Jump to content

Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka


Recommended Posts

45 minut temu, BartD napisał:

 

rynkowa  minus naprawa?

 

 

Przecież rozwiązania są oczywiste, a ich ilość ograniczona:

- sprzedajesz za grosze z zepsutym silnikiem, a kupujący dobrze wie, ile będzie kosztowała naprawa, więc to będą na prawdę grosze,

- wstawiasz inny używany silnik i ....sprzedajesz lub jeździsz, ale w przypadku SBD prawie niewykonalne, bo silniki te to towar mocno deficytowy, z oczywistych powodów,

- remontujesz za ok. 20 tzł i jeździsz dalej - bolesne, ale często jedyne rozsądne rozwiązanie,

- jest jeszcze opcja swapa na silnik benzynowy, ale to rozwiązanie, na które jedynie mała część jest skłonna się godzić, ma zresztą pewne wady

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Proszę dopisac do listy mojego klienta, pierwszy motor, pierwsza XV, przebieg 512 000tys, ma się bardzo dobrze, nadal świetnie jezdzi, klient ani myśli sprzedać, wymieniony ostatnio dpf na nowy. Dla n

Jak Wam to pomoże w zabawie ( bo tylko tak to można nazwać ) to mogę wkleić ilość sprzedanych shortbloków 

Lawnowerman, to jest orginalny czyt. pierwszy motor, bez żadnych remontów.Prawidłowo eksploatowany i serwisowany.

Posted Images

1. MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam emoji6.png natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.09.2018 o 14:18, rydzada napisał:

Przecież rozwiązania są oczywiste, a ich ilość ograniczona:

 

- jest jeszcze opcja swapa na silnik benzynowy, ale to rozwiązanie, na które jedynie mała część jest skłonna się godzić, ma zresztą pewne wady

 

 

Ale wtedy inna skrzynia, główki mostów, itd. ?

W dniu 12.09.2018 o 11:40, slw napisał:

Zdarzyło się, pierwszy przy 9 tys. drugi przy 160 tys.

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

 

Co się stało przy drugim?

Opisz jak naprawiałeś po 9 tys ?

Link to post
Share on other sites

SBD do 2010 rocznika włącznie umierają na taką skalę, jak uszczelki pod głowicami w 2,5 turbo - kwestia czasu. Przypuszczam, że 80-90% pada do 200.000 km. Pozostałe 10-20% to wyjątki.

Link to post
Share on other sites

Tak jest jak się testuje na ludziach, trzeba było dopracować jednostkę przed wprowadzeniem do produkcji, a nie już po...

Silniki turbo benzynowe w Subaru też nie są idealne,  w WRX i STI też panewki czy wał potrafi się skończyć zbyt wcześnie.

Link to post
Share on other sites

1. MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam emoji6.png natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

Link to post
Share on other sites
W dniu 19.10.2018 o 11:26, ManoLEE napisał:

Silniki turbo benzynowe w Subaru też nie są idealne,  w WRX i STI też panewki czy wał potrafi się skończyć zbyt wcześnie.

I przez ćwierć wieku sobie poradzić z tym nie potrafią a ludzie to kupują :)

Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2018 o 19:39, BartD napisał:

 

 

Ale wtedy inna skrzynia, główki mostów, itd. ?

 

Co się stało przy drugim?

Opisz jak naprawiałeś po 9 tys ?

Przy drugim nie wiem, bo padł człowiekowi któremu sprzedałem. Przy pierwszym panewka, wymieniony kompletny silnik.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

1. MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
W dniu 28.11.2018 o 08:09, Zeuss12 napisał:

1. MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

Link to post
Share on other sites

MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania). 

Link to post
Share on other sites

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

 

Trovhę kolory pouzupełniałem...

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Gazik napisał:

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

 

 

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

Edited by lojszczyk
Link to post
Share on other sites

To tak jak z UPG w 2,5 T:P

15 godzin temu, irek200 napisał:

Jaki balagan? Przecież z czasem i tak wszystkie będą czerwone... :D

 

I znowu porządki.....

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

Link to post
Share on other sites

Rozkład wg roczników pokazuje wszystko. W rocznikach MY08-MY09 70% silników uległo awarii wg poniższego zestawienia :coffee: W MY10 blisko połowa. W trakcie produkcji MY10 wprowadzono modyfikację silnika, więc pewno awarie dotyczą silnika sprzed poprawki ... a dalej to już bezawaryjnie, prawie.

 

Screenshot from 2019-01-22 16-18-11.png

 

3. MY 08 196kkm; nie padł

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56. MY08 Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

1. MY09; 175kkm; padł

2. MY09 154 tyś. żyje

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam  natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi :yahoo:

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...

41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
 

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

 

10. Forek MY 11 - 100k silni ŻYJE

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:
34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

38 .drugi jeździ 270 000

43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)

 

 

Edited by subleo
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, subleo napisał:

Rozkład wg roczników pokazuje wszystko

Podasz źródło tych danych?

Czy to może na podstawie tej naszej listy w tym wątku?

 

Edited by sambor
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...