MaMis Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 1 godzinę temu, kolan napisał: Czy cena 120zł za wymianę samych opon w serwisie to dużo? Normalna cena przy feldze Alu 18”. Dodatkowo place ok 80 za przechowanie opon cały sezon. Są tańsi ale szkoda mi czasu na brudasów którzy koła wyważyć nie potrafią. Niby prosta robota ale nie łatwo jest znaleść dobrego wulkanizatora. Podobnie jest z ustawianiem zbieżności. Odnosnienopon. Wchodzimy w szczyt sezonu? Ceny niektórych opon rosną z dnia na dzień + do wymiany terminy coraz dłuższe :) udało minusie złapać opony wczoraj w starej cenie ale wymiana dopiero w poniedziałek -wcześniej nie ma miejsc :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 6 minut temu, MaMis napisał: Odnosnienopon. Wchodzimy w szczyt sezonu? Ceny niektórych opon rosną z dnia na dzień + do wymiany terminy coraz dłuższe udało minusie złapać opony wczoraj w starej cenie ale wymiana dopiero w poniedziałek -wcześniej nie ma miejsc Wiadomo, zrobiło się zimno, to ludzie zaczęli wymieniać. Ale tym razem nie ma się co stresować, prognoza jest taka, że do końca pierwszego tygodnia listopada będą temperatury po kilkanaście stopni na plus.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolan Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Może nie sprecyzowałem: przełożenie opon z letnich na zimowe, wyważenie, programowanie czujników w serwisie SUBARU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) 120 zł za wszystkie 4 koła? Właśnie dzwoniłem do Zdanowicza w Gdańsku, u nich usługa przełożenia 4 x opona, wyważenie itd, bez przechowywania to 220 zł. Różnica 100 zł to całkiem sporo, skoro to i to ASO. Edytowane 24 Października 2018 przez bmbm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolan Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Za wszystkie 4 koła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 7 minut temu, bmbm napisał: 120 zł za wszystkie 4 koła? Właśnie dzwoniłem do Zdanowicza w Gdańsku, u nich usługa przełożenia 4 x opona, wyważenie itd, bez przechowywania to 220 zł. Różnica 100 zł to całkiem sporo, skoro to i to ASO. Bo oni ogólnie maja nierówno pod sufitem ale takbto jest jak najbliższa konkurencja Subaru jest w Bydgoszczy. praktycznie na przeciwko salonu masz dobrego wulkanizatora z doświadczeniem który wie jak obchodzić się kołami i przechowa opony. Korzystam z ich usług od 5 lat bez żadnej uwagi. Kiedyś widziałem gdy pracownicy serwisu Mercedes przywozili im koła do wyważenie gdy sami nie dali rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Teraz, MaMis napisał: Bo oni ogólnie maja nierówno pod sufitem ale takbto jest jak najbliższa konkurencja Subaru jest w Bydgoszczy. praktycznie na przeciwko salonu masz dobrego wulkanizatora z doświadczeniem który wie jak obchodzić się kołami i przechowa opony. Korzystam z ich usług od 5 lat bez żadnej uwagi. Kiedyś widziałem gdy pracownicy serwisu Mercedes przywozili im koła do wyważenie gdy sami nie dali rady. Dotychczas korzystałem z Auto-Gum na Hynka - też bardzo fajny serwis, nigdy żadnych problemów i tam 45 zł od opony. Czyli 180 zł - jakby nie było, 40 zł taniej i tam skorzystam, ale dziwne, żeby była aż taka rozpiętość cenowa pomiędzy ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Tez bywałem tam ale zawiodłem się gdy wmawiali mi ze mam Krzywe felgi. Jolex poradził sobie z tym bez naciągania za prostowanie felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolan Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Dla zainteresowanych mój salon - Grafix Białystok, tez dopytywałem chyba ze trzy razy, czy dobrze do mnie dotarła ta cena. Edytowane 24 Października 2018 przez kolan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 5 godzin temu, bmbm napisał: 120 zł za wszystkie 4 koła? Właśnie dzwoniłem do Zdanowicza w Gdańsku, u nich usługa przełożenia 4 x opona, wyważenie itd, bez przechowywania to 220 zł. Różnica 100 zł to całkiem sporo, skoro to i to ASO. Wymiana opon na tych samych felgach i czujnikach to żaden doktorat. Wg mnie śmiało można to zrobić poza ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 6 minut temu, Blixten napisał: Wymiana opon na tych samych felgach i czujnikach to żaden doktorat. Wg mnie śmiało można to zrobić poza ASO. co ty przecież w XV w kołach jest masa techniki rodem z NASA, kewlar, tytan i mikroprocesory wyprzedzające naszą epoke o dobrą dekadę . Jeszcze gumiarz popsuje i się do końca swojego życia nie wypłaci. Tylko ASO może to zrobić dobrze i zgodnie ze sztuką A na poważnie uprzedźcie gumiarza że macie czujniki w kołach i trzymajcie kciuki za szpilki - . Mi już jedna pomimo dokręcania kluczem dynamometrycznym "przestała działać" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 13 minut temu, Karas napisał: Mi już jedna pomimo dokręcania kluczem dynamometrycznym "przestała działać" To się dzieje wtedy, jak ktoś przykręci nakrętki