Skocz do zawartości

OBK 2018 - czy ktoś już ma?


ponton

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad sztuką wyprzedażową z 2017 lub MY2018. Od strony finansowej sprawa prosta, ale szukam argumentów, żeby to sobie skomplikować ;)

Na papierze widzę kilka różnic, za które można dopłacić. Ale są rzeczy, które widać/czuć w trakcie użytkowania - np. hałas w kabinie.

MY2018 - czy ktoś widział, czy ktoś ma?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4/16/2018 o 08:07, ponton napisał:

Zastanawiam się nad sztuką wyprzedażową z 2017 lub MY2018. Od strony finansowej sprawa prosta, ale szukam argumentów, żeby to sobie skomplikować ;)

Na papierze widzę kilka różnic, za które można dopłacić. Ale są rzeczy, które widać/czuć w trakcie użytkowania - np. hałas w kabinie.

MY2018 - czy ktoś widział, czy ktoś ma?

 

 

 

 

 

Hej ja miałem 2017, teraz mam 2018. 2018 jest dużo ciszej w środku, nowy komputer pokładowy z android auto, apple car play (kilka klas lepszy). Do tego skrzynia CVT chodzi o wiele płynniej i lepiej się zbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam MY16, ostatnio dłuższa jazda MY18.

Nie powiedziałabym, ze jest ciszej, IMHO tak samo. Z plusów:

- zawieszenie chyba nieco bardziej sprężyste

- CVT działa inaczej, przy zmianach wirtualnych biegów czuć wyraźniejsze szarpnięcie, czy "zbiera się lepiej"? Trudno powiedzieć. Może trochę? Nadal to auto do stateczne jazdy.

- kierownica fajniejsza niż w 16, duży plus na zimę za podgrzewanie 

- system multimedialny to największy plus. W MY16 jest słaby, tutaj działa bardzo fajnie. Dźwięk audio HK w obydwu Ok.

MY18 wydaje się być dopracowana wersja, na bardzo duży plus system multimedialny. 

Ogólnie OBK to bardzo fajne auto rodzinne :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22/04/2018 o 21:16, Tsunetomo napisał:

Posiadam MY16, ostatnio dłuższa jazda MY18.

 

- CVT działa inaczej, przy zmianach wirtualnych biegów czuć wyraźniejsze szarpnięcie, czy "zbiera się lepiej"? Trudno powiedzieć. Może trochę? Nadal to auto do stateczne jazdy.

- kierownica fajniejsza niż w 16, duży plus na zimę za podgrzewanie 

Ogólnie OBK to bardzo fajne auto rodzinne :)

 

 

Moze skrzynia ma inne oprogramowanie.

Ogrzewanie kierownicy juz sie pojawilo w MY17.

Jesli nawigacja jest na bazie TomToma to duzy plus. Nawigacja w MY17 jest gorsza niz w MY13, ale przynajmniej udostepnili Mapcare na 3 lata. Nawet nie ma mozliwosci pokazywania kamer i radarow.

Zdecydowanie jest to bardzo dobre auto rodzinne. :)

W maju bede robil serwis to moze wezme MY18 na jazde probna. Podziele sie opiniami.

Edytowane przez Gregorius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odbyłem jazdę testową. Mam mieszane uczucia. Mam tylko porównanie do OBK Diesel MY11.

- ruszanie z zatrzymania jest dosyć energiczne - to na pewno kwestia wyczucia pedału gazu, ale gdyby był taki rączy w całym zakresie prędkości... ;)

- fotele są kiepsko wyprofilowane - szczególnie siedzenia; przy szybszym zbieraniu zakrętów trzeba się zapierać kolanem

- zawieszenie jest przyjemnie sprężyste

- czytałem o tym, że "nie jedzie" - niestety po krótkiej przejażdżce ciężko mi wyobrazić sobie sprawne poruszanie się po drogach. "Sprawne" odnoszę do mojego obecnego OBK, ot tylko tyle. Pewnie można się przyzwyczaić - napiszcie jak taka adaptacja przebiegała u was... Dla mnie jest to największy i najważniejszy minus tego samochodu. Myślę, że pogodzenie się z tym (lub nie) zaważy na decyzji o zakupie.

