Falkonix Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 No właśnie też mi coś nie pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 To chyba cena razem ze skrzynią... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Tak jakby jedno zero za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 2 godziny temu, Dottoree napisał: To chyba cena razem ze skrzynią... ...po rewizji :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 5 godzin temu, Falkonix napisał: Ciekawostka. Zaprzyjaźniony mechanik wymianę skrzyni wycenił mi na 4.500 zł. Wybierz jedno z dwóch. Albo zaprzyjaźniony, albo kasuje 4,5 klocka za wymianę skrzyni. Pewnie jeszcze netto. Dlatego tak jak pisałem wcześniej, równie ważne jak kupienie dobrego auta jest mieć go gdzie serwisować. Jak widać każdy się podejmie, ale nie każdy w normalnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 2 godziny temu, Tutek napisał: Wybierz jedno z dwóch. Albo zaprzyjaźniony, albo kasuje 4,5 klocka za wymianę skrzyni. Pewnie jeszcze netto. Dlatego tak jak pisałem wcześniej, równie ważne jak kupienie dobrego auta jest mieć go gdzie serwisować. Jak widać każdy się podejmie, ale nie każdy w normalnej cenie. cos w tym jest.. kiedys jak pytalem sie w warsztacie (ktory funkcjonuje okolo 20lat) o rozrzad w subarce to byla odpowiedz: "ale gdzie tam rozrzad, my tego nie robimy, zadnego subaru" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Dostęp do rozrządu w Imprezie przecież jest prawie idealny. Trzeba wyjąć tylko wiatraki chłodnicy , zdjąć paski oraz maskownicę rozrządu i masz wszystko na wierzchu + duuużo miejsca na łapy. Nawet dla średnio ograniętego mechanika wymiana rozrządu nie powinna zająć więcej niż 1h. Ze skrzynią jest podobnie. Subaru to nie prom kosmiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 no wlasnie mniej roboty niz przy passerati b5, a koles reakcja jak by nie wiadomo co przyprowadzil (ale na szczescie juz znalzlem profi osobe ktora zna sie super na subarakach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 9 godzin temu, rydzada napisał: 4500 sama robocizna? No way 250zł ostatnio płaciłem razem z tylnym dyfrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Falkonix Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Czyli szukać ogarniętego warsztatu, bo z tego co widzę to nie ładne te kosztu u mojego ,,mechanika'' najwyraźniej Może o jakiejś innej imprezie mówił, albo robił pierwszy raz i nie wiedział nic. No ale 4500zł? No jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Przecież nawet na forum jest lista 13 punktów, które należy zrobić. No i potem 13 w drugą stronę.. najazd, trochę kluczy, kolega do pomocy bo ciężka skrzynia i można samemu robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Tak jak piszą koledzy, Subaru to nie prom kosmiczny, ale trzeba mieć ogarniętego mechanika. Z dwóch powodów: 1) szybka i poprawna diagnoza zamiast wymieniania części na chybił-trafił, 2) Subaru naprawi każdy ogarnięty mechanik, ale pan Mieciu z Panem Stasiem zapewne nie oprą się pokusie żeby za zrzucenie skrzyni skasować 4 razy tyle co fachowiec, w myśl zasady "nic do Subaru kosztuje "pińcet", cokolwiek tauzena". Po takiej wycenie poważnie przemyślałbym dalsze serwisowanie czegokolwiek u Twojego "specjalisty". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szemrany Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) 18 koła za buga w sedanie? Nic dobrego nie wróżę. Za tą cenę nawet w kombi nie znajdziesz w dobrym stanie. Ledwie 2 tyś. zł. na start? Odpuść WRX'a. Sam rozrząd to jakieś 1500 zł + filtry, oleje i już nie masz kasy. Znajomy rok temu robił skrzynię - 3 tyś. zł. Pewnie wyjdzie jeszcze kilka innych pierdół. Edytowane 25 Lutego 2018 przez szemrany 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 2018-02-22 o 22:05, Falkonix napisał: Czyli szukać ogarniętego warsztatu, bo z tego co widzę to nie ładne te kosztu u mojego ,,mechanika'' najwyraźniej Może o jakiejś innej imprezie mówił, albo robił pierwszy raz i nie wiedział nic. No ale 4500zł? No jak... Na pewno jeżeli kupisz subaru to poszukaj innego mechanika. Demontaż skrzyni w Subaru zajmuje do 2 godzin + montaż 2 godziny. Chyba że twój mechanior bierze 1000 za rbh to wtedy się zgadza. Z takim funduszem jak masz to ja bym szukał Audi S3 albo A4 w Q 1,8 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) W dniu 22.02.2018 o 10:37, Falkonix napisał: Zły wybór to nie jest, ale jednak naczytałem się dużo o tych silnikach( nie do końca wiem czy to prawda) że są dosyć awaryjne, lubią uszczelke wydmuchać itp. a pozatym silnik ten to chyba normalny 2 litrowy tylko rozwiercony na 2.5 z tego co wiem, co konstrukcji nie zbyt pomaga. A pozatym boje się że jednak te 160 kucy może mi do końca nie zadowlać. Napiszę tak jak masz kupić wyczepanego WRX to lepiej uzbierać pieniążki na dobrą sztukę. Znalazłem coś takiego za śmiesznie pieniądze: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-impreza-usa-2-5-rs-ID6zz6qB.html Auto wygląda na doinwestowane Fotele od STI sterowanie w kierownicy ... inne radio no i ma manualną skrzynie, wlot na masce, dołożone halogeny tego nie ma