Narrator Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Cześć Dzisiaj jak wyjeżdżałem z garażu czułem że coś mi delikatnie hamuje. Jak toczyłem się do świateł to nie było takiego luzu jak zwykle. Jak dojechałem do pierwszych świateł na lekkim wzniesieniu i załączył się hill holder podczas postoju to ledwo później ruszyłem. Po rozpędzeniu wyczuwalny był jeszcze większy opór niż wcześniej. Zawróciłem, zaparkowałem w garażu, wychodzę z auta i czuję smród z lewego tylnego koła. Bęben był super gorący. Czy dobrze myślę że to hill holder? Jak on w ogóle działa? jest tylko w jednym bębnie? Da się to jakoś rozłączyć na szybko bo jutro muszę rano gdzieś pilnie jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł.C Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 To raczej hamulec jest winny a nie hill holder. Może puści jak ostygnie ale bez zdjęcia bębna się nie obędzie. trzeba przejrzeć, wyczyścić szczęki a może i nawet wymienić tłoczek bo to on może się nie cofać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Cała felga była gorąca, wydaje mi się ze gdyby to było przez hamulec to by płyn hamulcowy był ciepły. A nie był. Zobaczę rano. Jak nie puści to ściągam koło i kombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kookazoo Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Podnies auto ze strony goracego kola i postaraj sie nim w rekach zakrecic, jesli sie nie da, zdejmij kolo( zazwyczaj juz po odkreceniu popuszcza) miedzy szpilkami uderz z normalna sila 500g mlotkiem. Jesli po ponownym zalozeniu bedzie sie krecic lzej, to do roboty hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 8 godzin temu, Kookazoo napisał: Podnies auto ze strony goracego kola i postaraj sie nim w rekach zakrecic, jesli sie nie da, zdejmij kolo( zazwyczaj juz po odkreceniu popuszcza) miedzy szpilkami uderz z normalna sila 500g mlotkiem. Jesli po ponownym zalozeniu bedzie sie krecic lzej, to do roboty hamulce Kolejny raz potwierdza się teza "bez młota to nie robota " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 10 godzin temu, Narrator napisał: Cała felga była gorąca, wydaje mi się ze gdyby to było przez hamulec to by płyn hamulcowy był ciepły. A nie był. przecież płyn nie jest w obiegu to jak miałby się zagrzać od jednego zablokowanego koła na końcu układu? Jakby trzymał HH to oba koła tylne byłyby gorące, a skoro jest tylko jedno to raczej jego dotyczy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 3 godziny temu, ozarek napisał: przecież płyn nie jest w obiegu to jak miałby się zagrzać od jednego zablokowanego koła na końcu układu? Jakby trzymał HH to oba koła tylne byłyby gorące, a skoro jest tylko jedno to raczej jego dotyczy problem. HH trzyma jedno koło z tyłu a jedno z przodu. Nie trzyma dwóch kół na jednej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 8 godzin temu, LosioDriver napisał: HH trzyma jedno koło z tyłu a jedno z przodu. Nie trzyma dwóch kół na jednej osi. W takim razie to musi być hill holder. Zblokowane jest tylko jedno tylne koło i blokuje się jeszcze mocniej po ruszaniu pod górkę. Trudno to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 HH trzyma lewe przednie i prawe z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 23 godziny temu, LosioDriver napisał: HH trzyma jedno koło z tyłu a jedno z przodu. Nie trzyma dwóch kół na jednej osi. a widzisz tego nie wiedziałem, a AT tego diwajsa nie ma czyli on blokuje jeden obwód poprostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, ozarek napisał: a widzisz tego nie wiedziałem, a AT tego diwajsa nie ma czyli on blokuje jeden obwód poprostu. Nie wiem jak jest w AT bo to jest mechaniczne (przynajmniej w SG). Naciśnięcie sprzęgła naciąga sprężynkę która po wciśnięciu hamulca powoduje, że dwa hamulce nie puszczają aż do momentu puszczenia sprzęgła które powoduje odbicie sprężynki. Ta sprężynka lubi się ubrudzić i nie odbijać. Ale wtedy po prostu nie da się ruszyć 16 godzin temu, Narrator napisał: W takim razie to musi być hill holder. Zblokowane jest tylko jedno tylne koło i blokuje się jeszcze mocniej po ruszaniu pod górkę. Trudno to naprawić? Jak wyżej napisałem, ze zblokowanym HH raczej nie ruszysz Edytowane 29 Kwietnia 2018 przez LosioDriver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się