Bartosz93 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witam czy pasuje silnik od subaru 2000 rok do 2007 ten 2.0 125 koni z jednym walkiem rozrzadu. A obecnie posiadam 1.5 ze zmiennymi fazami. Dodam ze komputer i wiazke kabli bym mial rowniez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Tak, Lanos wychodził 2.0R z silnikiem 150 koni, mało tego nawet z silnikiem 2.5T. Bartku pytanie ile to wszystko będzie kosztowało ... z tego co pamiętam masz LPG. Pamiętam Ciebie z różnych postów dotyczących Twojego Lanosa 1.5. Z tego co orientuję się, nie ogarniałeś błędów związane z Check Engine. Pytanie czy włączona klimatyzacja nie muli Tobie auta ... . Nie jest kwestią wsadzić sam silnik, a co z hamulcami, zawieszeniem jest dużo niewiadomych, kostki ... . Z tego co zaobserwowałem nikt na forum nie robił tak szalonych projektów ... a jeżeli coś takiego było, to całkowita przekładka z silnikiem TURBO. Szkoda, że przed kupnem nie spojrzałeś na osiągi czy nawet nie dałeś posta na forum. Nie chcę, żebyś startował z motyką na słońce ... . Jeżeli miałbym lanosa 1.5 LPG to pewnie moja Kobieta dojeżdżała by nim do pracy (5 kilometrów w korku), albo kupił bym Buga 2.0 ... wszystko zleży ile robisz kilometrów miesięcznie ... . Wstępnie po Plejadach będziemy organizować spot w Poznaniu ... zapraszam z Torunia nie masz daleko. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, llkuba napisał: Tak, Lanos wychodził 2.0R z silnikiem 150 koni, mało tego nawet z silnikiem 2.5T. Bartku pytanie ile to wszystko będzie kosztowało ... z tego co pamiętam masz LPG. Kolega wyżej pytał czy silnik 2.0 125km z 2000r pasuje do lanosa, odp. "Tak, Lanos wychodził z silnikiem 150 koni"... 1 godzinę temu, llkuba napisał: Pytanie czy włączona klimatyzacja nie muli Tobie auta ... . Nie jest kwestią wsadzić sam silnik, a co z hamulcami, zawieszeniem jest dużo niewiadomych, kostki ... . Z tego co zaobserwowałem nikt na forum nie robił tak szalonych projektów ... a jeżeli coś takiego było, to całkowita przekładka z silnikiem TURBO. Klima muli każde auto, różnie jest to odczuwalne w zależności od silnika. Wydaje mi się że raczej mało kto przejeździł całe życie na klimie. Hamulce, zawieszenie? Kolego, silnik 125 koni zamiast 105 czyni z bolidu taką rakiete że najlepiej od klatki bezpieczeństwa trzeba zacząć... Na forum prawie każdy odradza przekładkę na silnik turbo. Były takie swapy, ale jest to po prostu nieopłacalne. Pytanie było o konkretny silnik i nie chcesz, żeby startować z motyką na słońce a piszesz o swapie na wrx? Trochę za dużo trzykropków i enterów, ale pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Coś czuję, że temat trafi do nielegala. 7 godzin temu, Ericsson napisał: Kolega wyżej pytał czy silnik 2.0 125km z 2000r pasuje do lanosa, odp. "Tak, Lanos wychodził z silnikiem 150 koni"... A co nie zmieści się ? 7 godzin temu, Ericsson napisał: Klima muli każde auto, różnie jest to odczuwalne w zależności od silnika. Wydaje mi się że raczej mało kto przejeździł całe życie na klimie. A jak masz włączony nawiew na przednią szybę to zimne powietrze leci z silnika ? Jak znajomy nabił i odgrzybił klimatyzację w naszej czarnej strzale to zastanawiałem się czy pod górkę dam radę podjechać 7 godzin temu, Ericsson napisał: Kolego, silnik 125 koni zamiast 105 czyni z bolidu taką rakiete że najlepiej od klatki bezpieczeństwa trzeba zacząć... Jestem za . Musi rasowo wyglądać w środku . Ericsson życzę miłego wtorku pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Ja mam zawsze włączoną klimę. A czy ona działa to chyba zależy od temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 9 minut temu, przemekka napisał: Ja mam zawsze włączoną klimę. A czy ona działa to chyba zależy od temperatury. Taki to pożyje, automatyczna klimatyzacja. Ja mam trzy pokrętła i guziczek jako ciekawostkę dodam auto otwierane i zamykane z pilota . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Jak miałem manualną to też z reguły była włączona. Albo nawiew na szybę. A co do meritum czyli swapu ... to nie polecam. Chyba, że lubisz przygody. