Jump to content

SUBARU HISTORIC RALLY (&RACE) TEAM


herrkam
 Share

Recommended Posts

Szanowni oczywiście wiem że wiecie, ale od Memoriału w Wieliczce rozpoczął się sezon RSMP. Znacie oczywiście załogę Pryczek Broters ;) i mam nadzieję że jej kibicujecie...

Dziś jestem w Świdnicy gdzie Suabaraki z SUBARU POLAND RALLY TEAM I SUBARU HISTORIC RALLY TEAM zaparkowały już w serwisie. @Dyrekcja chcę jeszcze przypomnieć że mój przyjaciel Michał Żywarski, póki co nieobecny na forum, w 2017 wyjeździł Mistrza Polski w klasie historycznej GSMP,  w Subaru Impreza STI RA w specyfikacji Ngrupowej. 

Może zatem stworzyć SUBARU HISTORIC RACE & RALLY TEAM? w tym wątku proszę o komentarze i Wasze zdjęcia dotyczące historycznych Subaru w RSMP i GSMP. 

Pielęgnujmy historię marki :yahoo:załączam dzisiejszy wjazd 555 do serwisu w Świdnicy :wub:

VID_103220521_115506_193.mp4

  • Like 2
  • Upvote 12
Link to comment
Share on other sites

Tomek (Herrkam) pierwszy wyczyn to było odnaleźć dostęp do forum, udało się... :) niestety nie pamiętam kiedy tu byłem ostatni raz, ale skoro zostałem wywołany do tablicy to przesyłam Wam krótkie podsumowanie mojego sezonu 2017. Skromnie pochwale się, że w drugim roku startów w GSMP wywalczyłem tytuł Mistrza Polski w grupie A/PL w klasie pojazdów posthomologacyjnych, czyli za młodych na historyczne klasy, a za stare by równać się z autami 2008 i w góre .. oczywiście nie wspomnę tutaj o różnicy technologicznej :) ,. Najważniejsze było jednak zbudować Subaru i nim powalczyć z Lancerami, BMW i całą grupa szybkich osiek ...

Mój subarak to faktycznie N-ka, jednak ze względu na duży hamulec z przodu jestem w klasie A/PL czyli auta zbudowanego wg. specyfikacji A grupowej.

Przygotuje dla Was kilka zdjęć z budowy auta, które było już znane ze zlotu Plejad zanim stałem się jego właścicielem oraz co nieco z poszczególnych rund.

 

Pozdrawiam Michał  

 

 

  • Like 8
  • Upvote 9
Link to comment
Share on other sites

Mieliśmy okazję trzy rajdy wspólnie przeżywać, poznać "braci Pryczków" bliżej, poślinić się na wynik pracy @Maras i jego zespołu.

 

To jest fantastyczne co robicie dla rajdów, dla kibiców dla Subaru i pamięci tych najwspanialszych czasów. Z rajdu na rajd jest pewniej, szybciej i precyzyjniej. Pierwszy start i się bałem patrzeć na onboard, ten samochód to była bestia, tego się nie prowadzi z tym czymś się walczy aby utrzymać w ryzach... tak było, teraz go prowadzicie, teraz jest wam posłuszny. Widać ogrom pracy włożonej w samochód, w treningi oraz przygotowania. 

 

Każdy kto myśli że w taki sprzęt się wsiada, odpala i zwyczajnie jedzie nie ma pojęcia jak wiele pracy trzeba aby A-gupowe Subaru tak zaiwaniało po OSach!! To jest wynik pracy wielu osób, które poświęciły serce dla SUBARU HISTORIC RALLY TEAM!

