Skocz do zawartości

Przeglądy - czy warto w ASO ?


Garibaldi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie wszystkich XVców

 

Przeglądałem pobieżnie forum ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

Co dokładnie jest sprawdzane i wymieniane (niezależnie od stanu) przy przeglądzie:

przy 36 MIESIĘCY LUB 45,000 km  za 14xx zł oraz 48 MIESIĘCY LUB 60,000 km za 32xx zł. W tej cenie to chyba pół silnika można wymienić :)

Czy gdzieś jest lista dokładnych check pointów w czasie przeglądu oraz to co podczas niego wymieniają niezależnie od stanu ??? Nie chodzi mi o to by gdzieś na boku u prywaciarza zaoszczędzić te kilka stów ale co dokładnie będzie robione i wymieniane za te 3.2K zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

przy 15k km / 12miesięcy olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, stan nadwozia - blacha

przy 30k km / 24m olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn hamulcowy, stan nadwozia - blacha

przy 45k km / 36m olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, , stan nadwozia -blacha

przy 60k km / 48m olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn hamulcowy, olej  w skrzyni biegów, olej w tylnym dyfrze, sprawdzenie stanu płynu chłodniczego /ewentualna wymiana stan nadwozia - blacha

przy 75k km /60m olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, stan nadwozia - blacha

przy 90k km /60m olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn hamulcowy, stan nadwozia - blacha - nie wiem czy przy 90k km  czy przy 120k km wymieniane są świece, i filtr paliwa w baku...

Czy warto ? hmm Jakbym był właścicielem SBD to z obawy serwisowałbym w ASO. Natomiast masz  calkiem nie daleko  do Nowego Sącza . "Mały  przegląd" wykonasz nawet sam bez najmniejszych problemów jeżeli nie masz 2 lewych rąk , masz manual ( jak coś mam od foka my14 2.0i ale mechnicznie  to to  samo  co XV), klucz dynamometryczny oraz pomocnika  do  wymiany płynu  hamulcowego. Raczej żaden mechanik nie jest  w  stanie tego zepsuć. Oemy jak filtry, klocki,tarcze, podkładki (uszczelki) itp  kupisz wysyłkowo bez problemu poza ASO w dodatku  trochę taniej  w pewnym sklepie w Łodzi czy Nowym Sączu.

 

 

 

Dla mnie cena 1200 pln za wymiane oleju i 3 filtrow to troche za dużo , ale doskonale rozumiem dlaczego tak jest -niszowość marki, bezawaryjnosc itp

45 minut temu, Garibaldi napisał:

Czy gdzieś jest lista dokładnych check pointów w czasie przeglądu

tak gdzies się walała chyba w pytaniach do działu  technicznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Karas napisał:

Dla mnie cena 1200 pln za wymiane oleju i 3 filtrow to troche za dużo , ale doskonale rozumiem dlaczego tak jest -niszowość marki, bezawaryjnosc itp.

 

Kompletnie Pan nie rozumie , a swoim brakiem wiedzy wprowadza Pan ludzi w błąd....:) 

ps. dodam....tradycyjnie  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karas - jesteś pewny że " olej  w skrzyni biegów " zostanie wymieniony. podczas pierwszego przeglądu w aso na Conrada w Krakowie zapytałem się oto i mi powiedzieli że najlepiej to zrobić przy 60kkm przebiegu pomimo że producent nie zaleca a koszt wymiany koło 800 zł.

P.S. na + w Aso jest taki że 2 x tam robiłem i 2 x i odpicowali samochód w myjni :PPPPPPPPPPPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Andrzej Koper napisał:

Kompletnie Pan nie rozumie , a swoim brakiem wiedzy wprowadza Pan ludzi w błąd....:) 

ps. dodam....tradycyjnie  :)

  Panie Andrzju dzień dobry :) 

32 minuty temu, Garibaldi napisał:

że najlepiej to zrobić przy 60kkm przebiegu pomimo że producent nie zaleca a koszt wymiany koło 800 zł.

