitexie i znow polerowali na nadkolu prawym i czyscli prawdopodobnie nitro i jest slabo, nie zabezpieczyli poza tym wszystkich lamp przednich i byly zabrudzone od srodka (widzialem inna mazde na parkungu u nich tez tak miala, wspolczuje klientowi) , a przy skladaniu zderzaka tylnego (zdejmowali do konserwacji balki) zle ja zlozyli i mi sie rysowala przy zamykaniu, poza tym bylo brak mnostwo spinek i kolkow a podkreslalem kilka razy zeby wymienili do doplace. Ogolnie gorszej firmy nie widzialem. Jest tylko jedno slowo na nich PARTACZE, NIEPOLECAM. Auto stalo u nich ponad 2 tygodnie i na szybkiego na koniec go skladali, poza tym czuje ze naciagneli mnie na kase bo ostro sobie zazyczyl, na zdanie ze przeciez u nich na stronie nie bylo takich cen nawet dla SUWów (mó kompakt) to uslyszalem odpowiedz ze to sa ceny nieaktualne, a zaplacilem wiecej niz topowa cena w dodatku NETTO!!!. Omijac to cos szerokim łukiem, bedziecie mi wdzieczni, bo i przy wysylaniu zdjec (gwarancja rzekomo 5lat) na mejla to sie opoznial tlumaczac min. ze mu sie zepsul USB  w kompie, no masakra. Gdybym wiedzial w zyciu bym tam nie pojechal, brak szacunku nie tylko do auta ale tez do klienta.

Edited by sobol67
Link to comment
Share on other sites

Ja wprawdzie nie skorzystałem z ich usługi ale się przymierzałem. Zrezygnowałem jak zobaczyłem że tuż obok siebie działają dwie firmy zajmujące się tym samym i wzajemnie sobie podkradając treści do stron www i mediów społecznościowych. Myślałem z początku ze to jedna i ta sama firma, bo ten sam adres, bo ten sam zakres usług. Po przyjechaniu na miejsce i rozmowie uznałem że ryzyko jest zbyt duże. Następnie potwierdziłem moje najgorsze przeczucia u swojego blacharza/lakiernika 

Edited by Herostrates
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...