 

Wielkie gratulacje za projekt, za sukcesy i czekamy Dolnośląskiego! :wrrum:

 

 

 

 

22814197_1616212398401512_7346832294783995316_n.jpg

 

 

21369520_1680548021965112_299967638550636178_n.jpg

21430129_1680548031965111_1169020887535553480_n.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, llkuba napisał:

Chojny wiedziałeś, gdzie ustawić się :)

Czyżby Everlast? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Rajd Świdnicki kojarzy mi się przede wszytskim z niepewną pogodą. W zeszłym roku, Kamionki w dół podczas zapoznania jechało się w śniegu, który w dniu rajdu zmienił się w rzekę płynącą drogą. Pamiętam edycję kilka lat wstecz, gdzie na trasie było, sucho, mokro, piach, błoto i śnieg na jednym odcinku.... swoiste Monte :D W tym roku pogoda dopisała i przez cały weekend świeciło śłońce. 
Taki stan rzeczy bardzo przydał mi do gustu, ponieważ organizator przygotował bardzo wymagające odcinki. Było mnóstwo wąskich parti, w których najmniejszy błąd mógł skończyć się urwanym kołem.... o czym niestety kilku kolegów z HRSMP miało okazje się przekonać. 

Dodatkowa trudność jaka pojawiła się przed rajdem to zmiana na miejscu pilota. Do tej pory nie jeździłem z nikim innym w tej roli. Postanowiłem zaufać Krzyśkowi Marschal'owi z kilku powodów. 
Pierwszy z nich to taki, że znamy się całkiem dobrze (potrzebuję luźnej atmosfery w aucie na dojazdówkach i wiedziałem, że z Krzyśkiem nie będzie z tym problemu). Poza tym, Krzysiek zna te odcinki jak własną kieszeń, więc liczyłem na kilka podpowiedzi i je otrzymałem. Krzysiek zna też samochód i ma niemałe doświadczenie w pilotowaniu.  Wiem, że dokonałem słusznego wyboru ponieważ szybko znaleźliśmy wspólny rajdowy język, a jazda z Krzyśkiem była pewna i przyjemna. 

Samochód nie sprawiał większych problemów. Na pierwszej niedzielnej pętli był problem z wspomaganiem kierownicy, co odbiło się trochę na czasach uzyskiwanych na odcinkach. Podczas serwisu @Maras i ekipa stanęli na wysokości zadania i problem zniknął. Druga pętla to był już tylko czysty fun z jazdy. 

Warto podkreślić, że byliśmy pod jednym namiotem razem z SPRT. To dla nas bardzo dużo znaczy ponieważ SPRT wspiera nas bardzo mocno w logistycznych kwestiach. Dziękuję SPRT za możliwość wspólnych testów przed rajdem. 

Najważniejsze podziękowania należą się @Dyrekcja za zaufanie, wsparcie i serdeczność. To bardzo dużo dla nas znaczy, jest to ogromny zaszczyt rozwijać się u boku profesjonalistów. 

Oczywiście dziękujemy wszystkim kibicom tym znajomym i tym mniej, którzy w tym roku licznie stawili się przy odcinkach. W moim odczuciu, ilość kibiców, atmosfera na rajdzie i ogólny klimat przypominał ten z dawnych lat. Miałem wrażenie, że coś się ruszyło w tych naszych polskich rajdach. Również zainteresowanie mediów zdaje się jakby odrobinę większe. Obszerne relacje z HRSMP można oglądać na pewnym popularnym kanale motoryzacyjnym, było pełno fotografów a na odcinku miejskim znajomi mówili, że nie było szans się dopchać do barierek. Mam nadzieję i liczę na to, że polskie rajdy wchodzą w nową epokę, ale to za wcześnie, żeby ocenić. Z pewnością ten Rajd Świdnicki był wyjątkowy pod wieloma względami.

Zamieszczam onboard swojego przejazdu OS 5 - Witoszów. Nic się nie dzieje, ale uzyskany przez nas wynik pozwoliłby uplasować się na 12 miejscu w RSMP,  co przy 8 samochodach typu R5 jest chyba całkiem przyzwoitym wynikiem.

Pozdrawiam serdecznie!
 

 

  • Like 6
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@żywar wygrywa dzisaj klasę i grupę Jacek (kolega od białego) 3 miejsce jakieś ponad 2 sek za Michałem:)

Michał wygrywa pierwszą i drugą rundę GSMP W Załużu w klasie !!! GRATULACJE 

Screenshot_20180513-214130_Facebook.jpg

Edited by herrkam
  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...