Kuba259 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć. Dziwna sytuacja, mam założone wskaźniki auto gauge i wskaźnik ciśnienia oleju dziwnie sie zachowuje, na wolnych obrotach na zimnym 5 bar przy 100-110stopniach 1.5 bar, natomiast ciśnienie nie podnosi sie po dodaniu gazu itp itd, jak sie zagrzeje to pokazuje to 1.5 Bara i zwiększa sie lub zmniejsza o jakies bardzo male wartości, co to moze byc? Zepsuty czujnik? Dodam ze auto tak przejechało 600km, nie oszczędzane, dzisiaj wymiana oleju i olej Ok. Pacjent WRX 2.5. Dzieki za odp. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Kuba259 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Gdzie masz wpięty czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Kolo filtra oleju. 44 minuty temu, svavo napisał: Gdzie masz wpięty czujnik? Dokladnie podstawka pod filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 29 minut temu, Kuba259 napisał: Kolo filtra oleju. Dokladnie podstawka pod filtrem No to nie jest najlepsze miejsce na czujnik i potencjalnie źródło problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 2 minuty temu, svavo napisał: No to nie jest najlepsze miejsce na czujnik i potencjalnie źródło problemów. Czyli raczej jest to błąd czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Kwestia wiedzy, w jakim miejscu jakie ma być ciśnienie. Tego nie wiadomo - nawet jesli ktoś robił jakieś doświadczenia to wynik zależy od temperatury, parametrów oleju , obrotów. Najlepiej czujnik i wskaźnik wcześniej sprawdzić i montować tam ,gdzie czujnik fabryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Czujnik temperatury oleju powinien być wkręcony w zaślepkę pod intercoolerem w bloku, a czujnik ciśnienia oleju wkręcony w lewej głowicy. Wtedy są w miarę realne wskazania. Czujniki w podstawce filtra to lipa i zakłamanie parametrów do tego nagrzewają się od korektora wydechowego i oczywiście wątpliwą sprawą jest też działanie samych zegarów Auto Gauge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się