rademenez Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam. 2.0 turbo Forek. Dopadła mnie prawdopodobnie panewka. Z dołu silnika na wyższych obrotach oraz przy dodawaniu gazu dochodzą metaliczne stuki. Na wolnych obrotach też postukuje. Dojechał do domu jeszcze o własnych siłach. Co mogło być przyczyną i na jakie koszty powinienem się przygotować? Czy warto robić, czy szukać coś na swap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Jak wpiszesz "panewka" w wyszukiwarce forumowej to znajdziesz miliard odpowiedzi na Twoje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Ale zaczął bym od tego, żeby zaniechać dalszego odpalania auta, bo możesz jeszcze większego bałaganu narobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 to już wiem. udało się bez obrocenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Remont około 10 kpln . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 jest jakaś możliwość, że uszkodzenia nie będą tak drastyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Trzeba rozebrać silnik żeby cokolwiek powiedzieć ale zazwyczaj robi się kompleksowo, szczególnie jak swoje przejechał. Najpierw niech ktoś to dobrze zdiagnozuje ale nie przez internet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 to jest oczywiste, ale nie mając doświadczenia chcialbym poznac możliwe opcje, od których zależeć będzie decyzja. Wydać 3k a 10k to jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Co chcesz zrobić za 3k? Kupisz słupek z gwarancją że odpali i w zasadzie tyle, dochodzi koszt przekładki silnika i osprzętu, nowy rozrząd, uszczelniacze, płyny, luzy zaworowe też wypada sprawdzić i się robi prawie 2x tyle... Opcja najtańsza, najszybsza ale najmniej pewna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Taa... Panewka zrobiła kaput. Wał korbowy do wymiany bo panewka przytarła tak, że nie nadaje się do szlifu. Nowy wał, nowe panewki i reszta barachła. Tylko co mogło być przyczyną tego stanu rzeczy? To, że brak smarowania to wiem, ale jak to się mogło stać? Poziomu oleju pilnowałem regularnie. Coś tam brał, ale bez tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Zużycie eksploatacyjne, zaniedbania poprzednich użytkowników, itp., nie ma co drążyć. Panewki się wycierają, dostają zbyt dużych luzów przez co zaczynają gubić ciśnienie, więc zużycie dalej się pogłębia i w końcu zastuka. Pewnie 2 lub 3 korba Sprawdźcie wszystko, jak po rewizji cylindry i głowice masz ok, a tylko wał dostał to jeszcze nie ma tragedii. Zwykle trzeba robić wszystko, a to już nieco absurdalna kwota względem wartości takiego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 a z ciekawości zapytam - jaki przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) 260k km. Pod warunkiem, że nie był kręcony. Gdzie dostanę płytki do regulacji luzów zaworów? Edytowane 9 Maja 2018 przez rademenez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się