shepard Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Też skłaniam się ku manualnej skrzyni, nie przeszkadza mi wachlowanie biegami. Co innego gdyby automat nie pogarszał osiągów. Slawskip, czyli rozumiem, że pomiędzy 2.0 150, a 165 nie ma zbytniej różnicy? Oba są DOHC? 2.5 odpada, ze względu na duże prawdopodobieństwo UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 5 godzin temu, shepard napisał: 2.5 odpada, ze względu na duże prawdopodobieństwo UPG. A co to za problem? Zrobisz i masz z głowy. Tylko żeby cena była adekwatna do stanu (trzeba być wyczulonym na pierwsze zwiastuny uszkodzonej UPG). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 2.0 DOHC 150 KM ma lepszy dół, 165 KM lepszą górę. Różnice są zauważalne, ale myślę że przy wyborze pomijalne (przynajmniej tak mówi moja dupohamownia). Szukaj 2.0 DOHC lub 2.5 W manualu, wybierz ten w najlepszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Wklejalem kiedys - 2.0 DOHC 165KM: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Tansza regulacja zaworów i tanszy serwis jest SOHC 2.0 137KM. To pancerne coś mój ma 378252km przebiegu a jak kręci się to aż szok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się