Adrian Foto Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Na korku od wlewu jest info, żeby lać DOT3, mam puszkę płynu hamulcowego DOT4. Wszędzie jest info, że taki płynik można spokojnie mieszać z DOT3, ale czy mogę wlać DOT4 do swojego Subaraka? Będę robił to techniką dolewkową, tj. będę odpowietrzał hamulce i dolewał płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Dot 3, 4, 5 i 5.1 roznia sie od siebie chyba tylko temperatura wrzenia, ale sa w pelni mieszalne ze soba. Na korku masz dot 3 bo te 20 lat temu chyba jeszcze nie bylo 4 ani nic wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Byle nie Dot 5 !!!! Na szczęście ciężko dostać. Nie jest mieszalny z pozostałymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Lej dot 4. Przepompuj cały litr i wszystko będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 DOT3 nie jest mieszalny z DOT4! Bardzo dużo aut japońskich, nawet nie takich starych wymaga płynu DOT3. Co wlać? To co napisane na korku. Żelazna zasada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 No to otrzymałem sprzeczne informacje... Ogólnie to chcę układ odpowietrzyć + wymienić stary płyn bo mam bańkę nowego 1L. Chciałem robić w taki sposób, żeby po prostu wypompować stary płyn odpowietrznikami (zaczynając od tylnych zacisków) + dolewać nowego (żeby się układ odpowietrzył przy okazji). Trochę stary z nowym by się przemieszał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Motul ma płyn, ktory nazywa się Dot 3&4. I dylemat rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 5 godzin temu, Adrian Foto napisał: Chciałem robić w taki sposób, żeby po prostu wypompować stary płyn odpowietrznikami (zaczynając od tylnych zacisków) + dolewać nowego (żeby się układ odpowietrzył przy okazji). Trochę stary z nowym by się przemieszał... Prawie dobrze. Najpierw przód, później tył o ile auto ma ABS. Tłumaczyć dlaczego tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 (edytowane) W dniu 4.05.2018 o 20:48, pablonas napisał: Prawie dobrze. Najpierw przód, później tył o ile auto ma ABS. Tłumaczyć dlaczego tak? U mnie nie ma ABS. Edytowane 5 Maja 2018 przez Adrian Foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 20 godzin temu, Adrian Foto napisał: U mnie nie ma ABS. Aż dziwne, że `99 nie ma ABS no ale ok. To odpowietrzasz od najdalszego koła czyli prawy tył lewy tył prawy przód lewy przód Warto najpierw odciągnąć stary płyn ze zbiorniczka (strzykawka + wężyk) i zalać od razu nowym płynem. Później odpowietrzasz przy kołach tak długo aż zacznie lecieć jasny płyn. Oczywiście w trakcie kontroluj poziom płynu w zbiorniczku. Generalnie czynność nie jest jakoś wielce skomplikowana o ile odpowietrzniki się poodkręcają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) 2 godziny temu, pablonas napisał: Aż dziwne, że `99 nie ma ABS no ale ok. To odpowietrzasz od najdalszego koła czyli prawy tył lewy tył prawy przód lewy przód Warto najpierw odciągnąć stary płyn ze zbiorniczka (strzykawka + wężyk) i zalać od razu nowym płynem. Później odpowietrzasz przy kołach tak długo aż zacznie lecieć jasny płyn. Oczywiście w trakcie kontroluj poziom płynu w zbiorniczku. Generalnie czynność nie jest jakoś wielce skomplikowana o ile odpowietrzniki się poodkręcają Z wyciągnięciem starego płynu ze zbiorniczka miałem problem, bo oprócz sitka jest tam jeszcze coś i tego nie dałem rady wyjąć. Płyny było już na minimum, więc dolałem nowego na full i poodpowietrzałem. Nie wiem czy gdzieś popełniłem błąd ale bez uruchomionego silnika, pedał jest twardy, po uruchomieniu wyraźnie "mięknie". Procedurę powtarzałem kilka razy... W kolejności jaką opisałeś. Edytowane 6 Maja 2018 przez Adrian Foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 A jakie jest to "Wyraźnie miękkie"? Jeśli wpada w podłogę to jest gdzieś nie szczelność ale to by kapał płyn lub pompa hamulcowa puszcza miedzy sekcjami. Jeśli pedał opada trochę po odpaleniu silnika to tak ma być. Wtedy działa serwo co powoduje ze układ hamulcowy działa "miękko". Jazda testowa i odwiedzenie stacji kontroli pojazdów powiedzą wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się