Skocz do zawartości

miski olejowe


Dtm

Rekomendowane odpowiedzi

Do 2.0 i 2.2 są takie same, inna jest z 2.5 dohc / 2.0 turbo ale też pasuje.

 

Jak troszke sponiewierasz samochód to możesz pomyśleć o tej drugiej, ma wewnątrz dodatkową blachę nad dnem przez co olej mniej ucieka na boki przy szybkich manewrach. Typowa przegroda to nie jest ale widać choćby podczas czyszczenia / płukania zdjętej miski, gdy się nią szybko zabuja lewo-prawo, to z jednej się wylewa na boki a z drugiej nie bardzo ;)

 

P1070600.thumb.JPG.dba993cc33e3f5ada3a1d031e993ef12.JPG

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mirasek napisał:

Do 2.0 i 2.2 są takie same, inna jest z 2.5 dohc / 2.0 turbo ale też pasuje.

 

Jak troszke sponiewierasz samochód to możesz pomyśleć o tej drugiej, ma wewnątrz dodatkową blachę nad dnem przez co olej mniej ucieka na boki przy szybkich manewrach. Typowa przegroda to nie jest ale widać choćby podczas czyszczenia / płukania zdjętej miski, gdy się nią szybko zabuja lewo-prawo, to z jednej się wylewa na boki a z drugiej nie bardzo ;)

 

P1070600.thumb.JPG.dba993cc33e3f5ada3a1d031e993ef12.JPG

 

super! dziekuje za konkretna odp!

masz jakis prosty sposob na zdjecie tej miski? odkrecic poduchy i uniesc lekko silnik i wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz, odkręcasz poduchy, nieco unosisz silnik i zabezpieczasz żeby przypadkiem nie opadł. Polecam odkręcić też górne mocowania chłodnicy żeby mogła swobodnie się unieść, inaczej może wyłamać np. górny króciec. Obserwuj też przewód od klimatyzacji między sprężarką a chłodnicą, ale raczej nie ma potrzeby unosić tak wysoko żeby coś ograniczał.

 

W ssaku nie ma wymiennika woda/olej więc jest prościej zdjąć miskę. W doładowanych trzeba go demontować razem z filtrem oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2018 o 23:17, mirasek napisał:

Tak jak piszesz, odkręcasz poduchy, nieco unosisz silnik i zabezpieczasz żeby przypadkiem nie opadł. Polecam odkręcić też górne mocowania chłodnicy żeby mogła swobodnie się unieść, inaczej może wyłamać np. górny króciec. Obserwuj też przewód od klimatyzacji między sprężarką a chłodnicą, ale raczej nie ma potrzeby unosić tak wysoko żeby coś ograniczał.

 

W ssaku nie ma wymiennika woda/olej więc jest prościej zdjąć miskę. W doładowanych trzeba go demontować razem z filtrem oleju.

dzis kupilem miske od turbawki. rozumiem ze nie bedzie zadnego problemu z montazem smoka i jazda na tym w wolnossaku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...