skoczybruzda Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Podczas spokojnej jazdy zapaliły się jednocześnie kontrolka serwisowa i kontrolka elektronicznej stabilizacji toru jazdy. Dodatkowo miga cruise i tryb pracy si drive. Auto to Outback H6 my2007. Nie zgasła po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu. Auto jechało zupełnie normalnie. Co to może być? Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez skoczybruzda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 W ciemno stawiam że jak podłączysz komputer to zobaczysz błąd: P0420 Efektywność układu katalizatora poniżej dopuszczalnej wartości Bez jego wyzerowania komputerem tempomatu nie włączysz. Poczytaj tutaj jak sobie tulejami poradzić z tym na dobre: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57737-zapalenie-kontrolki-serwisowej-i-mrugajaca-kontrolka-tempomatu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoczybruzda Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Dzięki za link. Z tego co wiem u mnie podkładka dystansowa przed sondą już jest (auto kupiłem niedawno, mechanik to zauważył na przeglądzie przedzakupowym). Kontrolki zaświeciły się podczas długotrwałej wolnej, spokojnej jazdy remontowaną drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 właśnie przy takiej spokojnej jeździe następuje sprawdzanie i przy przekroczeniu progu błędu dostajesz to co widzisz obecnie u siebie. Poczytaj wątek tam jest sporo więcej niż tylko o tych tulejach kątowych i prostych zwanych szumnie emulatorami (mi też pomogły) no i sprawdź dokładnie czy masz DWIE , bo w H6 będziesz właśnie potrzebował obie sondy odsunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 wpierw niech sczyta błędy, bo może ma błąd o nieaktywności sond 02 a może coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoczybruzda Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Tak zrobię. Przesyłka z elm327 już do mnie idzie. Tymczasem... dziś kontrolki zgasły same. Edit: Sczytałem błędy. P0301 P0303 P0305 "wykryte wypadanie zapłonów" Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez skoczybruzda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 No to mogło być nawet kiepskie paliwo, problem z iskrami, początki upg, zły humor albo pierdyliard innych powodów- poprostu miałes missfire na lewej głowicy. Błędy tyle mówią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 W dniu 9.04.2018 o 20:51, skoczybruzda napisał: Sczytałem błędy. P0301 P0303 P0305 LPG jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoczybruzda Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Nie. Poza tym dopiero co wymienione świece i zrobiona regulacja zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się