bobo210 0 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Witam, Chcialbym powitac wszystkich jako ze to jest moj pierwszy post. Jednoczesnie mam pytanie odnosnie blendy klapy tyl w legacy wagon IV (rok 2004 ). Czy ma ktos jakis patent jak ja odkrecic urwania jej zaczepow? Przeszukalem googla i wiele linkow ale nie bylo rozwiazania. Czy macie jakie patenty w przypadku urwania zaczepow ich regeneracje? Pytam bo potrzebuje sie dostac do klamki klapy tył Link to post Share on other sites
remuch 17 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Odkrecasz normalnie długimi nasadkami, chyba 8. Samych śrub jest coś ok 10 Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
WOJO 346 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 13 minut temu, bobo210 napisał: Witam, Chcialbym powitac wszystkich jako ze to jest moj pierwszy post. Jednoczesnie mam pytanie odnosnie blendy klapy tyl w legacy wagon IV (rok 2004 ). Czy ma ktos jakis patent jak ja odkrecic urwania jej zaczepow? Przeszukalem googla i wiele linkow ale nie bylo rozwiazania. Czy macie jakie patenty w przypadku urwania zaczepow ich regeneracje? Pytam bo potrzebuje sie dostac do klamki klapy tył Jak już się dostaniesz do tej klamki, to podaj przepis na jej długotrwałą regenerację. Też już czasem muszę klamkę "odbić", więc niedługo rozbieranko i czyszczenie, smarowanie, składanie. Link to post Share on other sites
bobo210 0 Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 Teraz, remuch napisał: Odkrecasz normalnie długimi nasadkami, chyba 8. Samych śrub jest coś ok 10 Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Samo dostanie nie jest czasochlonne - problem w tym ze dluga nasadka zrywa mocowanie tej blendy bo nakretki sa zapieczone a nie ma jak tam dojsc. WD-40 nie pomaga . Link to post Share on other sites
WOJO 346 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Teraz, bobo210 napisał: Samo dostanie nie jest czasochlonne - problem w tym ze dluga nasadka zrywa mocowanie tej blendy bo nakretki sa zapieczone a nie ma jak tam dojsc. WD-40 nie pomaga . WD-40 pomoże, tylko trzeba zabieg powtarzać przez trzy dni. Link to post Share on other sites
bobo210 0 Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 Teraz, WOJO napisał: WD-40 pomoże, tylko trzeba zabieg powtarzać przez trzy dni. Dzieki. Powalcze z tym bo odbijanie klamki drazni. Pozostaje jezdzic pare dni bez tapicerki Link to post Share on other sites
remuch 17 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Jak już się dostaniesz do tej klamki, to podaj przepis na jej długotrwałą regenerację. Też już czasem muszę klamkę "odbić", więc niedługo rozbieranko i czyszczenie, smarowanie, składanie. Ja poddałem zamek elektrolizie, długo czas miałem spokój, coś ok roku. Kilka dni temu znowu się zaczęło. Może teraz tylko przesmarowanie wystarczy Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Krzyniek 2 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 U mnie przestała odbijać jakiś tydzień temu. Od zewnętrznej strony, przez rurkę popsiukałem najpierw typowym odrdzewiaczem (nie wd-40 które jest "do wszystkiego"), a potem preparatem konserwująco-naprawczym z dodatkiem teflonu marki cx-80. Praca klamki wróciła do normy. Teraz poczekam i zobaczę na jak długo. Link to post Share on other sites
Kambol 570 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 7 godzin temu, WOJO napisał: Jak już się dostaniesz do tej klamki, to podaj przepis na jej długotrwałą regenerację. Też już czasem muszę klamkę "odbić", więc niedługo rozbieranko i czyszczenie, smarowanie, składanie. Nie wiem, czy to długotrwała regeneracja, ale mam nadzieję, że na kilka lat wystarczy: https://forum.subaru.pl/topic/55215-blokująca-się-klamka-bagażnika/?do=findComment&comment=2697178 Link to post Share on other sites
palmall 56 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Rozbierałem to jakieś dwa miechy temu, chciałem się dostać do wycieraczki a przy okazji klamkę zrobiłem. Faktycznie jest tam 10 śrub, u mnie bez problemu odeszły wszystkie. Reszta to boczki na zaczepach, wystarczy mocniej pociągnąć. Sam mechanizm jest prosty, wyczyściłem go dokładnie z syfu ekstrakcyjną, najbardziej problematyczne są miejsca gdzie obudowa styka się z klamką - tam się gromadzi syf który blokuje klamkę. Link to post Share on other sites
Orear 160 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 (edited) W moim Legacy 08 też się blokowała, miała w sumie już taki problem, że nawet nie reagowała na centralny. W sensie... coś tam się ruszało, ale drzwi bagażnika były zamknięte. Chciałem rozkręcać, ale ojciec wziął smar silikonowy w spreju, założył wężyk i "napchał" do środka od zewnątrz dość dużą ilość. Trochę wyciekło spod plastiku ale po kilku szarpnięciach i godzinach klamka chodzi jak nowa. Nie wiem na ile to pomoże, ale jeżeli komuś nie chce się rozbierać całego tyłu dla "głupiej" klamki to może i tak spróbować. Edited May 6, 2018 by Orear Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now