Jump to content
Sign in to follow this  
Zbyszek_

silniczek spryskiwacza reflektorow/lamp

Recommended Posts

Mam do wymiany silniczek spryskiwacza lamp. (FXT 2.5 po lift MY 2006 turbo LPG)
Jak do niego się łatwiej dostać - skręcić kołem na maxa w prawo i zdjąć nadkole plastikowe czy od góry zdjąć akumulator i iść w głąb ? Bo nie mogę nigdzie znaleźć jak do niego się dostać.

Edited by Zbyszek_

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Zbyszek_ napisał:

Mam do wymiany silniczek spryskiwacza lamp. (FXT 2.5 po lift MY 2006 turbo LPG)
Jak do niego się łatwiej dostać - skręcić kołem na maxa w prawo i zdjąć nadkole plastikowe czy od góry zdjąć akumulator i iść w głąb ? Bo nie mogę nigdzie znaleźć jak do niego się dostać.

Zdjąć koło i nadkole.

Edit: widzę, że chodzi o ten do lamp. W takim razie: nie wiem, jak łatwiej.

 

Edited by rydzada

Share this post


Link to post
Share on other sites

a silniczki od lamp nie sa zlokalizoweane czasem pod zbiornikiem spryskiwacza? ktos kiedys gdzies tak pisal ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety mam właśnie ten sam problem w SG 2.0 polifcie. Na razie próbowałem odchylić nadkole ale widać wtedy jedynie pompki spryskiwaczy szyb. Pompka od reflektorów jest chyba bardziej z przodu zbiornika i nie obejdzie się bez demontażu nadkola żeby dostać sie głębiej. Mam pytanie. Jeśli okaże sie że nie działa właśnie pompka to jaką kupić? Jakieś zamienniki? Pompki uniwersalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompka zazwyczaj się blokuje, wystarczy ją wyjąć i spróbować przekręcić po spryskaniu np. WD-40 kilku znajomych tak reanimowało. A jeśli chodzi o zamiennik to pasuje od lexusa IS200 tylko trzeba kostkę wymienić, bo jest inna. Na 90% po czyszczeniu będzie działać

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nowy silniczek mam właśnie chyba ten od Lexusa tylko nie wiem czy mam kopać od góry czy od nadkola?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dołu. W poliftach nie ma dostępu od góry do zbiornika. Jak pisali wcześniej: koło, nadkole i jest jeszcze taka osłona na spinkach od dołu której demontaż może pomóc. Zajrzałem tamtędy wczoraj przy okazji wymiany oleju w silniku. Niestety na wyjęcie pompki zabrakło czasu. Może poczekam aż Ty przetrzesz szlak :D
Na drugim zdjęciu widać pompkę i kostkę łączącą jej przewody.
 

30727158_1828965393834530_8233881970665324544_n.jpg

30714938_1828965330501203_4335131339071160320_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...