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, llkuba napisał: A co nie zmieści się ? Wydawało mi się, że na tym forum raczej staramy się pisać merytoryczne odpowiedzi, a nie na zasadzie "nie wiem ale pomogę" nie ważne że nawet nie do tematu, a jeśli mówimy o odbiorze to sam dystans jest ważny ale w przypadku odpowiedzi, które odbiera się z dystansem Bo odpowiedź brzmiała mniej więcej w stylu: (temat) - Kupię Subaru Impreza WRX 2003 blue mica (odp) - Sprzedam czarny ciągnik. Zmieści się, jak się popieści to się wszystko zmieści i na upartego nawet chłodziarko zamrażarkę tam upchniesz 2 godziny temu, llkuba napisał: A jak masz włączony nawiew na przednią szybę to zimne powietrze leci z silnika ? Jak znajomy nabił i odgrzybił klimatyzację w naszej czarnej strzale to zastanawiałem się czy pod górkę dam radę podjechać Patrz, wystarczyło wcisnąć jeden przycisk Chyba logicznym jest, że sam nawiew zależny jest od temperatury silnika, natomiast klima od stopnia sprężania sprężarki. Również pozdrawiam i życzę udanego wtorku Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez Ericsson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 6 minut temu, Ericsson napisał: Zmieści się, jak się popieści to się wszystko zmieści i na upartego nawet chłodziarko zamrażarkę tam upchniesz I to lubię humoru nigdy nie za mało . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika. I dlatego ta przekladka mnie interesuje. Mam silnik z calym osprzetem komputeram i wiązka ele. Za 1000zl ten 125 koni. Tylko nie wiem czy bedzie pasowac do skrzyni. Znajomy moj siedzi w subaru teki sobie nie da obciaci ale mowil ze jest w stanie to ogarnac wiec oko 2500 zl by mnie to wynioslo. Reki* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 11 minut temu, Bartosz93 napisał: Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika. I dlatego ta przekladka mnie interesuje. Mam silnik z calym osprzetem komputeram i wiązka ele. Za 1000zl ten 125 koni. Tylko nie wiem czy bedzie pasowac do skrzyni. Znajomy moj siedzi w subaru teki sobie nie da obciaci ale mowil ze jest w stanie to ogarnac wiec oko 2500 zl by mnie to wynioslo. Reki* Zdaje się że @thomson0073 podchodził do tematu, jak mu to wyszło nie mam pojęcia Tutaj masz opis swapowania tej budy, co prawda po rusku ale przetłumaczone: http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F3311887%2F Ogólnie chyba lepiej pomyśleć nad swapem 2.0R 150km z tej samej budy, mniej rzeźby w tym wszystkim. Nawet w obrębie jednej budy jest rzeźba, nie mówiąc o przekładaniu silnika z 7-letnią różnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Tylko 2.0R nie kosztuje tysiaka I z tego co wiem to w dohc wychodzi drożej regulacja zaworów niż sohc ... a Bartek chce jeździć ekonomicznie z LPG. Godzinę temu, Bartosz93 napisał: Chodzi o to ze mam problem prawdobodobnie z panewka silnika Ale stuka ? Bo to "prawdopodobnie" zbiło mnie z tropu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 2.0R kosztuje 4 tys reasumujac jest mozliwosc wymiany nowszego silnika na starszy.? Cos jak by stukalo w silniku ale mechanik nie jest pewny na 100% na dolnych oobrotach nie slychac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 jak już będziesz miał wszystkie graty na zmianę, czyli kompletny silnik, osprzęt, ecu, wiązki itd to nie lepiej włożyć 2.5? To pochłonie trochę czasu, kasy, a na koniec i tak będziesz żałował, że wsadziłeś aż tak mułowaty silnik. Swap na pewno się da zrobić, pytanie jak dużo rzeczy będziesz musiał wymieniać, na pewno łatwiej włożyć 2.0 DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Może Ci zawory stukaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 No ja tak myslalem ale mechanik stwierdzil ze trpche je slychac alr raczej to panewka badz sworzen na tloku. A i najlepsze jest to ze zimny silnik nic nie slychac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się