- nawigacja i te wszystkie "komputery" to nie dla mnie. Ważne, że można zapuścić audio bezprzewodowo z telefonu. Harman gra b. przyjemnie w porównaniu do obecnego OBK - chociaż to zawodnik. którego łatwo ograć ;)

- spalanie podczas normalnej / spokojnej jazdy testowej = 12. Może na dotarciu... Gdyby to był silnik 200t z Lexusa, to bym zrozumiał taki wynik. Ciężko mi to sobie logicznie wytłumaczyć... Bo AWD, ciężki, wolnossący - a może po prostu stara konstrukcja

- skrętne światła LED - super. Mam w drugim aucie i to jest warunek konieczny przy zakupie. 

- w obecnym OBK występuje znany problem z niską sztywnością klapy bagażnika (problem z domykaniem przy postoju na nierównym terenie), ścieraniem lakieru po długości dolnej krawędzi. Czy w wersji z automatycznym zamykaniem klapy też są te problemy?

- brak poziomującego zawieszenia z tyłu w nowym modelu - ale nie wiem czym to skutkuje w codziennym użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ponton napisał:

Właśnie odbyłem jazdę testową. Mam mieszane uczucia. Mam tylko porównanie do OBK Diesel MY11.

- ruszanie z zatrzymania jest dosyć energiczne - to na pewno kwestia wyczucia pedału gazu, ale gdyby był taki rączy w całym zakresie prędkości... ;)

- fotele są kiepsko wyprofilowane - szczególnie siedzenia; przy szybszym zbieraniu zakrętów trzeba się zapierać kolanem

- zawieszenie jest przyjemnie sprężyste

- czytałem o tym, że "nie jedzie" - niestety po krótkiej przejażdżce ciężko mi wyobrazić sobie sprawne poruszanie się po drogach. "Sprawne" odnoszę do mojego obecnego OBK, ot tylko tyle. Pewnie można się przyzwyczaić - napiszcie jak taka adaptacja przebiegała u was... Dla mnie jest to największy i najważniejszy minus tego samochodu. Myślę, że pogodzenie się z tym (lub nie) zaważy na decyzji o zakupie.

- nawigacja i te wszystkie "komputery" to nie dla mnie. Ważne, że można zapuścić audio bezprzewodowo z telefonu. Harman gra b. przyjemnie w porównaniu do obecnego OBK - chociaż to zawodnik. którego łatwo ograć ;)

- spalanie podczas normalnej / spokojnej jazdy testowej = 12. Może na dotarciu... Gdyby to był silnik 200t z Lexusa, to bym zrozumiał taki wynik. Ciężko mi to sobie logicznie wytłumaczyć... Bo AWD, ciężki, wolnossący - a może po prostu stara konstrukcja

- skrętne światła LED - super. Mam w drugim aucie i to jest warunek konieczny przy zakupie. 

- w obecnym OBK występuje znany problem z niską sztywnością klapy bagażnika (problem z domykaniem przy postoju na nierównym terenie), ścieraniem lakieru po długości dolnej krawędzi. Czy w wersji z automatycznym zamykaniem klapy też są te problemy?

- brak poziomującego zawieszenia z tyłu w nowym modelu - ale nie wiem czym to skutkuje w codziennym użytkowaniu.

Przy dosc sporych gabarytach nie mam problemu z siedzeniami.

Przesiadlem sie diesla na baenzyne bez wiekszych problemow i adaptacji. Mam ciszej i nic mi nie klekocze.

Spalanie 12l/100km?  To ja takiego w miescie nie mam. Chyba mocna go palujesz.

Jedyny problem z klapa, to ten ze sie troche wolno otwiera i zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ponton napisał:

- czytałem o tym, że "nie jedzie" - niestety po krótkiej przejażdżce ciężko mi wyobrazić sobie sprawne poruszanie się po drogach. "Sprawne" odnoszę do mojego obecnego OBK, ot tylko tyle. Pewnie można się przyzwyczaić - napiszcie jak taka adaptacja przebiegała u was... Dla mnie jest to największy i najważniejszy minus tego samochodu. Myślę, że pogodzenie się z tym (lub nie) zaważy na decyzji o zakupie.

