lepinio Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Witam poszukuję używanej skrzyni do Outbacka 2.0d 2011 rok, sześciobiegowa o oznaczeniu TY756W1ABB. Problem dotyczy wyskakującego CZASAMI trzeciego biegu i tylko z dwójki na trójkę, nigdy odwrotnie, na każdym innym biegu auto funkcjonuje bardzo dobrze. Trójka wyskakuje tylko w momencie dynamicznej zmiany z dwójki na trójkę i to też nie zawsze. Mechanik mi powiedział, że może taniej będzie kupić używaną skrzynię niż to robić... Mam pytanie do ekspertów czy do Outbacka z 2011 roku pasuje skrzynia od Legacy z 2010 z tym samym silnikiem o oznaczeniu TY756W1AAB? Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A nie lepiej zrobić remont tej co masz, bo nie wiadomo ile używka Ci posłuży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepinio Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Przerabiam w głowie różne opcje, gdyby ta od Legacy pasowała to mogę ją dostać za tysiaka, naprawienie tego co mam bez oględzin, tyle co mi powiedział mechanik na telefon to na lekko koszt 2 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brownstone Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Znajomy miał podobne objawy. Naprawa : demontaż, rozebranie skrzyni, wymiana: i tu do końca żaden mechanik z góry mu nie był w stanie określić co będzie do zrobienia, dopiero po rozebraniu. objawy (identyczne z Twoimi) sugerowały że: synchronizator, teflonowe prowadnice, wodziki albo cały bieg. (przy okazji też łożysko jak już będzie zdjęta skrzynia ). Koszt 2500 - 4500 tys. zł. Ostatecznie kupił używaną za 1400 zł z pewnym przebiegiem mniejszym zresztą niż jego stara skrzynia plus wymiana 700 zł. Coś jest na rzeczy ze skrzyniami bo to nie pierwszy przypadek, że przy przebiegu 150 tys i wzwyż w dieslu klęka skrzynia. Jak kiedyś okazyjnie zapytałem gościa w serwisie to powiedział, że to głównie od trzymania dłoni na gałce od drążka zmiany biegów. Trochę to dziwne bo w instrukcji nie jest napisane że po zmianie biegu należy szybko zdjąć dłoń z drążka hehehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się