olencjo Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Witam serdecznie kolegów. Subaru Impreze WRX 2.0t 2002r. Auto przepala duże ilości oleju. Około 1.5 litra na 1000km. Z rury wydechowej leci bialy dym. Auto trzyma moc, przyspiesza dosyć płynnie. Przez poprzedniego właściciela wymieniana turbina na TD04 (zakupiona od forumowicza) oraz pompa oleju. Silnik zalany Millersem CFS5W40. Rok temu silnik przeszedł uszczelnienie w W.D. Evolution. Posiadam fakturę od poprzedniego właściciela. Zrobiono: wymiena przepływomierzu, pasek klinowy, planowanie głowic, uszczelniacze zaworowe komplet, uszczelki pod głowicę, uszczelki dekli zaworu, uszczelki świec pod dekle, świece zapłonowe, simeringi wałka rozrządu, osłona rozrządu, uszczelka turbiny, uszczelka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora ssącego. Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś sugestie co dalej z tym robić i jak diagnozować? Czy jesteś wstanie polecić jakiegoś doświadczonego mechanika na terenie Wrocławia bądź okolic? Dziękuję serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Co robić dalej.. Tak jak piszesz wybrać się do mechanika. Na forum SIP można polecać tylko ASO, czyli we Wrocławiu na ul. Krakowskiej, a trochę dalej od Wro, to MTS Dzierżoniów. Dużo ludzi z Wrocławia i nie tylko, jeździ własnie do Dzierżoniowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olencjo Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Hej. Dzięki za info. Za MTS muszę podziękować. Nie będę tutaj pisał dlaczego. Ci co mieli do czynienia wiedzą o co chodzi :). Pozdrawiam serdecznie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Kolega masz jeszcze Tech-Art na Karmelkowej , Tomek to mechanik Kuchara , ogarniają od lat Subaru , polecam ,tu masz link http://tech-art.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Może ta turbina się nie trafiła najlepiej, zwykle jak po paleniu auto wybiera papieża, to wina turbiny. Nie zgaduj, jedź na serwis który ogarnia Subaru, zdejmą IC, zobaczą czy nie jest zaolejony, spojrzą w turbinę i pewnie parę innych rzeczy i będziesz wiedział. Półtora litra na 1000km to chyba nawet na Wankla by było sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Przynajmniej zawsze świeżutki olejek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Przy takiej ilości konsumpcji, to filter nie nadąża z filtracją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 19 godzin temu, brahu napisał: Przy takiej ilości konsumpcji, to filter nie nadąża z filtracją Bo po jakiego filtrować czysty olej Jedz kolego na karmelkową bo turbo leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się