według manuala oleju w CVT się nie wymienia , ale forumowicze wymieniają bo coś tam się z mechatroniką skrzyni może dziać.  Najlepiej  zadzwoń do Carfita do NS albo do Dzierżoniowa - tam dokładnie Ci wszystko powiedzą co trzeba zrobić przy danym przebiegu bez żadnych tajemnic, ściemniania czy robienia z przeglądu operacji rodem z archiwum X której zwykły zjadacz chleba nie pojmie:D. Ja Ci napisałem co było robione u mnie -serwisowałem w MTS mały przegląd trwał 30 min jak nie krócej - przesympatyczna Pani z serwisu powiedziała że tyle trzeba poczekać aż ścieknie olej.

Auto mam już po gwarancji więc na przeglądy w ASO już nie śmigam, natomiast  jeżeli coś "poważniejszego" będzie do zrobienia wtedy pewnie MTS

Na razie śmiga jak zły.

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak:
Przegląd w ASO to bardzo dobry pomysł jeżeli faktycznie autem zajmie się ktoś kumaty. Trafisz na ucznia to nigdy nie wiadomo. Ja bardzo często zmieniam olej (bo taki mam kaprys) ale po ostatnim druciarskim potraktowaniu jeżdżę do ASO.
Nic mnie tak nie wkurza, jak nieterminowy wjazd auta na podnośnik i widok jak wisi sobie i robota w wolnej chwili bo przegląd to w sumie nic.

Jedynie co mnie wkurza w aso to koszty niektórych materiałów eksploatacyjnych a szczególnie koszt filtra paliwa w diesel.

W aso w gd zawsze jak się umawialem na przegląd to auto wyjeżdżało, mech robił coś z listą, po przegladzie mówić co trzeba lub warto zrobic, a to gdzie to zrobię to moja decyzja.

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polityka obsługi technicznej w polskich ASO Subaru stoi naprawdę na wysokim poziomie. Po za wizytami "tajemniczego klienta"  spreparowanymi autentycznymi usterkami, koncern bardzo wysoko trzyma wymagania odnośnie obsługi posprzedażnej. Począwszy od podejścia początkowego do klienta przez doradców technicznych, skończywszy na specjalnych, opatentowanych kluczach charakterystycznych dla prac serwisowych naszej marki. Abstrahując od czynnika ludzkiego, sam ASO wyposażony jest w w/w klucze i narzędzia, elektronikę dostarczaną przez koncern wraz z oprogramowaniem diagnostycznym które w obecnej formie licencjonowania i weryfikacji nie daje możliwości uruchomienia na "byle" czym (czyt. serwisie nie-ASO). Pracownicy serwisów ASO są wysyłani systematycznie na szkolenia organizowane przez SIP zakończone egzaminami po których mogą uzyskać odpowiednie certyfikaty. Nieocenioną też wartość dodaną daje fakt że w ASO naprawiane są tylko (lub prawie tylko) samochody jednej marki. To akurat daje doświadczenie które w każdej branży jest niezastąpione. Natomiast wielu negatywnych zjawisk które można spotkać w serwisach typu "Garaż Kazka" w ASO nie doświadczysz. Oczywiście znam tylko kilka serwisów ASO Subaru osobiście i opieram się na doświadczeniu z nimi. Zdaje sobie sprawę że mogą mieć miejsce pojedyncze incydenty co akurat jest oczywiste bo SIP jest w Krakowie a serwisy rozsiane po całej Polsce. Jednak uwierzcie mi ze mimo tego wszystko jest kontrolowane najlepiej jak można za pomocą różnych metod - od audytów po tajemniczego klienta, itp.

