rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Langur odjechał. Kropka. Nie chcę się nad tym rozwodzić, bo jakoś niespecjalnie się cieszę ze sprzedaży. Prawdopodobnie dlatego, że to naprawdę super daily-car! W każdym razie, trzeba kupić następne Subaru, bo ilość świń w garażu musi być niezerowa Zatem, czego szukamy? BUDA: Zdrowa, bez rudej. Na pewno coś z większym od lanosa bagażnikiem. Najchętniej sedan, ale ładne kombi też może być. Drzwi bez ramek, to coś, co zawsze chciałem mieć. W sumie szyberdach też mi się marzył... Jeśli Impreza to tylko HAWK. Jeśli FORESTER, to najbardziej mi się podoba przedliftowy SG, ewentualnie SH. Jeśli LEGACY, to IV generacja. MASZYNERIA: Turbo benzyna. Może być z gazem, ale nie musi. Myślałem ewentualnie o H6. Skrzynia raczej manual, ale do automatu też mogę się przekonać. DO CZEGO: Na co dzień. Na korki i na autostrady. Rocznie robię około 30kkm, więc auto nie może męczyć. BUDŻET: Powiedzmy 33000 PLN. Przejrzałem ogłoszenia na forum i jest parę ciekawych: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 SVX-a na daily car? Czytając Twoje wpisy nie czuję się przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Musisz pamiętać ,że wszystkie Subaru turbo w tym budżecie są głośne na trasie powyżej 130km\h. Najciszej z wszystkich Subaru jest w Legacy\Outback. SpecB kombi byłby najlepszym wyborem , ale raz ,że to rzadkość a dwa ceny powalają. Zostaje H6 z automatem jak ma być szybko , cicho i szyby bez ramek. . \' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Pisząc, że auto ma nie męczyć, miałem na myśli bardziej to, żeby było względnie wygodne. Głośne może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Ja będę za chwilę sprzedawał swoje, poczekam jeszcze na info ile mi dealer zaproponuje za Legacy. Jest szyberdach, jest sedan, jest 6 cylindrów i automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) Na twoim miejscu szukałbym H6. Tylko, że najtrudniej jest kupić dobry egzemplarz (a w szczególności Spec B ) 2 minuty temu, msi napisał: Ja będę za chwilę sprzedawał swoje, poczekam jeszcze na info ile mi dealer zaproponuje za Legacy. Jest szyberdach, jest sedan, jest 6 cylindrów i automat Ty masz po Legacy po lifcie, czy przed liftem ? Edytowane 12 Marca 2018 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Po, ale z 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 1 minutę temu, msi napisał: Ja będę za chwilę sprzedawał swoje, poczekam jeszcze na info ile mi dealer zaproponuje za Legacy. Jest szyberdach, jest sedan, jest 6 cylindrów i automat Znając dilerów zaproponuje na tyle mało, że wystawisz tu ogłoszenie Ten wątek ma mieć zdjęcia! Auto kupuje się oczami! @msi, wrzuć jakieś foto swojego @Oczkoo15 jechałem dziś Legacy H6. Co prawda bardzo krótka była to przejażdżka, ale... nie ujął mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Teraz, rosaskc napisał: Znając dilerów zaproponuje na tyle mało, że wystawisz tu ogłoszenie Ten wątek ma mieć zdjęcia! Auto kupuje się oczami! @msi, wrzuć jakieś foto swojego @Oczkoo15 jechałem dziś Legacy H6. Co prawda bardzo krótka była to przejażdżka, ale... nie ujął mnie Do zdjęcia to go najpierw muszę umyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Teraz, rosaskc napisał: nie ujął mnie Jakiś felerny egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 1 minutę temu, Oczkoo15 napisał: Jakiś felerny egzemplarz To muszę się innym przejechać - pożycz swój na tydzień do testów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 4 minuty temu, rosaskc napisał: ale... nie ujął mnie Bo radochy jaką daje turbo nie zastąpisz niczym. H6 jeździ bardzo sprawnie , ale Subaru turbo w połączeniu z manualem daje większą frajdę ,ale ma też swoje wady niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 30tys rocznie WRX'em da się, ale ja osobiście odradzam 2.0T na duże zakorkowane miasta, dojazdy do pracy i taki przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 2 minuty temu, tedimy99 napisał: Subaru turbo w połączeniu z manualem daje większą frajdę ,ale ma też swoje wady niestety. Oprócz panewek i upg, co jeszcze? To jest wątek o tym, jakie mam sobie kupić Subaru. Chcę znać wszystkie wady i zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Bierz tego od Termita . Wóz sprawny, tani, z gazem i nie oszczędzany na serwisie. Gdzie taki znajdziesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 sprzęgło prawie zero jedynkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 3 minuty temu, house_1 napisał: Wóz sprawny, tani, z gazem i nie oszczędzany na serwisie. Gdzie taki znajdziesz? W Krynicy-Zdrój Bo właśnie tam mój Langur pojechał... Muszę najpierw jakieś turbo sprawdzić. Może porwie za serce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Gdybym nie miał turbo, brałbym 1 lub 2 ze zdjęć powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 16 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Gdybym nie miał turbo, brałbym 1 lub 2 ze zdjęć powyżej A ja czytam kolejną stronę kolejnego wątku na forum i w sumie Forek wydaje się być najmniej autostradowym zwierzem z całej gamy. W końcu "aerodynamika lodówki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Forek niestety jest w środku dość głośny przy dużej prędkości. Jeśli do tego zrobisz przelotowy wydech (a przy turbo aż się prosi) to komfort podróżowania jest do 130 km/h. Do 150 jest znośnie. Powyżej - słabo. Impreza GD ma niewygodne siedzienie - krótkie siedziska, jest dużo gorzej niż w GH. Najlepiej samemu się przejechać i zobaczyć. H6 w automacie - niby wszystko fajnie, ale mnie nie urzekł jakoś - taki stateczny wóz. Niestety nie ma ideału - musisz wybrać kompromis. Takim względnym kompromisem jest Legacy GT, ew. Spec B. Przy czym czytając Twoje wpisy o Lanosie, pewnie chcesz coś co bulgocze, lubi strzelić z wydechu i wciska w fotel a nie jest kulturalnym i cichym H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 1 minutę temu, dr.elich napisał: Takim względnym kompromisem jest Legacy GT, ew. Spec B. Przy czym czytając Twoje wpisy o Lanosie, pewnie chcesz coś co bulgocze, lubi strzelić z wydechu i wciska w fotel a nie jest kulturalnym i cichym H6. Po raz n-ty analizuję wszystkie za i przeciw i wniosek nasuwa się jeden - LGT. Niestety, mało tego u nas i nie ma w czym wybierać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Taka prawda. Trzeba czekać na swojego rodzynka. Albo kupić Imprezę/Forka. Lanos którego kupiłem niby fajny, ale tak do końca mnie nie urzekł i powoli szukam czegoś kierując się podobnymi kryteriami jak Ty. I nieustannie zerkam na WRXy w budzie GD choć rozsądnego uzasadnienia brak. Widzę, że lubisz dłubać przy autach, dopieszczać. Moje zdanie jest takie - z takimi ciągotami trzeba mieć choć raz w życiu Subaru z turbiną (ale nie diesla!). Kup co Ci się podoba i już. Kieruj się bardziej stanem niż modelem/kolorem itd. No chyba, że masz spory budżet finansowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Jak żyć? Trudno, najwyżej będę pociągiem jeździć do roboty póki LGT się nie pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Zawsze możesz kupić 2 auta - jedno do codziennej jazdy i np GTka do zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się