PiotrekM Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Mam problem z LEGACY IV (BL, BP) 2.0 D, 1998ccm, 150KM , 110kW. W samochodzie notorycznie zapycha się filtr cząstek stałych. Samochód jest po wymianie silnika. Do czasu wymiany problem nie występował. Podczas prób naprawy zostało już zrobione: - regeneracji wtryskiwaczy, - regeneracji turbiny, - regeneracji filtra DPF. Nic nie pomaga. Może ktoś miał już podobne problemy. Proszę o sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Raczej powinieneś udać się do kompetentnego serwisu. No i wypadałoby się wpierw przywitać. Edytowane 14 Marca 2018 przez benola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekM Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Przepraszam za brak manier. Właścicielem tego auta jestem od niedawna. Wydawało mi się, że czynności które wykonałem zasugerowała mi kompetentna osoba. Wszyscy wiedzą o problemie silników w tych autach. Ja pomimo tego zdecydowałem się kupić takie auto z uszkodzonym silnikiem i zrobić przekładkę. Teraz jest już wszystko OK, fajnie jeździ, wybór był bardzo dobry, ale migająca kontrolka psuje całą zabawę. Serdeczna prośba o wskazanie kompetentnego serwisu który zajął by się kompleksową diagnostyką i zasugerował by rozwiązanie. Piotr Warszawa, od niedawna posiadacz Subaru Legacy Outback 2.0D. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 wymieniłbym na wszelki wypadek czujnik w dpf'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekM Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Który czujnik. Są dwa. Były sprawdzane. podobno są sprawne. Zamieniane były też kable pomiędzy czujnikami bo ktoś powiedział że to może pomóc. Nie pomogło niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wily Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Sprawdź EGR, w tych silnikach często potrafi powodować częste zapychanie DPF. Być może wystarczy przeczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Może najpierw napisz gdzie tankujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się