 

Na koniec dodam jeszcze że znam kilku pracowników serwisów Subaru i za każdego z nich ręczę. Za ich fachowość i uczciwość. Nie będę hipokrytą i nie będę ukrywał że jestem "ciężkim" klientem serwisu. Dla mnie byle stuk który wydaje się że nie powinien mieć miejsca powoduje że natychmiast samochód ląduje w serwisie. I choć wiem że jest to na granicy przesady to zawsze chłopaki podchodzą do tego z przymrużeniem oka i na zasadzie zagadki szukają jak to "coś" wyeliminować :) Ostatnio karteczka na której jest zapisane info o zmianie oleju, zamontowana za pomocą trytytki pod maską była tak niefortunnie umieszczona że przy hamowaniu kantem uderzała w plastikową obudowę bezpieczników :P Dla większości prawie niesłyszalne, ale dla mnie (...) Pisze o tym żeby mniej więcej zobrazować jakim klientem jestem i jakie mam wymagania. Życzył bym sobie takiego serwisu w każdej marce jaki jest w Subaru. Oczywiście że zawsze znajdzie się coś co trzeba poprawiać, ale dokąd SIP będzie stosował filozofię "Kaizen" w stosunku do swoich ASO, dotąd będę ręcami i nogami popierał wizyty w ASO :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kruque napisał:

hehe, brakuje tylko "to pisałem ja, jarząbek" ;)

 

a na serio i w temacie: warto, zwłaszcza w dzierżoniowie.

to pisałem ja.. 

 

 

heheheheh, spodziewałem się komentarzy typu "jarząbek" bo tak już niestety jest że jak się hejtuje to często ma się poklask, ale jak człowiek coś pozytywnego napisze to już się szuka drugiego dna. Niestety nic na to nie poradzę po za tym że mogę się uśmiechnąć ;) Ci którzy mnie znają (nie tylko z Zlotów Plejad) wiedzą, że nie ma kszty przesady w tym co napisałem :) A co do Dzierżoniowa, to będąc w realnej do pokonania odległości sam bym tam pojechał, szczególnie w razie problemów z silnikiem :) Ale Marka i MTS chyba nie trzeba reklamować. Sam sobie wyrobił opinie na najwyższym, możliwym poziomie (...) łubu dubu, łubu dubu.... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Karas napisał:

 

 

 

Dla mnie cena 1200 pln za wymiane oleju i 3 filtrow to troche za dużo , ale doskonale rozumiem dlaczego tak jest -niszowość marki, bezawaryjnosc itp

 

To cena 1200 wzwyż mówi o tym jaka marka jest niszowa? bo idąc tym tokiem myślenia i patrząc na ceny w ASO np. VW czy Volvo w moim mieście wychodzi, że to muszą być mega niszowe marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fido2001 czy serwisujesz na J.Conrada w Krakowie ?. Ja u nich kupowałem auto i mam do nich 5 min jazdy. Mam pod nosem R7 czy Point S. ale jak pisałem chce mieć pewność zasadności wydanych pieniędzy. Zastanawiam się czy nie wymusić wymiany filtra powietrza kabiny z uwagi na krakowski smog :P. i tu pytanie. W check liście Giresse jest jeden filtr powietrza i to chyba tego do silnika. Nie widzę tam kabinowego w ogóle. Na aukcjach są dwie wersje  "Filtr kabinowy klimatyzacji kabiny" oraz "filtr kabinowy przeciw-pyłkowy węglowy" oba kosztują grosze. Który radzicie ?

 

Z innej beczki - za 2 tygodnie minie 3 lata z XV. Jestem z żoną mega zadowolony.

Z drobnicy wyszło:

dolanie trochę płynu chłodniczego  po 2kkm przejechanych w 2 tygodnie.

skrzypiąca przednia szyba na wysokości pasażera.

płatne aktualizacje navi choć miały być darmowe :)))))))

w sumie to więcej przez te 3 lata narobiłem się przy lodówce w domu wskrzeszając ją do życia po gwarancji niż przy aucie....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Kukson napisał:

bo idąc tym tokiem myślenia i patrząc na ceny w ASO np. VW czy Volvo w moim mieście wychodzi, że to muszą być mega niszowe marki.

co ile masz ten przeglad w VW i co jest robione :)

 

Na swoim przykładzie Na samym tylko dolnym śląsku ASO ASU  nie równe. Jest MTS, w którym jest profi chociaż terminy mają napięte i się czasami śpieszą i jest JM Auto, które nie potrafi wykonać porządnie najprostszej naprawy blacharskiej a klienta ma w uchu. Więc trzymałbym się  tylko tych polecanych

