Siemek Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 mam pytanie: Czy w ASO jest możliwość zmiany ustawień regulacji wentylatora aby wymusić zerowe obroty przy włączonym podsystemie ogrzewania/wentylacji ? Standardowo mamy regulację od 1 w górę - przy czym na 1 wentylator kręci się i szumi co czasami bywa męczące. Oczywiście można użyć przycisku OFF ale to wyłącza ogrzewanie całkowicie (gasną wskazania temperatury). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Łatwiej były by zrobić odcięcie zasilania dmuchawy pod jakimś guzikiem/przyciskiem. Każdy elektryk ci to ogarnie za małe pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 W aucie na gwarancji wolałbym zrobić coś takiego w ASO - pytanie czy to realne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Zadzwoń zapytaj, to jest bardzo prosty układ 2 kable i przełącznik. Tam nie ma co się zepsuć. Największy problem to estetyczne wpasowanie gdzieś guzika. Tylko może okazać się że całkowicie nie spełni to twoich oczekiwań, w starych autach nawiew działał bez wentylatora z powodu różnicy ciśnień , napierające powietrze tworzyło nadciśnienie w komorze silnika a jednym z jego ujść był właśnie układ wentylacji. Teraz samochody są dużo szczelniejsze więc może okazać się że bez dmuchawy nie leci nic. Możesz to sprawdzić wyciągając kostkę od dmuchawy Edytowane 2 Marca 2018 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 W grę wchodzi tylko przycisk OFF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 a przypadkiem nie zadziała coś takiego: wyłączenie nawiewu, klimy przyciskiem off włączenie funkcją mode_wybor nawiewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 W dniu 3.03.2018 o 13:38, marol napisał: a przypadkiem nie zadziała coś takiego: wyłączenie nawiewu, klimy przyciskiem off włączenie funkcją mode_wybor nawiewu U mnie w OBK tak to działa. Do wyboru jest jedynie tryb nawiewu i wybór wewn./zewn. Nie da się zmienić temperatury ...i w ogóle nie bardzo czuć żeby to działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 jak przed wyłączeniem nastawiasz temperaturę np. na 20 to po wciśnięciu tych kombinacji ..."jakieś" ciepłe powietrze będzie leciało ... analogia przy zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) 15 godzin temu, marol napisał: ."jakieś" ciepłe powietrze będzie leciało ... analogia przy zimnym Jak powinno być, czy jak byśmy sobie życzyli żeby było, to ja wiem. Napisałem z praktyki, że nie za bardzo czuć, by działało... W starszych samochodach taki system (grzania/chłodzenia) z wyłączoną dmuchawą sprawdzał mi się bardzo dobrze, ale może, tak jak piszą koledzy w nowszych jest zbyt szczelnie ...a może po prostu Subaru tak ma. Edytowane 5 Marca 2018 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) W autach z manualną klimą nie ma problemu bo mieszalnikiem powietrza steruję jedno pokrętło. Tutaj zachodzi prawdopodobieństwo że mieszalnik powietrza blokują się w jakiejś pozycji np full zimno/full ciepło /na środku ale w ogóle zamyka dopływ powietrza. Mimo wszystko nawet w nowożytnych autach z manualną klimą nie czuć prawie żądnego nawiewu bez dmuchawy. Edytowane 6 Marca 2018 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Cześć, przerabiałem ten temat głośna praca wentylatora i ten specyficzny dziwny zakres częstotliwości który przyprawiał mnie i o ból głowy rozwiązałem, trzeba kupić dolną obudowę wentylatora 66066FJ010 pasuje do Forestera SJ. Obudowa jest dłuższa niż ta oryginalnie zamontowana i znacznie wycisza prace wentylatora nawiewu. Górna cześć 66066FJ010 Dolna to oryginał. Polecam każdemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się