Dtm Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 czy jest mi ktos w stanie udzielic konkretnej informacji ktory z silnikow ej 22 mial hydro regulacja zaworow a ktory juz na sruby? byly wersje 128 km od 94 do 96r i potem 131 km 96, 97 rok, to ze 2.2 z antyka 136 kucy mialo hydro jestem w 100 % pewny. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Ściągnij jeden dekiel i sam zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) szkoda mi troche go sciagac bo jest suchutko ;p 13230AA110 to jest dokladny nr popychacza z tego co sie dzowiedzialem w aso po nr VIN Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez Dtm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 128 ma hydro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 ZTCW na spodniej stronie maski powinieneś mieć naklejkę, na które masz napisane odstępy świec, luzy zaworowe, wolne obroty i jeszcze parę innych parametrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Ja mam 2.2 136km z antyka w budzie gf 2001r, fabryczny montaż i regulacje mam na śrubki. Ale czy ktoś coś robił z głowicami to nie wiem, ja regulowałem już na śrubki Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Do około połowy 1996 roku były na hydro, potem śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 jaki sens byl ze to zmienili? za malo awaryjny byl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Dtm napisał: jaki sens byl ze to zmienili? za malo awaryjny byl? Ja słyszałem o teorii że zmienili na ręczną regulacje luzu żeby spełnić wymogi emisji spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 16 godzin temu, Maniek95 napisał: Ja słyszałem o teorii że zmienili na ręczną regulacje luzu żeby spełnić wymogi emisji spalin. czyli fucking ecology... ehhh jak dobrze ze w odwecie mam odme puszczona pod auto ( czysciutka przepustnica ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Nie tak do końca panowie. Ręczna regulacja luzów zaworowych jest lepsza w rozwijaniu mocy...hydrauliczna nie daje rady. Zachęcam do lektury, bo już dokładnie nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 W dniu 19.07.2018 o 15:59, Bartłomiej napisał: Nie tak do końca panowie. Ręczna regulacja luzów zaworowych jest lepsza w rozwijaniu mocy...hydrauliczna nie daje rady. Zachęcam do lektury, bo już dokładnie nie pamiętam. Zgadza się, tylko co tam rozwijać w NA. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 W subaru zawsze mozna cos rozwinac czy to turbo czy n/a. Np u mnie rozwija sie bardzo ladnie ruda na blotnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) Dokładnie i jest tak w każdym Subaru z tamtych lat, a regulacja luzu ma drugorzędne znaczenie. Choć są na yt filmy o ej18t (270KM), a i w PL są dwa tematy na kresce. Edytowane 27 Lipca 2018 przez hugo literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się