daymonn Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Witam zainteresowanych. Mam problem z ktorym nie za bardzo wiem jak mam sobie poradzic. Zaznaczam ze technicznie nie znam sie na silnikach itd. Juz zrobilem troche km na gazie wiec przyszedl czas na regulacje zaworow mimo ze objawow jako takich nie bylo to znajomi sugerowali rob. Podpytalem tu i tam i zdecydowalem ze na warsztat ktory zajmuje sie tylko subarakami. Po sciagnieciu dekli okazalo sie ze zawory chodza juz ciasno i regulacja jest wskazana. Po dwoch dniach odebralem auto i jeszcze tego samego dnia zauwazylem dziwny objaw, mianowicie auto do 2,5 tys obrotow jakby nie mialo mocy, jakby go zalewalo po czym moc wracala, autem szarpalo na nizszych obrotach podczas jazdy. Na luzie auto chodzi ok. Objaw jest i na benzynie i na gazie. Zaden check sie nie pali. Silnik 2.0 165KM Zareklamowalem usluge, auto zostalo na kolejne dwa dni. W odpowiedzi dostalem info ze cos nie tak bylo z metalowa uszczelka pod EGR'em. Kolejne koszta ale mysle ok ma byc dobrze to place. I faktycznie bylo przez 4h Objaw znowu sie pojawil choc jest żadszy. Np jedenego dnia auto jezdzi normalnie drugiego znowu traci moc, dlawi sie itd. Warsztat twierdzi ze wszystko zrobili dobrze. Mam juz tego dosc. Objaw jest dosc denerwujacy. Podpowiedzcie co moze byc tego przyczyna? Czy jest to skutek blednie wykonanej regulacji zaworow? Moze cos namieszali z rozrzadem? Bardzo prosze o pomoc Chce po raz kolejny zareklamowac usluge. Pozdrawiam Edytowane 15 Marca 2018 przez daymonn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 6 godzin temu, daymonn napisał: Witam zainteresowanych. Mam problem z ktorym nie za bardzo wiem jak mam sobie poradzic. Zaznaczam ze technicznie nie znam sie na silnikach itd. Juz zrobilem troche km na gazie wiec przyszedl czas na regulacje zaworow mimo ze objawow jako takich nie bylo to znajomi sugerowali rob. Podpytalem tu i tam i zdecydowalem ze na warsztat ktory zajmuje sie tylko subarakami. Po sciagnieciu dekli okazalo sie ze zawory chodza juz ciasno i regulacja jest wskazana. Po dwoch dniach odebralem auto i jeszcze tego samego dnia zauwazylem dziwny objaw, mianowicie auto do 2,5 tys obrotow jakby nie mialo mocy, jakby go zalewalo po czym moc wracala, autem szarpalo na nizszych obrotach podczas jazdy. Na luzie auto chodzi ok. Objaw jest i na benzynie i na gazie. Zaden check sie nie pali. Silnik 2.0 165KM Zareklamowalem usluge, auto zostalo na kolejne dwa dni. W odpowiedzi dostalem info ze cos nie tak bylo z metalowa uszczelka pod EGR'em. Kolejne koszta ale mysle ok ma byc dobrze to place. I faktycznie bylo przez 4h Objaw znowu sie pojawil choc jest żadszy. Np jedenego dnia auto jezdzi normalnie drugiego znowu traci moc, dlawi sie itd. Warsztat twierdzi ze wszystko zrobili dobrze. Mam juz tego dosc. Objaw jest dosc denerwujacy. Podpowiedzcie co moze byc tego przyczyna? Czy jest to skutek blednie wykonanej regulacji zaworow? Moze cos namieszali z rozrzadem? Bardzo prosze o pomoc Chce po raz kolejny zareklamowac usluge. Pozdrawiam Czyli mam rozumieć, że przed oddaniem samochodu do "mechanika" auto jeździło bez specjalnych problemów, a te pojawiły się po odebraniu samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Tak. Wczesniej wszystko bylo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 2 godziny temu, daymonn napisał: Tak. Wczesniej wszystko bylo dobrze Weź znajomego z okolicy, który ma pojęcie o tych silnikach, bo śmiem twierdzić, że zostałeś orżnięty (o ile nie okradziony ze sprawnych części) przez "mechanika". Razem z tym znajomym jedźcie na drugą reklamację, zaznaczając, że jest to ostatnia reklamacja. Nie zapomnij o podaniu danych tego "specjalisty od Subaru". