Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Dyrekcjo

 

Jako że w kwietniu będzie rok jak Panowie w jednym z ASO próbują naprawić skrzynię biegów CVT w zakupionym w Polskiej sieci Subaru Legacy rocznik 2013 z przebiegiem około 60 tys km.

 

Pozwalam sobie zwrócić się z uprzejmą prośbą do Szanownej Dyrekcji o wskazanie serwisu gdzie 

 

1) Będzie możliwym kontakt telefoniczny, sms lub mailowy z serwisem.

2) Panowie będą posiadali wiedzę i możliwości dokonania naprawy.

 

Pozdrawiam

 

Sebastian

 

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W odpowiedzi na powyższy post informujemy iż samochód jest obciążony dewastacją elektryczną oraz mechaniczną. Pocięta instalacja w kilku odnalezionych przeciętych/naciętych/rozszarpanych  miejscach została "zregenerowana", lecz nie dało to zadowalającego efektu. Ponadto w samochodzie na skutek przepięć elektrycznych uszkodzeniu uległy sterowniki oraz czujniki. Po dokonaniu analizy  wymienione elementy przyniosły oczekiwany skutek jednak pozostał błąd który nie pozwala na normalne użytkowanie pojazdu. Naprawa którą wykonujemy jest bardzo drobiazgowa i pracochłonna. Wymiana wiązki głównej oraz rozgałęzień wraz z elementami sterowania generowała koszty bliskie wartości  pojazdu.Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klienta przedstawiliśmy nasze stanowisko dotyczące ewentualnej naprawy. Informujemy że wszelkie usterki pojazdu nie wynikają z jego normalnej eksploatacji, a powstałe uszkodzenie nie są oczywiste do  zdiagnozowania.             

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o i tu widzę serwis potrafi jednak odpowiedzieć 

 

to i ja odpowiem

 

ad 1) W odpowiedzi na powyższy post informujemy iż samochód jest obciążony dewastacją elektryczną oraz mechaniczną.

 

         - jaki to ma związek z brakiem naprawy - takich nie naprawiacie?

 

ad 2) Pocięta instalacja w kilku odnalezionych przeciętych/naciętych/rozszarpanych  miejscach została "zregenerowana", lecz nie dało to zadowalającego efektu. 

 

         -czyli nie potrafiliście naprawić mimo wsparcia elektryków i elektroników i roku na serwisie

 

ad 3) Ponadto w samochodzie na skutek przepięć elektrycznych uszkodzeniu uległy sterowniki oraz czujniki. 

 

   wg informacji jakie mi wielokrotnie przekazywaliście : diagnostyka elektryka i elektronika nie wykazała błędów tych elementów , ( mimo to prosiłem o wycenę i zamówienie tych elementów aby je wymienić , ostatnia   informacja z przed 3 tygodni była o zamówieniu czujników. Jak rozumiem prze 10mcy diagnozowania nie można było ustalić co trzeba zamówić tylko działacie metoda prób i błędów ...metodą  nieskuteczną.

 

ad 4 )  Po dokonaniu analizy  wymienione elementy przyniosły oczekiwany skutek jednak pozostał błąd który nie pozwala na normalne użytkowanie pojazdu

 

   no tak z tym samym błędem samochód do Was przyjechał i z tym samym błędem mi go wydaliście jako sprawny po 1 wszym 1 miesięcznym pobycie auta u Was ,( gdzie mimo moich wielokrotnych

 pytań również mailowych czy sprawdziliście skrzynię ( wasz szef zauważył wyciek) ,wydaliście auto które przejechało 1 km i wróciło na lawecie

 

a wymienione elementy jak Pan pisze odniosły skutek..... ....../no jaki skutek skoro auto nie jezdzi ........  , chciałbym aby wskazano mi ASO gdzie naprawy będą polegały nie na wymianie elementów na chybił trafił tylko uczynią auto sprawnym

 

ad 5 ) Naprawa którą wykonujemy jest bardzo drobiazgowa i pracochłonna

 

 nie poddaje tego w wątpliowość

 

ad 6) Wymiana wiązki głównej oraz rozgałęzień wraz z elementami sterowania generowała koszty bliskie wartości  pojazdu.Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klienta przedstawiliśmy nasze stanowisko dotyczące ewentualnej naprawy

 

no tak , Wasze stanowisko było że to można naprawić i że to zrobicie , jak Pan przyznał kilka zdań temu .To zrobiliście naprawę ale nie wyeliminowało to błędu z jakim auto przyjechało.

Czyli albo naprawa nieskuteczna albo nie mająca nic wspólnego z błędem .  

 

ad 7)  Informujemy że wszelkie usterki pojazdu nie wynikają z jego normalnej eksploatacji

 

           nawet jeśli wynikają z czegoś nienormalnego to auto  nie przyjechało do Was po ekspertyzę z czego wynikają usterki ,tylko po naprawę , naprawę  płatną 

 

          a jak już Państwo macie ekspertyzę z czego wynika nienaprawialny błąd skrzyni to chętnie ją poznam, bo może usunięcie tej przyczyny pozwoli na naprawę ?