w RS (jak bym nie miał swojego RS zastanowił bym się bo zostaje Tobie 10 TYS. wszystko zależy w jakim stanie jest buda). Mam 2.5 RS-a około 9 lat ten silnik jest pochodną EJ251 itd montowanych w Legacy czy Foresterach ... początkowo miał problemy z chłodzeniem ale z kolejną generacją zostało to poprawione. Tutaj występuje EJ 253 SOHC i to z elektroniczną przepustnicą. Co prawda uszczelka pod głowicą nie jest jego najmocniejszą stroną. Co do osiągów auto przyśpiesza od 0 do 100 km/h po niżej 9s jedzie po wyżej 200 km/h a momentu obrotowego z pojemności (około 220 Nm) wystarczy żeby normalnie jechać po mieście i nie piłować silnika. W Hawke nie było RS ... Edytowane 4 Marca 2018 przez llkuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Kupując wrx’a trzeba się przygotować na wszytko i mieć na zapas z 10k w kieszeni w przypadku tego egzemplarza myśle że drugie tyle lepiej jak koledzy piszą znajdź godną imprezkę wolnossącą i odłóż sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspar93 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Żeby nie pisać nowego tematu podepnę się pod ten, koło wakacji będę szukał auta, zawsze marzyłem o imprezie nie ważne czy to gt czy wrx i stwierdziłem że to może być ostatni moment na spełnienie marzenia, jako że jeździłem mocnymi ośkami chciał bym spróbować 4x4, mój przedział cenowy to 25 max 30tys choć wolał bym coś zostawić na jakiś pakiet startowy, czy znajdę w tej cenie coś przyzwoitego ? Jeszcze jedna ważna rzecz widziałem imprezy z lpg, jak one to znoszą ? O panewkach, papierowych skrzyniach i słabych blachach już wiem, czy auto ma jeszcze jakieś słabe punkty na które zwrócić uwagę ? No i jak kosztu utrzymania, na ten moment najdroższe auto w utrzymaniu jakie miałem to Fiat coupé turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 44 minuty temu, Kaspar93 napisał: Żeby nie pisać nowego tematu podepnę się pod ten, koło wakacji będę szukał auta, zawsze marzyłem o imprezie nie ważne czy to gt czy wrx i stwierdziłem że to może być ostatni moment na spełnienie marzenia, jako że jeździłem mocnymi ośkami chciał bym spróbować 4x4, mój przedział cenowy to 25 max 30tys choć wolał bym coś zostawić na jakiś pakiet startowy, czy znajdę w tej cenie coś przyzwoitego ? Jeszcze jedna ważna rzecz widziałem imprezy z lpg, jak one to znoszą ? O panewkach, papierowych skrzyniach i słabych blachach już wiem, czy auto ma jeszcze jakieś słabe punkty na które zwrócić uwagę ? No i jak kosztu utrzymania, na ten moment najdroższe auto w utrzymaniu jakie miałem to Fiat coupé turbo. Sensownego buga czy gtka znajdziesz w tej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 7 godzin temu, Kaspar93 napisał: Żeby nie pisać nowego tematu podepnę się pod ten, koło wakacji będę szukał auta, zawsze marzyłem o imprezie nie ważne czy to gt czy wrx i stwierdziłem że to może być ostatni moment na spełnienie marzenia, jako że jeździłem mocnymi ośkami chciał bym spróbować 4x4, mój przedział cenowy to 25 max 30tys choć wolał bym coś zostawić na jakiś pakiet startowy, czy znajdę w tej cenie coś przyzwoitego ? Jeszcze jedna ważna rzecz widziałem imprezy z lpg, jak one to znoszą ? O panewkach, papierowych skrzyniach i słabych blachach już wiem, czy auto ma jeszcze jakieś słabe punkty na które zwrócić uwagę ? No i jak kosztu utrzymania, na ten moment najdroższe auto w utrzymaniu jakie miałem to Fiat coupé turbo. Najsłabszym punktem każdego subaru jest właściciel który zamiast utrzymywać w sprawności pojazd to woli dokonywać głupich modyfikacji jak np. blow off, turbo timer, itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 6 minut temu, Polak821 napisał: głupich modyfikacji jak np. blow off, turbo timer, itp. Pierwsze ok, ale drugie czemu zwiesz głupią modyfikacją? To akurat rzecz, która pomaga a nie szkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 2 godziny temu, 555marcin napisał: Pierwsze ok, ale drugie czemu zwiesz głupią modyfikacją? To akurat rzecz, która pomaga a nie szkodzi Pomocna, ale bez świadomości po co to jest, na zasadzie "fajny gadżet mam", a na przykład i tak butuję na zimnym - bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspar93 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Czyli w sumie nie na co sie bać o ile ktoś dbał i sami jej krzywdy nie zrobimy, teraz pytanie lepiej gt czy Bug ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Przy takich dylematach szukałbym po prostu bardziej zadbanego. GT lżejszy, "kultowszy", bug nieco wygodniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 9 godzin temu, Kaspar93 napisał: Czyli w sumie nie na co sie bać o ile ktoś dbał i sami jej krzywdy nie zrobimy, teraz pytanie lepiej gt czy Bug ? Jak fajny zadbany egzemplarz się znajdzie, to GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspar93 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 W dniu 21.03.2018 o 22:24, rydzada napisał: Jak fajny zadbany egzemplarz się znajdzie, to GT Możesz uzasadnić dlaczego ? Ogólnie gc to buda która najbardziej mi się podoba ale auto ma być daily i Bug trochę bardziej cywilizowany mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się