uwak Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Witam Dopadł mnie remont silnika - powoli zbieram graty i mam jedno pytanie. Jest tam łańcuszek balansujący który napędza zarówno pompę wody i oleju ...a sam ma taki "ślizgacz" Niestety ślizgacze dostępne gdziekolwiek (dokładnie to w subaru jakby ktoś szukał ) są w 2 wymiarach (węższy i szerszy ) Który pasuje i jak to zweryfikować (poza organoleptycznie - bo płynie taki ślizgacz około 3..4 tygodni - wolałbym go dać od razu mechanikowi niż żeby po otwarciu silnika samochód stał miesiąc i czekał). ps Jakby ktoś szukał różnych gratów (także pierścieni panewek i innych ) mogę powiedzieć gdzie są ....nawet za ile i na kiedy (bo przez ostatnie 2 miesiące je zbieram ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Aso po vinie powinno ci dobrac odpowiedni chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasin Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 nie znalazłem jeszcze ASO Subaru, które miałoby chociaż katalog części do Justy KAD, nie mówiąc już o dobieraniu czegokolwiek po VINie odnośnie łańcucha i ślizgu dane poniżej BTW można dobrać łańcuch z czego innego - przerabiałem kiedyś temat - pomniejszałem też zębatkę pompy oleju żeby zwiększyć jej obroty, a w rezultacie ciśnienie oleju; musiałem też skrócić łańcuch i dobrać zapinkę. Działa już kilkanaście tyś km i jestem zadowolony z efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) kolego Owad - jakby aso potrafiło - nie pisałbym posta .....naprawdę tą ścieżkę mam wypracowaną - ja chodzę do intercarsu z suwmiarką bo oni sami nie mają np ....a aso subaru ...jest bardzo pomocne ale części szuka na rosyjskich stronach a potem w japoni do justy - to nie nowy plastykowy forester żeby silniki disla leżały na stocku .... Łańcuszek btw - nie jest problemem - tylko ślizgacz - do ef10/ef12 są 2 i różnią się szerokością / grubością - tego nie jestem w stanie rozgryźć przed rozebraniem ..... Jasin - a jak poradziłeś sobie z wyważeniem ? - łańcuszek chyba nie jest jednorodny ? Edytowane 8 Maja 2018 przez uwak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasin Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 wyważeniem łańcuszka? czy zębatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 łańcuszka - z tego co widziałem nie wszystkie ogniwa są jednakowe .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasin Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 szczerze mówiąc wcale nie zauważyłem żeby ogniwa się różniły, jedyne inne ogniwo to te z zapinką https://drive.google.com/file/d/1bZ30-dCkCyPv0czRzfz-dAmXSTPfyu-u/view Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się