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Garibaldi napisał:

Fido2001 czy serwisujesz na J.Conrada w Krakowie ?. Ja u nich kupowałem auto i mam do nich 5 min jazdy. Mam pod nosem R7 czy Point S. ale jak pisałem chce mieć pewność zasadności wydanych pieniędzy. Zastanawiam się czy nie wymusić wymiany filtra powietrza kabiny z uwagi na krakowski smog :P. i tu pytanie. W check liście Giresse jest jeden filtr powietrza i to chyba tego do silnika. Nie widzę tam kabinowego w ogóle. Na aukcjach są dwie wersje  "Filtr kabinowy klimatyzacji kabiny" oraz "filtr kabinowy przeciw-pyłkowy węglowy" oba kosztują grosze. Który radzicie ?

 

Z innej beczki - za 2 tygodnie minie 3 lata z XV. Jestem z żoną mega zadowolony.

Z drobnicy wyszło:

dolanie trochę płynu chłodniczego  po 2kkm przejechanych w 2 tygodnie.

skrzypiąca przednia szyba na wysokości pasażera.

płatne aktualizacje navi choć miały być darmowe :)))))))

w sumie to więcej przez te 3 lata narobiłem się przy lodówce w domu wskrzeszając ją do życia po gwarancji niż przy aucie....

Pozdrawiam

Tak, dokładnie tam serwisuję swoje samochody. Mam do tego serwisu 3 minuty samochodem lub 12 minut na piechotę ;) Poprzednimi subarakami tam się opiekowali zawsze a z obecnym jeszcze nie byłem bo mam go od tygodnia i ma przebieg dopiero ~350km =D Jeżeli chodzi o filtr kabinowy nie bawił bym się w jakieś wynalazki tylko kupił oryginalny taki jak jest montowany fabrycznie. Oczywiście gdzie go kupisz to bez znaczenia byle oryginał. Ja osobiście przeciwpyłkowy wymieniam co 6 miesięcy, czyli 2x częściej niż zaleca producent a to właśnie ze względu na powietrze... Przy wymianie po 6 miesiącach widać po nim że prosi o wymianę :) Pozostałe filtry, czyli oleju i powietrza (do silnika) zgodnie z zaleceniem producenta, czyli co 15.000km lub co roku - czyli przy co rocznych przeglądach. Do filtra oleju zawsze też trzeba zakupić uszczelkę pod korek. Ten typ uszczelki jest miażdżony przy dokręcaniu i do kolejnego zakręcania nie bardzo się nadaje. taka uszczelka to koszt 3-5zł.

 

Natomiast w kwestii wymiany oleju przekładniowego w skrzyni CVT, producent nie przewiduje takiej konieczności. Jednak warto to zrobić przy przebiegu 60.000km aby zadbać o mechanizmy w skrzyni oraz znacznie przedłużyć jej żywot :) 800zł raz na 60.000 to nie jest jakiś ogromny koszt a na pewno skrzynia to doceni.

 

Nie wiem czy w każdy ASO, ale na Conrada w Emil Frey mycie i sprzątanie samochodu jest obligatoryjne. Samochód zaraz po skończonej pracy na serwisie, jest sprawdzany przez doradcę w celu poprawności wykonania pracy przez serwis, po czym przekazywany jest od razu pracownikom myjni. W tym ASO to jest standard.

 

W sumie mógłbym pogratulować 3 lat bez usterki ale w subarakach normalnie, "cywilnie" użytkowanych to raczej norma :) Ja ze swojej strony co mogę polecić jeżeli nie było robione to na pewno odgrzybianie i dezynfekcja klimatyzacji wraz z myciem parownika - mają bardzo dobrej jakości chemię do tego celu.

 

 

Edytowane przez fido2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ostatnio ASO Zdanowicz zadziwiło na plus - bateria mi się skończyła w pilocie.

