Jump to content

Sprzęgło do trubo antyka


Guest gorzel
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Wczoraj 500 metrów od domu w środku nocy zostałem z pedałem sprzęgła w podłodze. Mam nadzieje że ze skrzynią nic się nie stało, bo kiedy samochód jest wyłączony to biegi wchodzą normalnie, tylko sprzęgła nie mam :roll: Czy to całe sprzęgło się mogło posypać, czy możliwe że tylko wysprzęgliki i inne hydrauliczne sprawy??

 

Jeśli sprzęgło to mam pytanie - jakie rozsądne cenowo i porządne sprzęgło kupić do Legacy Turbo '93 (i gdzie w Warszawie to kupować). Ile mniej więcej kosztuje pełna wymiana sprzęgła?

 

Dzięki i pozdrawiam,

g

Link to comment
Share on other sites

sa 2 opcje i byly poruszane na forum przy okazji takich akcji w imprezach - moze to byc wysprzeglik hydrauliczny (nie wiem czy jest w turbo dziadku) a jak nie to stawiam skonczenie sie docisku i lozysko z niego wylata :mrgreen: ja to mialem u siebie pekl docisk i koniec, jazda przez wafke bez sprzegla (ok 25 km) ;)

 

a gdzie wymieniac Bajeczna, Kornecki, Koper, Czoper ;)

 

ostatnio na Bajecznej MarioF jakas pasztetowa cene zaplacil za Exedy ;) tyle ze w GieTeku

Link to comment
Share on other sites

pasztetowa cene zaplacil za Exedy
MarioF
ile Cie ten pasztet kosztował?? :) części + wymiana?

 

jezeli dobrze pamietam to dal za to ok 1-1,1 k pln pasztet pelna geba - ale moge sie mylic wiec atakuj MarioF na PW

Link to comment
Share on other sites

gorzel, jeszcze tydzień temu miałem całe sprzęgło w pasztetowej cenie :mrgreen:

 

jeszcze 20 godzin temu miałem całe sprzęgło działające w samochodzie :mrgreen: Zobaczymy w przyszłym togodniu co się stało, mam nadzieję że tylko wysprzęglik.

Link to comment
Share on other sites

gorzel, jeszcze tydzień temu miałem całe sprzęgło w pasztetowej cenie :mrgreen:

 

jeszcze 20 godzin temu miałem całe sprzęgło działające w samochodzie :mrgreen: Zobaczymy w przyszłym togodniu co się stało, mam nadzieję że tylko wysprzęglik.

mialem to samo u siebie w GT MY95, to lozysko wyskoczylo z docisku, mozesz sprobowac je wcisnac z powrotem jak zadziaja to zawies auto do mechanika. Najlepiej zmien caly komplet bo ja robilem na dwa razy :sad:

Link to comment
Share on other sites

A ile km to sprzęglo przejechalo :?:

AK

 

Trudno ocenić, bo samochód mam od lipca, i od tego czasu przejechałem nim 10 tys. W tej chwili ma przejechane 147 kkm, prawdopodobnie sprzęgło nie było nigdy robione.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Sprzęglo w turbo to kolo 80000km.Chyba że w CH to moze 150000.Problem że i tak zaciera sie lozysko oporowe na tulei.Chyba komplet trzeba kupic +lożysko kola zamachowego.Jeżeli kupisz nie oryginalne to niech to ktos zmieni kto da gwarancje.Zdarza sie ze pedal sprzęgla nie odskakuje w niektorych podrobkach.

AK

Link to comment
Share on other sites

 

jezeli dobrze pamietam to dal za to ok 1-1,1 k pln pasztet pelna geba

 

za podstawowe exedy wlasnie takei ceny sa z us & a, ale trzeba poczkeać ok 3 tygodnie a to jużjest ból jak się rozlatało :???:

 

od reki zalatwiaja z tego o wiem :mrgreen:

 

lukiasz :arrow: wzmacniacz hamulcow (wg mnie tuba hamulcowa :mrgreen: ) rewelacja

 

Panie Andrzeju u mnie tez pedal wpadal - przy okazji (czyt. jak was zaatakuje na Krakowskiej :mrgreen: ) powiem o co chodzi :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=169176591

 

czy takie sprzęgło podchodzi do antyka i jest coś warte?

 

jest to normalne sprzeglo - jezlei tylko do Ciebie podchodzi 225 mm to jest OK - ja mam takie u siebie tyle ze 230 mm i jest gites nic nie szrpie, nic nie wpada itp. tyle ze 230 mm to przynajmniej 1200 PLN ;) (jak masz znizki)

Link to comment
Share on other sites

Guest gorzel

To dostałem wyrok - sprzęgło do wymiany. Skoro już i tak samochód będzie rozbierany, to zacząłem myśleć o wyeliminowaniu porannego klekotu - z tego co kiedyś wyczytałem jest to chyba samoregulator zaworów.

 

Kiedyś dawno dawno temu pojawiła się na forum dyskusja na ten temat - jedni przekonywali że nie warto tego ruszać, bo nie ma gwarancji że niedługo potem znowu nie zacznie klekotać (przebieg w moim antyku to niecałe 150kkm), inni że warto i poprawi to właściwości silnika. I mam dylemat - robić czy zostawić. W zimie przed porządnym rozgrzaniem silnika czasem klekocze niemiłosiernie.

 

Na razie najniższą ofertę wymiany sprzęgła dostałem na Bajecznej - 1200 zł. O ile ta suma może się powiększyć, gdybym chciał robić samoregulator?

 

Wszystkie porady bardzo cenne!

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=169176591

 

czy takie sprzęgło podchodzi do antyka i jest coś warte?

 

jest to normalne sprzeglo - jezlei tylko do Ciebie podchodzi 225 mm to jest OK - ja mam takie u siebie tyle ze 230 mm i jest gites nic nie szrpie, nic nie wpada itp. tyle ze 230 mm to przynajmniej 1200 PLN ;) (jak masz znizki)

 

230 mm pasuje zamiennie za 225 mm (sprawdzone) tyle, że jest mocniejsze

 

a co do ceny - da się zrobić dobrze :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To dostałem wyrok - sprzęgło do wymiany. Skoro już i tak samochód będzie rozbierany, to zacząłem myśleć o wyeliminowaniu porannego klekotu - z tego co kiedyś wyczytałem jest to chyba samoregulator zaworów.

 

Kiedyś dawno dawno temu pojawiła się na forum dyskusja na ten temat - jedni przekonywali że nie warto tego ruszać, bo nie ma gwarancji że niedługo potem znowu nie zacznie klekotać (przebieg w moim antyku to niecałe 150kkm), inni że warto i poprawi to właściwości silnika. I mam dylemat - robić czy zostawić. W zimie przed porządnym rozgrzaniem silnika czasem klekocze niemiłosiernie.

 

Na razie najniższą ofertę wymiany sprzęgła dostałem na Bajecznej - 1200 zł. O ile ta suma może się powiększyć, gdybym chciał robić samoregulator?

 

Wszystkie porady bardzo cenne!

 

Pozdrawiam

 

najlepiej jak zapytasz sie Zbyszka :mrgreen: bo to on bedzie grzebolil w Twoim TD ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...