 

Już to pisałem, ale się powtórzę. Miałem wcześniej Legacy a potem OBK diesel. Po przesiadce na 2,5 benzynę mogę napisać, że 2,5 w OBK jedzie i to bardzo przyjemnie. Choć odczucia subiektywne mogą być mylące, to wystarczy rzut oka na licznik, żeby to zweryfikować. Rozwijanie mocy jest o wiele bardziej liniowe niż w dieslu, co nie znaczy że przyspieszenie jest słabe. Po 70 000 km wo OBK MY15  nie chcę więcej diesla i manualnej skrzyni. Moim zdaniem osiągi tych tych dwóch silników są porównywalne, natomiast komfort akustyczny i brak wibracji są dla mnie bezcenne.

 

Po doświadczeniach z jednym i drugim silnikiem nie wybrał bym ponownie diesla, ze względu na:

 

- dźwięk

- poziom wibracji

- długie nagrzewanie zimą

- brudzące się wtryskiwacze (doświadczyłem)

- problemy z paliwem zimą (też doświadczyłem)

- chimeryczność (czasami diesel nie jechał tak jak powinien i tak naprawdę nikt nie wie dlaczego)

- kangury przy ruszaniu (nikt nie wie dlaczego)

 

Bardzo fajne w 2,5 jest to, że jeśli nie wciska się mocno gazu, to skrzynia stara się utrzymać jak najniższe obroty (w jeździe miejskiej okolicach 1200 obr/min). Jest cicho i komfortowo. Wystarczy jednak minimalnie wcisnąć gaz, żeby skrzynia zmieniła przełożenie na odpowiednie do przyspieszania. Przy 140 km/h silnik kręci się jak w dieslu w okolicach 2600 obr/min.

 

2 godziny temu, Gregorius napisał:

- spalanie podczas normalnej / spokojnej jazdy testowej = 12.

 

Nigdy nie przekroczyłem 11 l/100 km - zazwyczaj 9-10. Można zejść poniżej 7,5 przy leniwej jeździe.

 

2 godziny temu, Gregorius napisał:

ścieraniem lakieru po długości dolnej krawędzi. Czy w wersji z automatycznym zamykaniem klapy też są te problemy?

 

Problemów z zamykaniem na nierównościach nie doświadczyłem, ale klapa na pewno pracuje, bo są miejsca na bocznych krawędziach obramowania klapy z powycieranym lakierem.

Największym problemem jest powolność działania i tytaniczne dźwięki wydawane czasami przy otwieraniu.

 

2 godziny temu, Gregorius napisał:

- brak poziomującego zawieszenia z tyłu w nowym modelu - ale nie wiem czym to skutkuje w codziennym użytkowaniu.

 

Jeśli chodzi o ładowność, czy dobijanie - bez problemu. Wyjazd wakacyjny w 4 osoby + bagażnik na full + 3 rowery na haku - zawieszenie nieco się obniżą, ale bez przesady. Plus jest taki, że samochód dużo pewniej się prowadzi niż poprzedni model wyposażony w SLS i:

 

12 godzin temu, ponton napisał:

- zawieszenie jest przyjemnie sprężyste

 

Wszystko co powyżej napisałem dotyczy OBK z pierwszego wypustu nowego modelu. Przez 3 lata pewne rzeczy być może jeszcze zostały poprawione / zmienione (i nie mam na myśli tych oczywistych widocznych po liftingu).

 

Tak, czy inaczej - polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek dotyczy OBK 2018 - trzeba mieć na uwadze, że wrażenia z OBK 2015-2017 mogę być inne w 2018. Na plus i minus oczywiście lub na tym samym poziomie. Najlepiej samemu zweryfikować jadąc testowo wersją 2018 i 2017.
Albo zamówić w ciemno :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Siemek napisał:

Wątek dotyczy OBK 2018 - trzeba mieć na uwadze, że wrażenia z OBK 2015-2017 mogę być inne w 2018. Na plus i minus oczywiście lub na tym samym poziomie. Najlepiej samemu zweryfikować jadąc testowo wersją 2018 i 2017.
Albo zamówić w ciemno :)  

Ale silnik i skrzynia biegow pozostaje ta sama. Generalnie 2018 to niewiele znaczacy lifting - oprocz zmiany nawigacji.

W pelni zgadzam sie z opinia spawalniczego. Nigdy wiecej klekota w dieslu.

Swietny ACC zarowno w trasie jak i w jezdzie w korku.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2018 o 22:24, ponton napisał:

w obecnym OBK występuje znany problem z niską sztywnością klapy bagażnika (problem z domykaniem przy postoju na nierównym terenie), ścieraniem lakieru po długości dolnej krawędzi. Czy w wersji z automatycznym zamykaniem klapy też są te problemy?

To nie problem z niską sztywnością klapy, tylko nadwozia. W 3 generacji też zauważalny, ale tylko przy postoju na bardzo krzywym terenie (np. jedno koło na krawężniku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3kkm zrobione - PL>IT>PL

 

autostradowe 130-140km/h, troche jazdy po górach - średnie spalanie 8,2

prowadzenie bardzo przyjemne dzięki ACC, na serpentynach i ostrych podjazdach skrzynia daje radę i można jechać bardzo płynnie i dość dynamicznie. ogólnie dynamika wcale nie taka tragiczna. W zakresie 0-prędkości miejskie jest przyzwoicie, na trasie wyprzedzanie też do wykonania bez stresu ale okupione wyciem skrzyni. 

Audio OK. Wyciszenie OK, główny hałas to opony i powyżej 120km/h lusterka

poza asfaltem na razie nie testowałem ale krawężniki i dziury łyka bez problemu - zaleta wysokiego profilu opon

zestaw multimedialny bardzo szybki w działaniu, nawigacja tomtom bez uwag - zasadniczo pokrywa się z google maps w wyznaczaniu tras i czasów. bardzo wygodne wybieranie celu i opcji trasy. na minus - system audio (połączenie przez bluetooth) potrafi się zaciąć i jedyne co pomaga to wyłączenie silnika. trochę wkurzające na autostradzie.

z wad - opony. ostre zakręty - nie najlepiej, prędkości >160 - nie najlepiej. przy 190+ wręcz źle. patrząc na bieżnik - rewelacji poza asfaltem nie będzie. jakieś pomysły na coś co da radę dojechać komfortowo 1kkm po autostradzie i nie zakopie się 10cm od asfaltu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OBK CVT napisał:

 

szacun

moj dyszel tyle pali

 

tapatalked

Ta srednia jest absolutnie osiagalna. Mie na autostradzie przy pelnym zaladunku i trumnie na dachu pali kolo 10 l/100km przye predkosci 140 km/h.

Gdybym zdjal trumne to spokojnie zuzycie by spadlo ponizej 9 l/100 km. Oproc tego mam 4 osoby plus pelen bagaznik. Gdybym jechal sam to spalanie byloby duzo nizsze.

Na trasie w Norwegii nie przekraczajac 80 km/h z trumna na dachy palil mi  kolo 6l/100 km.

OBK diesel tez z CVT palil kolo litra mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2018 o 11:26, spawalniczy napisał:

Po doświadczeniach z jednym i drugim silnikiem nie wybrał bym ponownie diesla, ze względu na:

 

- chimeryczność (czasami diesel nie jechał tak jak powinien i tak naprawdę nikt nie wie dlaczego)

- kangury przy ruszaniu (nikt nie wie dlaczego)

 

Czy w benzynie nie ma żadnych przypadłości z kategorii "nikt nie wie dlaczego"?

 

W dniu 26.04.2018 o 12:36, Gregorius napisał:

Swietny ACC zarowno w trasie jak i w jezdzie w korku.

 

W dniu 2.05.2018 o 13:34, tikemi napisał:

prowadzenie bardzo przyjemne dzięki ACC, na serpentynach i ostrych podjazdach skrzynia daje radę i można jechać bardzo płynnie i dość dynamicznie.

 

Jaki jest kąt widzenia radaru (kamer) - czy nie jest za wąski? Podczas kilku tys. km przejechanych po trasie różnymi modelami bmw (3,4,5) oceniam ich acc jako nerwowy. Tzn. wielokrotnie zdarzyło mi się autonomiczne gwałtowne hamowanie (przy prędkości około 140-160 km/h) przy np. wcale niegwałtownej zmianie pasa z prawego na lewy przez samochód z przede mną. Chodzi mi o to, że decyzja o hamowaniu była podejmowana chwilę za późno i dlatego hamowanie było za ostre. Po kilku takich akcjach zrezygnowałem z dalszego testowania acc. Zastrzegam, że bardzo możliwa jest konieczność wyczucia i przyzwyczajenia się do danego acc, ale ja uważam, że powinien to być system, który działa intuicyjnie i nie powinien powodować nagłego wzrostu tętna u kierowcy.

