Skocz do zawartości

Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc


skoczybruzda

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas spokojnej jazdy zapaliły się jednocześnie kontrolka serwisowa i kontrolka elektronicznej stabilizacji toru jazdy. Dodatkowo miga cruise i tryb pracy si drive. Auto to Outback H6 my2007.

Nie zgasła po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu. Auto jechało zupełnie normalnie. Co to może być?

20180407_184251.jpg

Edytowane przez skoczybruzda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciemno stawiam że jak podłączysz komputer to zobaczysz błąd:

P0420 Efektywność układu katalizatora poniżej dopuszczalnej wartości

Bez jego wyzerowania komputerem tempomatu nie włączysz.

 

Poczytaj tutaj jak sobie tulejami poradzić z tym na dobre:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57737-zapalenie-kontrolki-serwisowej-i-mrugajaca-kontrolka-tempomatu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie przy takiej spokojnej jeździe następuje sprawdzanie i przy przekroczeniu progu błędu dostajesz to co widzisz obecnie u siebie.

Poczytaj wątek tam jest sporo więcej niż tylko o tych tulejach kątowych i prostych zwanych szumnie emulatorami (mi też pomogły)

no i sprawdź dokładnie czy masz DWIE , bo w H6 będziesz właśnie potrzebował obie sondy odsunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...