Jump to content
Gazik

Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

Recommended Posts

Silniki miały bolączki które Subaru modyfikowało nigdy nie ma 100% pewności, że nic nie klęknie, ale ryzyko jest stosunkowo zmniejszone widać to po tabeli raczej po 2012 nic niepokojącego nie powinno się dziać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wspomniany film. Długo szukałem kogoś z dieslem, kto by chciał wystąpić w filmie (również na tym forum) i nie znalazłem a wygląda na to, że największa bolączka nie występowała już w czwartej generacji Forestera.

Edited by Daniel Rurarz
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem !

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem !

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, MarcinW napisał:

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem !

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem !

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

64. Forester MY 2011 - 90300 km - silnik ok, sprzęgło czasem szarpie czasem nie. Przy 89kkm wymiana kompletu świec, a tak to standard serwis, oleje filtry, hamulce, tuleje stabilizatorów itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja pozycji 57.

 

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 174kkm -  przy 174k km wymiana sprzęgła z 2-masą + wymiana EGR...

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

64. Forester MY 2011 - 90300 km - silnik ok, sprzęgło czasem szarpie czasem nie. Przy 89kkm wymiana kompletu świec, a tak to standard serwis, oleje filtry, hamulce, tuleje stabilizatorów itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A już myślałem, że kolor zmieniony a tu same pierdoły ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Gazik napisał:

A już myślałem, że kolor zmieniony a tu same pierdoły ;)

Wolę pozostać zielony do końca przygody z SBD ;-)
A jeśli mnie nie zawiedzie to ma jakieś 150k km przed sobą ze mną...potem kolejne SBD :evil2: (tak to nie żart taki jest plan na dziś...albo XT....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowni Koledzy, mały update do mojego klienta w impezce, 528,429kkm. Pytam Klienta, Panie Piotrze, a co jak się skończy, a On na to to zakładamy nowy i jadymy dalej ;-) Serdeczne pozdrowienia dla Was.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Maras napisał:

Szanowni Koledzy, mały update do mojego klienta w impezce, 528,429kkm. Pytam Klienta, Panie Piotrze, a co jak się skończy, a On na to to zakładamy nowy i jadymy dalej ;-) Serdeczne pozdrowienia dla Was.

Szczęściarz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Maras napisał:

Szanowni Koledzy, mały update do mojego klienta w impezce, 528,429kkm. Pytam Klienta, Panie Piotrze, a co jak się skończy, a On na to to zakładamy nowy i jadymy dalej ;-) Serdeczne pozdrowienia dla Was.

Ja ciekaw jestem materiałów wnętrza po tym przebiegu- jakieś zdjęcia etc.? Może klient to forumowicz i rzuci fotografiami?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Maras napisał:

Szanowni Koledzy, mały update do mojego klienta w impezce, 528,429kkm. Pytam Klienta, Panie Piotrze, a co jak się skończy, a On na to to zakładamy nowy i jadymy dalej ;-) Serdeczne pozdrowienia dla Was.

 Marku. U mnie Twoja robota na razie trzyma się kupy. Od wymiany zrobione 213kkm. Teraz ma 251kkm. Wybacz, ale drugiego nie kupię. Na razie nie potrzebuję auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szanowni Koledzy, mały update do mojego klienta w impezce, 528,429kkm. Pytam Klienta, Panie Piotrze, a co jak się skończy, a On na to to zakładamy nowy i jadymy dalej ;-) Serdeczne pozdrowienia dla Was.



Szok 500 tys dieslem?
Ile remontów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman, to jest orginalny czyt. pierwszy motor, bez żadnych remontów.Prawidłowo eksploatowany i serwisowany.

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgaduję, że auto ciągle śmiga autostradowo? ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Maras napisał:

Lawnowerman, to jest orginalny czyt. pierwszy motor, bez żadnych remontów.Prawidłowo eksploatowany i serwisowany.

 

I jak tu nie wierzyć w cuda przed świętami ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, BartD napisał:

cuda

 

 

kolega na kresce wspomina swojego outbacka z 500tys na pierwszym silniku

z drugiej strony kiedys o beczkach z takim nalotem mowilismy ledwo dotarty ;)

 

tapatalked

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 174kkm -  przy 174k km wymiana sprzęgła z 2-masą + wymiana EGR...

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

64. Forester MY 2011 - 90300 km - silnik ok, sprzęgło czasem szarpie czasem nie. Przy 89kkm wymiana kompletu świec, a tak to standard serwis, oleje filtry, hamulce, tuleje stabilizatorów itp.

65. Forester MY 2012 - 211000 km - silnik ok, świeży zakup, przy 180000 wymienione sprzęgło i zawór EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...