Jump to content

miski olejowe


Dtm
 Share

Recommended Posts

Chcialem sie dowiedziec cos na temat misek olejowych do naszych boxerkow. czy te od 2.0 pasuja do 2.2? czy moze i nawet te od 2.5 beda pasowaly? jak to jest Panowie?
 

Link to comment
Share on other sites

Do 2.0 i 2.2 są takie same, inna jest z 2.5 dohc / 2.0 turbo ale też pasuje.

 

Jak troszke sponiewierasz samochód to możesz pomyśleć o tej drugiej, ma wewnątrz dodatkową blachę nad dnem przez co olej mniej ucieka na boki przy szybkich manewrach. Typowa przegroda to nie jest ale widać choćby podczas czyszczenia / płukania zdjętej miski, gdy się nią szybko zabuja lewo-prawo, to z jednej się wylewa na boki a z drugiej nie bardzo ;)

 

P1070600.thumb.JPG.dba993cc33e3f5ada3a1d031e993ef12.JPG

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, mirasek napisał:

Do 2.0 i 2.2 są takie same, inna jest z 2.5 dohc / 2.0 turbo ale też pasuje.

 

Jak troszke sponiewierasz samochód to możesz pomyśleć o tej drugiej, ma wewnątrz dodatkową blachę nad dnem przez co olej mniej ucieka na boki przy szybkich manewrach. Typowa przegroda to nie jest ale widać choćby podczas czyszczenia / płukania zdjętej miski, gdy się nią szybko zabuja lewo-prawo, to z jednej się wylewa na boki a z drugiej nie bardzo ;)

 

P1070600.thumb.JPG.dba993cc33e3f5ada3a1d031e993ef12.JPG

 

super! dziekuje za konkretna odp!

masz jakis prosty sposob na zdjecie tej miski? odkrecic poduchy i uniesc lekko silnik i wystarczy?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak piszesz, odkręcasz poduchy, nieco unosisz silnik i zabezpieczasz żeby przypadkiem nie opadł. Polecam odkręcić też górne mocowania chłodnicy żeby mogła swobodnie się unieść, inaczej może wyłamać np. górny króciec. Obserwuj też przewód od klimatyzacji między sprężarką a chłodnicą, ale raczej nie ma potrzeby unosić tak wysoko żeby coś ograniczał.

 

W ssaku nie ma wymiennika woda/olej więc jest prościej zdjąć miskę. W doładowanych trzeba go demontować razem z filtrem oleju.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 30.03.2018 o 23:17, mirasek napisał:

Tak jak piszesz, odkręcasz poduchy, nieco unosisz silnik i zabezpieczasz żeby przypadkiem nie opadł. Polecam odkręcić też górne mocowania chłodnicy żeby mogła swobodnie się unieść, inaczej może wyłamać np. górny króciec. Obserwuj też przewód od klimatyzacji między sprężarką a chłodnicą, ale raczej nie ma potrzeby unosić tak wysoko żeby coś ograniczał.

 

W ssaku nie ma wymiennika woda/olej więc jest prościej zdjąć miskę. W doładowanych trzeba go demontować razem z filtrem oleju.

dzis kupilem miske od turbawki. rozumiem ze nie bedzie zadnego problemu z montazem smoka i jazda na tym w wolnossaku? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...