 

W dniu 2.05.2018 o 13:34, tikemi napisał:

na minus - system audio (połączenie przez bluetooth) potrafi się zaciąć i jedyne co pomaga to wyłączenie silnika. trochę wkurzające na autostradzie.

 

Masz na myśli połączenie z telefonem w ogóle (czyli głośnomówiący i muzyka)?

 

W dniu 2.05.2018 o 13:34, tikemi napisał:

z wad - opony. ostre zakręty - nie najlepiej, prędkości >160 - nie najlepiej. przy 190+ wręcz źle. patrząc na bieżnik - rewelacji poza asfaltem nie będzie. jakieś pomysły na coś co da radę dojechać komfortowo 1kkm po autostradzie i nie zakopie się 10cm od asfaltu?

 

Jakie są montowane fabrycznie - Yokohama Geolandar?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, ponton napisał:

Czy w benzynie nie ma żadnych przypadłości z kategorii "nikt nie wie dlaczego"?

 

Przejechałem 70 kkm MY15 i nie mogę złego słowa powiedzieć na silnik i skrzynię.

Myślę, że w MY 18 będzie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ACC animal razu nie zrobił niczego niespodziewanego - ale dopiero 2kkm po autostradzie i było raczej pusto.
Audio- sama stacja potrafi się zaciac. Raz gubi połączenie z telefonem, innym razem nie chce przełączyć ekranu. Jedyna metoda to zjechać, wyłączyć i włączyć - i jest ok.
Opony to Bridgestone dueler h/t sport. Ale bieżnik chyba wygląda trochę inaczej niż na stronie Bridgestone - może zeszłoroczne, albo może mi się wydaje

Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja co do stacji i systemu info potrafi się zawiesić i tylko ponowne wyłączenie i włączenie eliminuje problem. Jeszcze pytanie do wszystkich użytkowników czy naprawdę jesteście zadowoleni s systemu audio Harman , czy to tylko ja jestem tak wybredny ( moim zdaniem to nawet nie leżało obok Harmana a jeśli nawet to Harman zszedł na psy lub w OBK nie gra jak należy ) To nie hejt tylko konstruktywna krytyka stacji multimedialnej bo samo auto ok. - inaczej bym go nie kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo mówić - po wszystkich waszych wypowiedziach mam coraz większy apetyt na MY18. Użyteczność OBK znam, a wątpliwości dot. dynamiki jazdy i spalania trochę zbladły.

Zrobię jeszcze jedną jazdę próbną i podejmę ostateczną decyzję. Szkoda tylko, że te jazdy są takie krótkie... Mam wrażenie, że salony nie specjalnie dbają o klienta nawet przed zakupem ;) Ale poziom obsługi w markach innych niż premium, (a w szczególności w Subaru), to temat na inną dyskusję...

Kurs euro na maj jest korzystny. W dodatku za te pieniądze nie mogę znaleźć sensownej alternatywy w tej grupie gabarytowej samochodów. Ważna jest dla mnie niezawodność przez najbliższe 6-7 lat i niewygórowane koszty serwisu.

Za podobne pieniądze (ok. 10-15k więcej) w grę wchodzi jeszcze Lexus NX - ale na minus:

- to SUV, niezgrabny

- dołączany napęd,

- wysokie spalanie wynikające z niezłej dynamiki silnika.

Z drugiej strony:

+ komfort jazdy wynagradza mi pokraczną sylwetkę,

+ z napędem mam takie oto przemyślenia. Kiedy przez kilka lat miałem okazję jeździć regularnie hondą crv MY12 z dołączaną osią zauważyłem, że w codziennej jeździe nie odczuwam różnicy w napędach. W zimie, na świeżym śniegu pewniej wchodziłem w zakręty hondą (o zgrozo) - i to mnie najbardziej wkurzało. W hondzie opony zimowe dunlop. Jedyny minus to większa niż w OBK podatność na wiatr boczny. Generalnie b. przyjemne auto, które nie jest oryginalne. Wracając do napędu: w mojej ocenie sam fakt posiadania stałego awd nie chroni przed wypadnięciem z łuku przy nadmiernej prędkości. Decydującym czynnikiem jest prędkość, do której granicznych wartości zbliżam się odważniej mając świadomość posiadania awd. Czyli jadę w rezultacie mniej bezpiecznie. Nie ma sensu pisać o oblodzonej powierzchni, bo tam żadne systemy nie pomogą,

