luka10003 Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Pacjent to forek z 2000r silnik przeszczepiony z 98 2.0 122KM Silnik szarpie w przedziale 2000-2500 dalej przyśpiesza normalnie a gdy jedzie się ze stała prędkością powyżej tego przedziału czuć lekkie szarpnięcia, wyraźniej czuć to na lpg na pb jest trochę lepiej...po za tym po wjechaniu w dużą kałużę lub mgliste dni przestaje chodzić na lpg a na pb szarpania stają się mocniejsze wymienione swiece,przewody WN,podmieniałem czujnik spalania stukowego i dałem dodatkową mase na silnik nic nie pomogło...gdzie może byc przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Przeczyścić przepustnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 A jak pracuje na postoju na jałowym ? Może regulacja zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Wieczorem jak już będzie ciemno. Weź sobie spryskiwacz do kwiatkow i spryskaj cewkę i resztę układu zapłonowego. W skrajnym przypadku silnik zgaśnie, a jeśli nie to powinieneś zobaczysz "skaczące iskierki", czasem nie widać a słychać. Te objawy ktore opisujesz ewidentnie przypominają słaba iskre albo wypadające zapłony. Bo z tego co czytam to cewki nie podmieniales. LPG ma to do tego zeby prawidłowo pracował musisz mieć układ zapłonowy w bardzo dobrym stanie. Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Dzisiaj podmienialem cewke niestety nie pomogło...w tygodniu sprawdze luzy zaworowr ale to tez raczej nie to... Jeszcze planuje przejrzeć instalacje elektryczna lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Czy nie jest to czasem objaw padajacego sprzęgła? Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 2 godziny temu, luka10003 napisał: Dzisiaj podmienialem cewke niestety nie pomogło...w tygodniu sprawdze luzy zaworowr ale to tez raczej nie to... Jeszcze planuje przejrzeć instalacje elektryczna lpg Masz możliwość dotrzeć do info kiedy były sprawdzane lub regulowane luzy zaworów? Jeśli dawniej niż przykładowe 40tkm, to czas najwyższy to zrobić. Nawet jak przyczyna jest gdzie indziej, to luzy będą już sprawdzone. Warto jak wspomniano wyczyścić przepustnicę no i przepływomierz - to chwila pracy a może pomóc. No i nic nie kosztuje, bo pewnie sam to zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Masz możliwość dotrzeć do info kiedy były sprawdzane lub regulowane luzy zaworów? Jeśli dawniej niż przykładowe 40tkm, to czas najwyższy to zrobić. Nawet jak przyczyna jest gdzie indziej, to luzy będą już sprawdzone. Warto jak wspomniano wyczyścić przepustnicę no i przepływomierz - to chwila pracy a może pomóc. No i nic nie kosztuje, bo pewnie sam to zrobisz. Po lekturze tematu regulacji luzów. Też mam takie wrażenie że to może być przyczyna.Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Pozwolę sobie dołączyć do tematu bo mam podobne objawy. Luzy wyregulowane. Napiszcie proszę gdzie znajduje się ta przeplywka do czyszczenia? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 FIKU sprzęgło było wymieniane przy przeszczepie to jest okolo 30tkm temu. Luzy oczywiście sprawdze i przeczyszcze przepustnicy w tym tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Pozwolę sobie dołączyć do tematu bo mam podobne objawy. Luzy wyregulowane. Napiszcie proszę gdzie znajduje się ta przeplywka do czyszczenia? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Skoro luzy wyregulowane, to sprawdziłeś układ zapłonowy?Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Edmunt raczej nie masz przepływki tylko map sensor,przynajmniej u mnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Układu zapłonowego nie sprawdzałem wiem tylko że świece zmieniane 20 kkm temu, ana benzynie jest ok.Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 A kiedy wymieniane były wtryski LPG? U mnie też silnik nierówno pracował, lekko szarpał. Po wymianie 4 szt. wtrysków jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 A kiedy wymieniane były wtryski LPG? U mnie też silnik nierówno pracował, lekko szarpał. Po wymianie 4 szt. wtrysków jest ok. A tego nie wiem i lpg pójdzie do przeglądu. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddajakub Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 W moim foresterze ten sam silnik od jakiegoś czasu pojawiły się te same objawy z tym że najbardziej odczuwalne przy obrotach poniżej 2000 ok. 1800. Wymienione świece, wtryskiwacze gazu, przepustnica przeczyszczona, myślałem że to wina nieszczelności wydechu ale z nowym tłumikiem tylko trochę się poprawiło. powoli kończą mi się koncepcje. układ zapłonowy czy zawory? Jakie powinny być luzy na zaworach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Jak w każdym przypadku - 1000 możliwości Jak zawory nie były dawno regulowane, to też jest opcja, że poszarpuje, bo gaz niestety robi swoje. W zależności od jakości instalacji, jej montażu i regulacji trzeba to robić co około 30-50 tkm i wtedy też wymieniać profilaktycznie świece. Jeśli masz ten sam silnik czyli 2,5 turbo, samo sprawdzenie zaworów na upartego da się zrobić bez wyciągania silnika, choć jest to bardzo kłopotliwe, regulację - już nie bardzo. Silnik na stół i regulujesz, tzn. reguluje doświadczony warsztat. Luzy zaworów to: ssące 0,2mm, wydechy 0,35mm, plus minus 0,02mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się