 

ad 8)  

a powstałe uszkodzenie nie są oczywiste do  zdiagnozowania.             

      

no nikt nie mówi tu że sa oczywiste 

 

ale na podstawie prawie rocznej waszej pracy mimo wsparcia SIP ,nie potraficie ich zdiagnozować i naprawić w dodatku nie odbieracie telefonów ,sms i maili

 

w związku z tym ponawiam pytanie do Dyrekcji 

 

Pozwalam sobie zwrócić się z uprzejmą prośbą do Szanownej Dyrekcji o wskazanie serwisu gdzie 

 

1) Będzie możliwym kontakt telefoniczny, sms lub mailowy z serwisem.

2) Panowie będą posiadali wiedzę i możliwości dokonania naprawy.

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.3.2018 o 12:22, haphap napisał:

Pozwalam sobie zwrócić się z uprzejmą prośbą do Szanownej Dyrekcji o wskazanie serwisu gdzie 

 

1) Będzie możliwym kontakt telefoniczny, sms lub mailowy z serwisem.

Zasadniczo z każdym ASO możliwy jest kontakt mailowy i telefoniczny ( gwarantowane umową ). Jeżeli tak jednak nie jest, to możliwe, że będzie potrzebna drobna "interwencja".

W dniu 19.3.2018 o 12:22, haphap napisał:

Panowie będą posiadali wiedzę i możliwości dokonania naprawy.

Wszystkie normalne naprawy są możliwe do wykonania w ASO ( w niektórych przypadkach naprawy blacharsko - lakiernicze są wykonywane przez poddostawców ).

Nie wiem dokładnie na czym polega problem w przypadku Pańskiego samochodu. Jeżeli Pan sobie życzy, skontaktuję się z DT z prośbą o ew. wyjaśnienie tematu.

 

Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź

 

Co do kontaktu to się odblokował , śmiem podejrzewać moc Forum.

 

Jeśli można to informacje powinien mieć Pan Glowala z działu technicznego ,na bieżąco wspierał mnie i serwis pomocą .Z najnowszych informacji jakie mam to ma być teraz potrzebny sterownik skrzyni biegów.Szczerze pisząc  ,liczę na pomoc Dyrekcji .Ciągle jeszcze fan marki.Pozdrawiam Sebastian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.03.2018 o 10:53, Auto Test napisał:

Pocięta instalacja w kilku odnalezionych przeciętych/naciętych/rozszarpanych  miejscach została "zregenerowana", lecz nie dało to zadowalającego efektu. Ponadto w samochodzie na skutek przepięć elektrycznych uszkodzeniu uległy sterowniki oraz czujniki.

 

Tak z ciekawości, czy te dewastacje instalacji to sprawa zwierzaków: kun?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuny raczej nie

Warsztat zgłosił mi pod koniec sierpnia 2017 że odkryli uszkodzenie wiązki głównej wyglądające jakby ktoś naciął kable brzeszczotem a potem je połączył i zaizolował.

 

Czy to miała być jakaś wcześniejsza nieudolna naprawa czy bardziej zagmatwna historia to zostanie chyba tajemnicą poprzedniego użytkownika (auto z aukcji banku ,przyjechało lawetą serwisu z placu bankowego do tegoż serwisu właśnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.3.2018 o 15:43, haphap napisał:

.Z najnowszych informacji jakie mam to ma być teraz potrzebny sterownik skrzyni biegów

Sterownik jest zamówiony w Japonii ( brak w Europie - rzadkie uszkodzenie ).

 

Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie moim problem

 

Pozwolę sobie przekazać za jakiś czas ( czas dostawy sterownika jest dla mnie niestety tajemnicą) czy wymiana tej części jak odniosła skutek 

 

pozdrawiam

 

Sebastian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu ponownie nieszczęśliwy nieużytkownik Subaru legacy .

 

Chcialem ponownie zameldować brak kontaktu z serwisem .

Z ostatnich informacji z Sip wynikało że nietypowy japoński sterownik Zamowiony 22 marca ,ma być dostarczony 8 maja ,Próbuje sie dzisiaj czyli 16 maja dodzwonić do serwisu ats szczypka Mikołów ...ale nie odbierają ...

Te terminy realizacji części oraz brak kontaktu z serwisem chyba trochę wyjaśniają czemu naprawa trwa już ponad rok :( 

Jak Dyrekcja obstawia idziemy w kierunku 1,5 roku na naprawę ? czy 2 lata ?

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przepraszamy za problemy z kontaktem telefonicznym. Myślę że wszystko wraca do porządku dziennego, czego dowodem jest kontakt z Panem dziś rano. Niestety poranne godziny są najbardziej oblężone w serwisie przez klientów. Staramy się odebrać jak największą liczbę połączeń w miarę możliwości. Pozdrawiamy Serwis Mikołów.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak potwierdzam , dzisiaj udało się do was dodzwonic  :)

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×