Skocz do zawartości

Legacy GT US-spec


Bonless

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od niedawna jestem posiadaczem Legacy GT 06r w wersji US i chciałbym rozwiązać kilka problemów. FAQ-a przejrzałem, forum przeszukałem ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

 

Po pierwsze oświetlenie. Z przodu mam już założone lampy EU, z tyłu mam kierunek tam gdzie powinien być, za to również z tyłu nie mam światła przeciwmgłowego.

Czy bardzo pracochłonne jest podpięcie światła przeciwmgłowego tak jak w wersji EU? Czy wiązka jest do tego dostosowana? Zależałoby mi żeby było tak jak w oryginale czyli włączanie z manetki świateł.

 

Kolejna sprawa to automatyczne włączanie świateł mijania po włączeniu silnika, niezależnie od ustawienia włącznika świateł. Można je zgasić tylko w przypadku gdy jest zaciągnięty hamulec ręczny. Co trzeba zrobić żeby światła włączały się jedynie poprzez włącznik świateł?

 

No i trzecia sprawa to komputerek w konsoli centralnej. Pokazuje oczywiście temperaturę w Fahrenheitach i spalanie w milach na galon. Czy podmiana całego zegarka na wersję EU spowoduje zmianę wyświetlanych jednostek, no i czy ta podmiana jest p&p?

 

Ostatnie pytanie przy okazji :) Czy zawieszenie Bilstein-a ze Spec-B obniży auto względem seryjnego zawieszenia GT?

 

Pozdrawiam

Michał

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Mnie na 502152396 to powiem co nieco o LGT US

Foty auta prosimy:)

Foty auta prosimy:)

W dniu 10.05.2018 o 17:49, Bonless napisał:

Witam,

 

Od niedawna jestem posiadaczem Legacy GT 06r w wersji US i chciałbym rozwiązać kilka problemów. FAQ-a przejrzałem, forum przeszukałem ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

 

Po pierwsze oświetlenie. Z przodu mam już założone lampy EU, z tyłu mam kierunek tam gdzie powinien być, za to również z tyłu nie mam światła przeciwmgłowego.

Czy bardzo pracochłonne jest podpięcie światła przeciwmgłowego tak jak w wersji EU? Czy wiązka jest do tego dostosowana? Zależałoby mi żeby było tak jak w oryginale czyli włączanie z manetki świateł.

 

Kolejna sprawa to automatyczne włączanie świateł mijania po włączeniu silnika, niezależnie od ustawienia włącznika świateł. Można je zgasić tylko w przypadku gdy jest zaciągnięty hamulec ręczny. Co trzeba zrobić żeby światła włączały się jedynie poprzez włącznik świateł?

 

No i trzecia sprawa to komputerek w konsoli centralnej. Pokazuje oczywiście temperaturę w Fahrenheitach i spalanie w milach na galon. Czy podmiana całego zegarka na wersję EU spowoduje zmianę wyświetlanych jednostek, no i czy ta podmiana jest p&p?

 

Ostatnie pytanie przy okazji :) Czy zawieszenie Bilstein-a ze Spec-B obniży auto względem seryjnego zawieszenia GT?

 

Pozdrawiam

Michał

wskazania komputera czytamy z USA na nasze tak <20 mil/gal :( --- 20>mil/:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...