Jump to content

Stuk Chrup - Impreza GT


gawinyo
 Share

Recommended Posts

Siemanko ! 

Oczywiście był piątek 13ego. 

Wracałem wieczorem do domu, dość dynamiczna jazda - 3ka, 6rpm zmiana biegu, dojazd do ronda, mówię - diesel za mną stoi, nie trzeba było długo by zorientować się że to ja jestem tym dieslem. 

Zjazd na pobliski parking, nagranie filmu, zgaszenie silnika ... 

 

15 Minut, odpalenie - hałas ( cichszy ) , dojazd do garażu ( około 1.5 km ) - względna cisza, nie zerowa lecz już ledwo słyszalny stuk..

 

Rano, wystygnięty - cisza, nagrzany - cisza.

 

Dźwięk bardzo straszny, byłem pewien że to panewka - jednak z gruntu wiem że tej przypadłości nie da się odwrócićm, co się stalo to się nie odstanie, udalo mi się nagrać film, nawet dwa, z zewnątrz - spod spodu oraz wewnątrz z fotela kierowcy.  Na tą chwilę wszystko wróciło do normy, auto trzyma moc, nie ma żadnych stuków, chodzi jak przed całym zajściem jednak nie daje mi spokoju takie zagranie, jaka przyczyna, dlaczego ? Zwantowana szklanka zaworowa ? Hałas ? Kaprys Napinacza ? Spalanie stukowe ? 


Zewnatrz

Wewnątrz

 

Olej po 5 k, zmieniany co 7.5k. 

 

Eneos 5w40

Edited by gawinyo
Link to comment
Share on other sites

Siemanko ! 

Oczywiście był piątek 13ego. 

Wracałem wieczorem do domu, dość dynamiczna jazda - 3ka, 6rpm zmiana biegu, dojazd do ronda, mówię - diesel za mną stoi, nie trzeba było długo by zorientować się że to ja jestem tym dieslem. 

Zjazd na pobliski parking, nagranie filmu, zgaszenie silnika ... 
 
15 Minut, odpalenie - hałas ( cichszy ) , dojazd do garażu ( około 1.5 km ) - względna cisza, nie zerowa lecz już ledwo słyszalny stuk..
 
Rano, wystygnięty - cisza, nagrzany - cisza.
 
Dźwięk bardzo straszny, byłem pewien że to panewka - jednak z gruntu wiem że tej przypadłości nie da się odwrócićm, co się stalo to się nie odstanie, udalo mi się nagrać film, nawet dwa, z zewnątrz - spod spodu oraz wewnątrz z fotela kierowcy.  Na tą chwilę wszystko wróciło do normy, auto trzyma moc, nie ma żadnych stuków, chodzi jak przed całym zajściem jednak nie daje mi spokoju takie zagranie, jaka przyczyna, dlaczego ? Zwantowana szklanka zaworowa ? Hałas ? Kaprys Napinacza ? Spalanie stukowe ? 



 
Olej po 5 k, zmieniany co 7.5k. 
 
Eneos 5w40

Nie wiem co to ale przerobilem kilka panewek i to panewka napewno nie jest


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Powiem szczerze, że doszedłem do tego ! Tylko pozostaje jakaś mechaniczna zagadka która tkwi, a jestem człowiekiem wiecznie się szkolącym w tych tematach i fascynują mnie takie historie :D emoji481.png

Link to comment
Share on other sites

Ja tak miałem z rolką jakiegoś napinacza jakiegoś tam paska, wspomaganie czy co to było już nawet nie pamiętam. Warsztat osłuchał i wymienił w 20 minut więc dalej nie wnikałem. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...