Jump to content

dual pump fuel


kamilwro
 Share

Recommended Posts

Witam, poszukuję info n/t zdublowania pomp paliwa w wrx ej205,  w górnych partiach obrotów brakuje już towaru przy zastosowaniu 550 z sti, posiadam 3 rodzaje pomp, oryginał ,Dw200 oraz Walbro gs344. Pytanie czy mogę podłączyć dwie pompy na tym samym zasilaniu, czy trzeba raczej prowadzić oddzielną linię do akumulatora z bezpiecznikiem po drodze i dlaczego? 

Link to comment
Share on other sites

Coś mi się wydaje, że to nie jest kwestia pompy bo DW200 jest w stanie zasilić dużo wydajniejsze wtryskiwacze. Ile tam masz mocy że 550CC nie wystarcza?

Link to comment
Share on other sites

Jak jest ponad 350KM to wtryski mogą powoli nie wyrabiać, DW200 na pewno przy tej mocy ogarnie, bez niepotrzebnych kombinacji z dwoma pompami. 

Link to comment
Share on other sites

Jak jest ponad 350KM to wtryski mogą powoli nie wyrabiać, DW200 na pewno przy tej mocy ogarnie, bez niepotrzebnych kombinacji z dwoma pompami. 
Ja to wiem, pytanie czy autor wątku sobie z tego zdaje sprawę, dlatego spytałem jaka tam moc jest przewidywana to będzie można coś podpowiedzieć. A DW200 wyrabia do ok. 500KM.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

siemka, dzięki za wszystkie podpowiedzi, 

problem polega na tym, że po wycięciu alarmu stało się takie coś, powyżej 5krpm żadna z pomp nie wyrabia stąd pomysł na dual pomp, ciśnienie na wolnych w granicach 2,6bar, po zrzuceniu podciśnienia ponad 3,3bar, nie wiem jak w czasie jazdy ale juz nad tym pracuje, dokupiłem dłuższe przewody i zegar zeby poprowadzić do kabiny i wtedy sie wszystko wyjaśni, miejmy nadzieję, ze to nie przez alarm bo mogło być gdzieś odcięcie pompy, do tego wszystkiego nie działa mi centralny zamek, który wcześniej działał prawidłowo. Alarm spięty tak jak był wcześniej i centralnego nie ma nadal. Auto normalnie odpala ale do 4krpm, dalej to już ryzyko bo chrapie z rury, że brakuje towaru...jakieś pomysły panowie?

 

wiem, że nadłubałem trochę ale mam zamiar wrócić do stanu pierwotnego, może ktoś podpowiedzieć czy jest sens spinać dwie pompy czy raczej szukać gdzie indziej, błędów brak, auto to wersja UK która ma mi służyć czasem do zabawy stąd patroszenie wnętrza i wszystkiego co niepotrzebne...

 

może dysponuje ktoś schematem Sigmy 30, wszystko podłączone jak należy ale gdzieś zgubiłem centralny zamek i może to jest powodem, nie sądzę aby 3 pompy były umarte...chociaż kto wie...nie są to nowe pompki, tylko wyjęte z innych aut o tych samych parametrach...zastanawiam sie również nad kupnem bosch 044 zewnętrznej do wykluczenia wadliwej pompy ale zamontuje najszybciej jak przyjdzie z InterCarsu...zostaje do tej chwili z zagadką niestety

 

 

Pany! Temat można zamykać, problem rozwiązany. Zamieniłem kompy czyli zestaw startowy na inny z wrx i auto lata. Aktualny komputer był wcześniej mapowany w Jetronic we wro i leżał w szufladzie. Zaobserwuje jeszcze temat paliwa ale zmiana w mocy jest diametralna. Nie spodziewałem się, że to może być wina softu..dzięki za odpowiedzi, czas się karnąć hehe :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...