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 26 minut temu, WOJO napisał: Weź znajomego z okolicy, który ma pojęcie o tych silnikach, bo śmiem twierdzić, że zostałeś orżnięty (o ile nie okradziony ze sprawnych części) przez "mechanika". Razem z tym znajomym jedźcie na drugą reklamację, zaznaczając, że jest to ostatnia reklamacja. Nie zapomnij o podaniu danych tego "specjalisty od Subaru". Kolega ostro podsumował ale obawiam się że prawdę mówi. Robiłeś to oficjalnie - zlecenie, rachunek itp czy "na gębę". Wiem że warsztaty wolą nieoficjalnie - ja się odważam tak robić TYLKO rzeczy oczywiste gdzie nie potrzebuję diagnozy tylko robociznę i patrzę na ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 11 godzin temu, daymonn napisał: Po dwoch dniach odebralem auto i jeszcze tego samego dnia zauwazylem dziwny objaw, mianowicie auto do 2,5 tys obrotow jakby nie mialo mocy, jakby go zalewalo po czym moc wracala, autem szarpalo na nizszych obrotach podczas jazdy. Na luzie auto chodzi ok. to jest dość klasyczny objaw zbyt małych luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 W tym silniku jest regulacja na śrubki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie, tutaj są szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie wiem jaki tu jest dostęp do zaworów ale ja bym podjechał do innego mechanika żeby przy mnie wykonał pomiar luzów zaworowych. Wtedy wyjdzie jak panowie specjaliści się spisali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Na usluge bralem fakture. Problem w tym ze warsztat twierdzi ze wszystko jest ok bo check sie nie zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Spytaj się, jak dokładnie była przeprowadzona ta regulacja i opisz ją tutaj. Ewidentnie masz coś spartaczone skoro jest gorzej niż było. Może podmienili ci kompa na tego z "czkawką" ? To byłby szczyt chamstwa chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 3 godziny temu, daymonn napisał: Problem w tym ze warsztat twierdzi ze wszystko jest ok bo check sie nie zapala Dobre, dobre. Po co producent przewiduje regulację zaworów, co określony interwał czasowy? Przecież CHECK się nie zapala. Gdzieś Ty trafił - do kowala? Ja na Twoim miejscu chyba bym jednak zmienił warsztat... A potem zawiózł im fakturę za prawidłowo wykonaną regulację zaworów i zażądał zwrotu. Nic mnie tak nie wk. jak partactwo i próba robienia durnia z klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 6 godzin temu, WOJO napisał: Przecież CHECK się nie zapala. Potwierdzam. CHECK się nie zapali nawet jak luzy będą totalnie spartolone. Wiem z autopsji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Może opacznie zrozumieli pojęcie skasowania luzu i ustawili go na zero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Koledzy wracam do tematu...oddalem im auto do poprawy. Po 2 dniach zadzwonili ze gotowe. Wytlumaczyli ze niby wyczyscili przepustnice i bedzie ok. Odebralem, jezdzilo jak wsciekle, az sie chcialo wsiadac...bylo tak 2 dni i znowu to samo...pozniej dzien zle i znowu dobrze. Juz nie wiem co robic. Nie jestem fachowcem ale czy jezeli regulacja bylaby zle wykonana to auto chyba caly czas by jezdzilo zle a nie 2 dni ok, dzien zle. Pomozcie gdzie szukac przyczyny? W tym czasie co jest zle auto ma chwilowe zmulenia do 2-2,5 tys obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 A tak zapytam z ciekawości. To jest warsztat specjalizujący się w Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Wlasnie reklamuja sie ze glownie subaru... skonczyly mi sie pomysly na to wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Może to problem z pompą powietrza wtórnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Problem wystapil dzien po regulacji... mogli uszkodzic? Czy zbieg okolicznosci? Gdzie ona? Jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Kurde no błąd Ci powinien wyskoczyć... Dziwna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Podepnę się, znalazłeś przyczynę niemiłych atrakcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się