Jump to content

El 1.5 na Ej 20


Bartosz93
 Share

Recommended Posts

Tak, Lanos wychodził 2.0R  z silnikiem 150 koni, mało tego nawet z silnikiem 2.5T. Bartku pytanie ile to wszystko będzie  kosztowało ... z tego co pamiętam masz LPG. 

 

Pamiętam Ciebie z różnych postów dotyczących Twojego Lanosa 1.5. Z tego co orientuję się, nie ogarniałeś  błędów związane z Check Engine.

 

Pytanie czy włączona klimatyzacja nie muli Tobie auta ... .

 

Nie jest kwestią wsadzić sam silnik, a co z hamulcami, zawieszeniem jest dużo niewiadomych, kostki ... . 

 

Z tego co zaobserwowałem nikt na forum nie robił tak szalonych projektów ... a jeżeli coś takiego było, to całkowita przekładka z silnikiem  TURBO.

 

Szkoda, że przed kupnem nie spojrzałeś na osiągi czy nawet nie dałeś posta na forum. 

 

Nie chcę, żebyś startował z motyką na słońce ... . 

 

Jeżeli miałbym lanosa 1.5 LPG to pewnie moja Kobieta dojeżdżała by nim do pracy (5 kilometrów w korku), albo kupił bym Buga 2.0 ... wszystko zleży ile robisz kilometrów miesięcznie ... . 

 

Wstępnie po Plejadach będziemy organizować spot w Poznaniu ... zapraszam :) z Torunia nie masz daleko.

 

Pozdrawiam 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, llkuba napisał:

Tak, Lanos wychodził 2.0R  z silnikiem 150 koni, mało tego nawet z silnikiem 2.5T. Bartku pytanie ile to wszystko będzie  kosztowało ... z tego co pamiętam masz LPG. 

 

Kolega wyżej pytał czy silnik 2.0 125km z 2000r pasuje do lanosa, odp. "Tak, Lanos wychodził z silnikiem 150 koni"... :krecka_dostal:

 

1 godzinę temu, llkuba napisał:

Pytanie czy włączona klimatyzacja nie muli Tobie auta ... .

Nie jest kwestią wsadzić sam silnik, a co z hamulcami, zawieszeniem jest dużo niewiadomych, kostki ... . 

Z tego co zaobserwowałem nikt na forum nie robił tak szalonych projektów ... a jeżeli coś takiego było, to całkowita przekładka z silnikiem  TURBO.

 

Klima muli każde auto, różnie jest to odczuwalne w zależności od silnika. Wydaje mi się że raczej mało kto przejeździł całe życie na klimie. 
 

Hamulce, zawieszenie? Kolego, silnik 125 koni zamiast 105 czyni z bolidu taką rakiete że najlepiej od klatki bezpieczeństwa trzeba zacząć... 

Na forum prawie każdy odradza przekładkę na silnik turbo. Były takie swapy, ale jest to po prostu nieopłacalne.

Pytanie było o konkretny silnik i nie chcesz, żeby startować z motyką na słońce a piszesz o swapie na wrx? 

 

Trochę za dużo trzykropków i enterów, ale pozdrawiam.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Coś czuję, że temat trafi do nielegala.

 

7 godzin temu, Ericsson napisał:

Kolega wyżej pytał czy silnik 2.0 125km z 2000r pasuje do lanosa, odp. "Tak, Lanos wychodził z silnikiem 150 koni"... :krecka_dostal:

A co nie zmieści się :biglol: ?

 

7 godzin temu, Ericsson napisał:

Klima muli każde auto, różnie jest to odczuwalne w zależności od silnika. Wydaje mi się że raczej mało kto przejeździł całe życie na klimie. 

A jak masz włączony nawiew na przednią szybę to zimne powietrze leci z silnika ? 

 

Jak znajomy nabił i odgrzybił klimatyzację w naszej czarnej strzale to zastanawiałem się czy pod górkę dam radę podjechać :biglol:

7 godzin temu, Ericsson napisał:

Kolego, silnik 125 koni zamiast 105 czyni z bolidu taką rakiete że najlepiej od klatki bezpieczeństwa trzeba zacząć...

Jestem za ^_^. Musi rasowo wyglądać w środku :).

