Jump to content

Chłodnica wody przed chłodnice klimy ?


Recommended Posts

Witam wszystkich w tym swiatecznym czasie :) 

Mam nadzieje ze wszyscy juz po sniadaniu wielkanocnym i nie zawracam tylka ;) 

Nurtuje mnie od jakiegos czasu pewna sprawa czy mozna zamienic chlodnice wody i klimy miejscami ? Chodzi o subaru impreza wrx 2003 Mam teraz chlodnice mishimoto i chcialbym zeby wyladowala przed klimatyzacje ( lepsze chlodzenie i duzo lepiej sie prezentuje ) mozna tak zrobic wogole ? Nie jest to zart na prima aprilis jesli zadalem glupie pytanie ;)

Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Nie zmieści sie w miejscu klimy bo klima jak zauważyłeś wchodzi pod pas przedni.

 

I nie kombinuj.

Mishimoto jest na tyle wydajne iż mogła by leżeć nawet w bagażniku :D

Link to post
Share on other sites

Zamiast kombinować, dobrze uszczelnij boki chłodnicy, żeby powietrze przepływało przez nią a nie tylko się od niej odbijało. To jest najbardziej kluczowe. Ludzie montują wielkie chłodnice a później zdziwieni, że kiepsko to działa :).

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Krzychu24 napisał:

W jaki sposob uszczelnic te boki chlodnicy ?

Nie za bardzo mam pomysl

np uszczelką gąbkową
image.thumb.png.3dfdbbc2ec09955d5788b81da378a512.png

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Uszczelką jak @kowal pisze jest najłatwiej, można też blachą aluminiową. 

Temat bardzo ważny - większość wymienia chłodnice i tego nie robi a 50% powietrza zamiast przez lamele, ucieka na boki i taką mają zwiększoną wydajność :).

Link to post
Share on other sites

Może jakąś fotkę o co chodzi z tym uszczelnieniem boków chłodnicy ? Z góry dzięki. 

Ja założyłem chińczyka za 200+ zł, ale jeszcze nie wiem jak latem się sprawdzi. 

Link to post
Share on other sites

Nie mam uszczelnionej gąbką lub blachą a temp. ( oleju ) spadła* o 10 stopni.

 

* lipiec, A1, temp.zew. 28-30, prędkość przelotu 170-200 km/h, temp.oleju 101 stopni.

Link to post
Share on other sites

@Pan Dziedzic, u mnie przy max upalaniu w lato przy 30st C, olej nie wchodził powyżej 100st, a ja mam 2,5T, więc o czymś to świadczy :)

Jak ktoś mocno nie upala, to i zwykła chłodnica da radę, szczególnie w 2.0T. W takim przypadku jak dla mnie zbędny wydatek. Chyba że stara pękła, to można od razu kupić większą.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...