+ można ograniczyć spalanie przez styl płynnej jazdy (ale to się tyczy wszystkich benzyn).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, litschauer67 napisał:

Racja co do stacji i systemu info potrafi się zawiesić i tylko ponowne wyłączenie i włączenie eliminuje problem. Jeszcze pytanie do wszystkich użytkowników czy naprawdę jesteście zadowoleni s systemu audio Harman , czy to tylko ja jestem tak wybredny ( moim zdaniem to nawet nie leżało obok Harmana a jeśli nawet to Harman zszedł na psy lub w OBK nie gra jak należy ) To nie hejt tylko konstruktywna krytyka stacji multimedialnej bo samo auto ok. - inaczej bym go nie kupił.

Zalezy sporo o d zrodla. Przy odtwazaniu z MP3 dzwiek jest czasami dosc plaski. Z dobrego zrodla cyfrowego CD lub DAB dziwek potrafi byc bardzo dobry. Brakuje mu dobrego korektora graficznego. 3 syuwaki to troche malo. Zrobiliby chocaiac preset na rozne rodzaje muzyki. Mnie sie system jeszcze nigdy nie zawiesil, ale wszystko przede mna ;)

Subaru nie kupuje sie dla multimediow - choc wyglada na to, ze w tym roku wreszcie odeszli od map Here i przeszli na TomToma i chwala im za to.

Kolega majacy Forda S-maxa bardzo narzekal na ACC na autsotradzie i gwaltowne hamowania przy zajechaniu drogi. Nic takiego w Subaru nie zauwazylem, ACC dziala dosc plynnie, na autrostradzie ustawiam odleglosc miedzy samochodami na maksimu i wszystko gra. Mnie sie szczegolnie ACC podoba w korkach i w ruchu miejskim. Operuje tylko gazem i zadnego traymania nogi na hamulcu. Jaki jest kat - nie wiem, ale nie moze byc za szeroki bo by lapal samochody z przeciwka. Czasami na ostrzejszych zakretach przestaje "widziec" samochod przde mna, ale po zakrecie zaraz wraca. Wazne jest , zeby ustawiona prekosc nie odbiegal zbyt od predkosci jazdy, gdyz przy stracie kontaktu z poprzednim samochodem moze zbyt gwaltownie przyspieszyc. Zaobserwowalem tez, ze przy jezdzie w miescie i skrecie o 90 stopni, gdzie zaraz za kraweznikeim jest budynek, samochod hamuje widzac go jako przeszkode. Jak zaczne krecic kierownica to popuszcza i jedzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Gregorius napisał:

Zalezy sporo o d zrodla. Przy odtwazaniu z MP3 dzwiek jest czasami dosc plaski. Z dobrego zrodla cyfrowego CD lub DAB dziwek potrafi byc bardzo dobry. Brakuje mu dobrego korektora graficznego. 3 syuwaki to troche malo. Zrobiliby chocaiac preset na rozne rodzaje muzyki. Mnie sie system jeszcze nigdy nie zawiesil, ale wszystko przede mna ;)

Subaru nie kupuje sie dla multimediow - choc wyglada na to, ze w tym roku wreszcie odeszli od map Here i przeszli na TomToma i chwala im za to.

Święta racja co do tomtoma bo fabryczna navi to.....Masz rację nie kupiłem OBK dla stacji multimedialnej tylko dla bezpieczeństwa i wygody. Gdyby projektanci Subaru podpatrzyli troszkę co dają Koreańczycy w swoich autach ( wszystkie wodotryski ) to i sprzedaż byłaby lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, litschauer67 napisał:

Gdyby projektanci Subaru podpatrzyli troszkę co dają Koreańczycy w swoich autach ( wszystkie wodotryski ) to i sprzedaż byłaby lepsza.

Problem w tym, że Subaru nie nadąża z produkcją. Może jakby w końcu zwiększyli moce produkcyjne to wtedy zaczną szukać jak zwiększyć sprzedaż. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...