stosując za duży moment. Przy dobrze nastawionych urządzeniach nie ma problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 38 minut temu, Karas napisał: co ty przecież w XV w kołach jest masa techniki rodem z NASA, kewlar, tytan i mikroprocesory wyprzedzające naszą epoke o dobrą dekadę . Jeszcze gumiarz popsuje i się do końca swojego życia nie wypłaci. Tylko ASO może to zrobić dobrze i zgodnie ze sztuką A na poważnie uprzedźcie gumiarza że macie czujniki w kołach i trzymajcie kciuki za szpilki - . Mi już jedna pomimo dokręcania kluczem dynamometrycznym "przestała działać" Panowie, no przecież ja nie będę leciał do ASO z wymianą opon Już mam łataną jedną, czujniki zadziałały prawidłowo, wszystko ogarnął warsztat wymieniony przeze mnie wcześniej i jest super. Bardziej zastanawia mnie aż tak duża różnica w cenie pomiędzy ASO. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 19 minut temu, GREGG napisał: To się dzieje wtedy, jak ktoś przykręci nakrętki stosując za duży moment. Przy dobrze nastawionych urządzeniach nie ma problemów ja obstawiam raczej materiał szpilek w Subaru imo gów**lit - przeszukaj forum coś o tym juz kiedyś ktos pisał - nie ja ja tylko potwierdzam. Na wszelki wypadek uprzedzam żeby nie było płaczu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) 14 minut temu, Karas napisał: nie ja ja tylko potwierdzam Nie martw się, Skodziarz na pewno też potwierdzi Edytowane 24 Października 2018 przez GREGG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 16 minut temu, GREGG napisał: Nie martw się nie mam powodów do zmartwień . Opony mam już zmienione i czekam na śnieg 16 minut temu, GREGG napisał: Skodziarz na pewno też potwierdzi żebyś tylko ty nie musiał po którejś z wizyt w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 52 minuty temu, bmbm napisał: Bardziej zastanawia mnie aż tak duża różnica w cenie pomiędzy ASO ... i co na to SIP ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Skoro nie ma z góry ustalonych cen na typowe usługi serwisowe (tylko cena maks), to chyba nie ma co oczekiwać, aby SIP kontrolowało wymianę opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Godzinę temu, Karas napisał: ja obstawiam raczej materiał szpilek w Subaru imo gów**lit - przeszukaj forum coś o tym juz kiedyś ktos pisał - nie ja ja tylko potwierdzam. Na wszelki wypadek uprzedzam żeby nie było płaczu No właśnie: w instrukcji znalazłem zalecenie żeby dokręcać z momentem 100Nm. W moich poprzednich subaru zawsze było 120Nm. Dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) 37 minut temu, Karas napisał: żebyś tylko ty nie musiał po którejś z wizyt w serwisie Wyobraź sobie, że już to i owo doświadczyłem z Subaru, nawet więcej niż z jednym I temat szpilek też już przerabiałem... Edytowane 24 Października 2018 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 21 minut temu, GREGG napisał: I temat szpilek też już przerabiałem... czyli? Może napisz w ilu Subarakach juz wymieniałeś i bedzie wiadomo co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Wymieniałem raz 2 sztuki, bo zostały nakrętki przekręcone... i tyle. Więc nie ma co siać paniki, przy sensowym gumiarzu nie powinno być problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 1 minutę temu, GREGG napisał: Wymieniałem raz 2 sztuki, bo zostały nakrętki przekręcone... i tyle. Więc nie ma co siać paniki, przy sensowym gumiarzu nie powinno być problemów więc wiesz jak jest - czy w jakim kolwiek innym aucie podczas zmiany opon Ci się cos takiego przytrafiło? Bo mi nie. Aut przed Subaru miałem kilka i to nie żadne z wyższej półki , zawsze gumiarz dokręcał kluczem z odpowiednim momentem i nigdy żadnej nie ukręcił. Więc sam widzisz że paniki nie sieje tylko ostrzegam że coś takiego może się przytrafić natomiast nigdzie nie napisałem że tak będzie. Forum jest chyba po to żeby dzielić się doświadczeniami z tymi autami co właśnie uczyniłeś za co szacun 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 2 minuty temu, Karas napisał: więc wiesz jak jest - czy w jakim kolwiek innym aucie podczas zmiany opon Ci się cos takiego przytrafiło? Nie wiem jak to jest, bo mam zawsze Subaru 3 minuty temu, Karas napisał: zawsze gumiarz dokręcał kluczem z odpowiednim momentem i nigdy żadnej nie ukręcił. Jak się trafi jakiś 'kowal' to wszystko ukręci, może nawet w Skodzie mu się uda śrubę ukręcić (nadludzkim wysiłkiem oczywiście ). Mi się raz taki trafił.... Poza tym nigdy problemów ze szpilkami nie miałem, mimo że jak napisałeś są z tego materiału na g zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 45 minut temu, Knurek1111 napisał: No właśnie: w instrukcji znalazłem zalecenie żeby dokręcać z momentem 100Nm. W moich poprzednich subaru zawsze było 120Nm. Dziwne. W którym miejscu instrukcji znalazłeś te 100 Nm? Ja znalazłem tylko info o dokręcaniu dojazdówki - 120 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się