Niedźwiedź Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Orientując się w Kayabach, dzwoniąc po firmach kilkakrotnie obiło mi się o uszy właśnie te regenerowane amorki... Słuchajcie co to takiego?? Nabijane jakieś amorki z gwarancją...wiem, że u mnie były właśnie regenerowane i padły (bez gwarancji). Ktoś to robił?Są dwa zakłady-w Wołominie i Zielonce. koszt 120zł/szt z wymianą.+ 120zł geometria. Jakie doświadczenia?Pytam z ciekawości na czym takie regenerowanie polega?Wiadomo, że nie jest to długofalowa inwestycja. I od razu proszę tych, którzy jeżdzą MY00+ o niesarkastyczne podchodzenie do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 moim zdaniem amortyzator jest częścią którą nie powinno się zrobierać. można go rozłożyć, wymienić tłok, napełnić od nowa i złożyć, ale właśnie złożyć to najtrudniejsze zagadnienie w tym temacie i nigdy jego działanie ani trwałość nie bedzie podobna do nowego amortyzatora jednakze zawsze bedzie lepiej niz popsuty amortyzator to jest takie samo pytanie "czy lepiej jezdzi na letnich oponach zimą, czy kupic uzywane zimowki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Są amortyzatory rozbeiralnei regnerowalne i takie, które takie nie są. Większość typowych nie jest. Wyczynowe od Bilsteina w górę są rozbieralne, mozna wymieniać oleje, zmieniać ciśnienie gazu, zaworki zmieniać i tak dalej. Każdy Proflex, Ohlins, Tein, D2, Cusco, H&R, KW jest rozbieralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Zajrzyj na ta strone... http://www.amortyzatory.nsystem.pl/ Gosc naprawde wie co robi... wymienia caly srodek i wstawia nowy... jezeli charakterystyka Ci nie bedzie pasowac, to mozna potem za darmo u niego ja zmieniac. Wiecej info na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 koszt 120zł/szt z wymianą W poznaniu właśnie gość tyle brał za regeneracje i utwardzenie - jednak gdyby nie wiedział że to subaru to wzioł by mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Konrados, robiłeś tam??jakie wrażenia? gimof, robiłeś regenerację?Jakie doświadczenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Konrados, robiłeś tam??jakie wrażenia? Robiłem tam komplet amortyzatorow do Justy z przeznaczeniem do KJS... ale narazie Ci nie powiem jak sie na nich jezdzi, bo od 2 tygodni moj mechanik nie znalazl czasu, zeby je zamonowac... no ale mam nadzieje, ze w tym tyg. dadza rade. Narazie moge stwierdzic, ze szybciutko wszystko zrobil. Z tego co sie dowiedzialem, to on caly wklad wymienia i robi od nowa... jest to jakis tam jego patent... charakterystyek mozna regulowac (w tym celu trzeb zdemontowac amory i mu zawiesc). Daje rok gwarancji bez limitu kilometrow. No i wlasciwie jak to on ujal, on nie regeneruje zamortyzatora on wlasciwie robi od nowa amortyzator. Ma duze doswiadczenie. Moi znajomi jezdzili na jego amortyzatorach i byli zadowoleni... bilstein to nie jest, ale za te pieniadze, nia ma lepszego sportowego regulowanego amorka... oczywiscie cywilne tez robi, poprostu ustawia inaczej. Jak juz odbiore samochod to bede mogl wiecej powiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 sirchaser, nie ja, a rodzina, oczywiście to nie to samo co nówki sztuki, ale utwardzenie było dobre i kilkanaście miesięcy jeżdzą dobrze. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Konrados, jaki koszt??I jak szybko to robią?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Również mam "robione" jak opisał Konrados, jeżdżę już koło roku i jak na razie nic się nie dzieje. Koszt z wymianą 120 zł /szt. http://www.pecar.friko.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ywone, dzieki. Jutro zadzwonie tam i się dowiem co i jak...Konrados mi mówił , że dopasowują charakterystykę amortyzatora do sprężyn, a że mam utwardzone to może to być niezłe rozwiązanie Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak zbudowana jest zawiecha z tyłu w Legacy??Też są mcphersony jak z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 sirchaser, tak, McPherson, podwójne wahacze poprzeczne i wahacz wleczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 moim zdaniem amortyzator jest częścią którą nie powinno się zrobierać.można go rozłożyć, wymienić tłok, napełnić od nowa i złożyć, ale właśnie złożyć to najtrudniejsze zagadnienie w tym temacie i nigdy jego działanie ani trwałość nie bedzie podobna do nowego amortyzatora jednakze zawsze bedzie lepiej niz popsuty amortyzator to jest takie samo pytanie "czy lepiej jezdzi na letnich oponach zimą, czy kupic uzywane zimowki" Zgadzam się w 100% nowe to nowe. Ale jeśli nie masz kasy to się nawet nie zastanawiaj :razz: Ja jeździłem na utwardzonych bardzo fajnie to dawało rade :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 zamówiłem Kayaby u Carfita. Po podliczeniu wszystkiego wyszła mi "oszczędność" 300zł.Czyli 150zł na amortyzatorze. Licząc demontaż/montaż i geometrię. Gdyby "zysk" był rzędu 40-50% to moje sumienie byłoby spokojne, a tak...przynajmniej wiem, że ładuje do auta coś sprawdzonego i na 100% zdającego egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam A czy próbował ktos regenerować amorki legasia z pneumatykiem - i nie chodzi mi o regeneracje miechów tylko samego amorka ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Grzegor, A co to za problem? JEśli amortyzatory są rozbieralne to na pewno da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Ale poczytalem to forum i jakoś nikt tego nie robi - stąd pytanie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Grzegor, nie wiem czy tak łatwo da się zregenerować pneumatyki- to w końcu inna konstrukcja. Ja mam zwykłe i zdecydowałem się i tak na nowe Kayaby- z tymi regenerowanymi to nie do końca fajnie jest a i cenowo wychodzi oszczędność rzędu 100-200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Nowe pneumatyki z tego co sie wstepnie orientowałem to wydatek 2000 - 2500 za sztuke wiec jakby sie dało zregenerować to bylaby znaczna oszczedność , tym bardziej że u mnie czesc "pneumatyczna " jest ok tylko sam amortyzator umiera. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 zobacz tutaj robią tez do sportu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 zobacz tutaj robią tez do sportu Powtarzasz się. Nie czytało się wątku, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Czytało się. Jak mogę sie powtarzać jak to był mój pierwszy post w tym temacie. Czyta sie ale nie dokładnie, czy posty sobie nabijasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam niestety obydwie firmy polecane przez kolegów nie podejmuja sie naprawy moich amorków, wiec może inne pytanie gdzie mozna kupic najtaniej oryginalne ? pozdram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Najlepiej i najtaniej to na ebay, ja swoje wlasnie tam kupilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 witam a moze mnie ktoś uswiadomić w symbolu amorków do mojego auta ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi