rydzada Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Jak w Forku SG 2,5XT odciąć zasilanie pompy paliwa podczas pracy silnika na gazie? Chcę zrobić mały test. Nie widzę w wykazie żadnego bezpiecznika, który byłby opisany jako "pompa paliwa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Moze to pomoze http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/where-fuel-pump-relay-fuse-82862/ Albo odkrec siedzisko tylne (2 śruby) i masz konektor pompy na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, owad napisał: Moze to pomoze http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/where-fuel-pump-relay-fuse-82862/ Albo odkrec siedzisko tylne (2 śruby) i masz konektor pompy na wierzchu Dzięki. Fakt. Podniosę kanapę i po robocie Regulator ciśnienia cały czas ze mną jeździ. Nie zginie. Jak będzie na szybko jakoś potrzebny, podjadę i oddam Edit: znalazłem w schematach, że to chyba ten sam obwód co cewki zapłonowe, AWD i jakieś inne pierdoloty, więc zostaje kostka pompy pod kanapą Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Pytałem kiedyś o to kolegi gazownika. Ja bym na twoim miejscu nie odcinał pompy paliwa. Gdy braknie gazu zauważ że jest szarpnięcie, bo nagle samochód musi przejść z gazu na benzynę. Jak będziesz miał wyłączoną pompe paliwa, nie zdąży ona nabić ciśnienia, szarpnie bardziej, może nawet Ci pasek rozrządu przeskoczyć. Zazwyczaj brakuje gazu podczas przyśpieszania więc silnik jest wtedy obciążony. Nie ryzykowałbym. Po co chcesz ją odcinać, żeby się pewnie nie spaliła. Utrzymuj po prostu 1/4 baku benzyny i nic się nie będzie działo. Poza tym w nowszych instalacjach stosuje się dotrysk benzyny na wyższych obrotach, aby zmniejszyć temperaturę spalania i chronić gniazda zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Z pytania autora wynika, że chodzi tylko o diagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Kambol napisał: Z pytania autora wynika, że chodzi tylko o diagnostykę. Dokładnie. Chcę z ciekawości zobaczyć, jak pracuje silnik na gazie przy odciętym dopływie (ciśnienia) benzyny do wtryskiwaczy Przy okazji: ewemarkam święte słowa prawi. Ku przestrodze "szaleńców" co chcieli by na prawdę odcinać pompę na amen. Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Daj znać bo mnie też to ciekawi. W zasadzie powinno być bez różnicy, bo wtryskiwacze benzynowe się nie otwierają. Chyba że ktoś ma dotrysk tak jak wspomniałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 2 godziny temu, ewemarkam napisał: Daj znać bo mnie też to ciekawi. W zasadzie powinno być bez różnicy, bo wtryskiwacze benzynowe się nie otwierają. Chyba że ktoś ma dotrysk tak jak wspomniałem wyżej. Chyba, że któryś przepuszcza i lekko zakłóca pracę silnika zarówno na Pb jak i na lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się