 

Ericsson życzę miłego wtorku pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, przemekka napisał:

Ja mam zawsze włączoną klimę. A czy ona działa to chyba zależy od temperatury. ;)

Taki to pożyje, automatyczna klimatyzacja. Ja mam trzy pokrętła i guziczek :) jako ciekawostkę dodam auto otwierane i zamykane z pilota ^_^.

Link to comment
Share on other sites

Jak miałem manualną to też z reguły była włączona. Albo nawiew na szybę. ;)

 

 

A co do meritum czyli swapu ... to nie polecam.  Chyba, że lubisz przygody. :D

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, llkuba napisał:

A co nie zmieści się :biglol: ?

 

Wydawało mi się, że na tym forum raczej staramy się pisać merytoryczne odpowiedzi, a nie na zasadzie "nie wiem ale pomogę" nie ważne że nawet nie do tematu, a jeśli mówimy o odbiorze to sam dystans jest ważny ale w przypadku odpowiedzi, które odbiera się z dystansem ;) Bo odpowiedź brzmiała mniej więcej w stylu:

(temat) - Kupię Subaru Impreza WRX 2003 blue mica

(odp)  - Sprzedam czarny ciągnik. 

 

Zmieści się, jak się popieści to się wszystko zmieści i na upartego nawet chłodziarko zamrażarkę tam upchniesz :biglol:

 

2 godziny temu, llkuba napisał:

A jak masz włączony nawiew na przednią szybę to zimne powietrze leci z silnika ? 

 

Jak znajomy nabił i odgrzybił klimatyzację w naszej czarnej strzale to zastanawiałem się czy pod górkę dam radę podjechać :biglol:

 

Patrz, wystarczyło wcisnąć jeden przycisk ;) Chyba logicznym jest, że sam nawiew zależny jest od temperatury silnika, natomiast klima od stopnia sprężania sprężarki.

 

Również pozdrawiam i życzę udanego wtorku :D 

 

 

Edited by Ericsson
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Ericsson napisał:

Zmieści się, jak się popieści to się wszystko zmieści i na upartego nawet chłodziarko zamrażarkę tam upchniesz :biglol:

I to lubię humoru nigdy nie za mało :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika. I dlatego ta przekladka mnie interesuje. Mam silnik z calym osprzetem komputeram i wiązka ele. Za 1000zl ten 125 koni. Tylko nie wiem czy bedzie pasowac do skrzyni. Znajomy moj siedzi w subaru teki sobie nie da obciaci ale mowil ze jest w stanie to ogarnac wiec oko 2500 zl by mnie to wynioslo.

Reki*

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, Bartosz93 napisał:

Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika. I dlatego ta przekladka mnie interesuje. Mam silnik z calym osprzetem komputeram i wiązka ele. Za 1000zl ten 125 koni. Tylko nie wiem czy bedzie pasowac do skrzyni. Znajomy moj siedzi w subaru teki sobie nie da obciaci ale mowil ze jest w stanie to ogarnac wiec oko 2500 zl by mnie to wynioslo.

Reki*

Zdaje się że @thomson0073 podchodził do tematu, jak mu to wyszło nie mam pojęcia ;) 

 

Tutaj masz opis swapowania tej budy, co prawda po rusku ale przetłumaczone: 

http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F3311887%2F

 

Ogólnie chyba lepiej pomyśleć nad swapem 2.0R 150km z tej samej budy, mniej rzeźby w tym wszystkim. 

Nawet w obrębie jednej budy jest rzeźba, nie mówiąc o przekładaniu silnika z 7-letnią różnicą.


 

Link to comment
Share on other sites

Tylko 2.0R nie kosztuje tysiaka :P

I z tego co wiem to w dohc wychodzi drożej regulacja zaworów niż sohc ... a Bartek chce jeździć ekonomicznie z LPG.

 

 

Godzinę temu, Bartosz93 napisał:

Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika

Ale stuka ? Bo to "prawdopodobnie" zbiło mnie z tropu. 

Link to comment
Share on other sites

jak już będziesz miał wszystkie graty na zmianę, czyli kompletny silnik, osprzęt, ecu, wiązki itd to nie lepiej włożyć 2.5? To pochłonie trochę czasu, kasy, a na koniec i tak będziesz żałował, że wsadziłeś aż tak mułowaty silnik. Swap na pewno się da zrobić, pytanie jak dużo rzeczy będziesz musiał wymieniać, na pewno łatwiej włożyć 2.0 DOHC

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...