Wymienili za 10 PLN i  przy okazji na informację, że płyn mi się skończył od spryskiwaczy  uzupełnili  za ... darmo :)

Chyba, będę częściej zajeżdżał po płyn bo innych powodów odpukać nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Karas napisał:

jest JM Auto, które nie potrafi wykonać porządnie najprostszej naprawy blacharskiej a klienta ma w uchu.

 

od 4 lat pisze Pan o niezałożeniu jakiegoś ślizgacza przy błotniku , nudne i zupełnie nieaktualne informacje co do ASO we Wrocławiu:)

ps. koniecznie proszę przypomnieć swoje problemy z akumulatorem i drgającą dźwignią zmiany biegów....:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Andrzej Koper napisał:

od 4 lat pisze Pan o niezałożeniu jakiegoś ślizgacza przy błotniku , nudne i zupełnie nieaktualne informacje co do ASO we Wrocławiu:)

ps. koniecznie proszę przypomnieć swoje problemy z akumulatorem i drgającą dźwignią zmiany biegów....:D

Panie Andrzejku już nie musze- zrobił to Pan za mnie dzx :biglol:

 

 

Nie ma nakazu serwisowanie pojazdów w ASO, a Subaru to nie prom kosmiczny więc każdy szanujący swoje nerwy i $$ może serwisować gdzie mu się podoba. ASO we Wrocławiu omijam szerokim łukiem - szkoda nerwów

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Karas napisał:

Panie Andrzejku już nie musze- zrobił to Pan za mnie dzx :biglol:

 

 

Całe szczęście nie ma nakazu serwisowanie pojazdów w ASO więc każdy szanujący swoje nerwy i $$ może serwisowac gdzie chce

 

A ja właśnie dlatego, że szanuję swoje nerwy, serwisuję tylko w ASO (już 10 lat). Co do "$$", Często, czekając na przegląd lub naprawę, spotykałem użytkowników, którzy po naprawach "gdzie indziej bo taniej", trafiali w końcu do ASO jako ostatniej deski ratunku. Najpierw płacili mało a potem jeszcze raz w ASO, bo tamte "po taniości" okazywały się nieskuteczne...

Zdaję sobie sprawę, że już któryś raz o tym piszę, ale skoro niektórzy od lat się powtarzają z jakimiś zniechęcającymi tematami, to ja dla równowagi, będę opisywał moje pozytywne doświadczenia z ASO :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, piotruś napisał:

 

A ja właśnie dlatego, że szanuję swoje nerwy, serwisuję tylko w ASO (już 10 lat). Co do "$$", Często, czekając na przegląd lub naprawę, spotykałem użytkowników, którzy po naprawach "gdzie indziej bo taniej", trafiali w końcu do ASO jako ostatniej deski ratunku. Najpierw płacili mało a potem jeszcze raz w ASO, bo tamte "po taniości" okazywały się nieskuteczne...

Zdaję sobie sprawę, że już któryś raz o tym piszę, ale skoro niektórzy od lat się powtarzają z jakimiś zniechęcającymi tematami, to ja dla równowagi, będę opisywał moje pozytywne doświadczenia z ASO :P;)

 

Mnie co chwila jakiś kumpel bombarduje opinią, że jestem lekko skrzywiony, bo jeżdżę z 14 letnim śrutem do ASO...najlepsze, że po zakupie swojego Subaru pierwsze co na wymianę oleju pojechałem w miejsce, gdzie wcześniej serwisowałem swoje Hondy, po późniejszej wizycie w Dzierżoniowie dowiedziałem się, że Panowie, którzy mi ten olej wymieniali za pierwszym razem nie dali tej uszczelki/podkładki tylko dociągnęli na maxa śrubę, szkoda, że mnie nie poinformowali, że jest jakaś podkładka, bo przecież bym to kupił/załatwił online i byłoby jak fabryka nakazała, ale po co...później przy późniejszych problemach z chłodzeniem już było tylko gorzej, chociaż wtedy już oficjalnie dali do zrozumienia, że pewnych rzeczy wolą w moim aucie nie ruszać. Niby to nie prom kosmiczny, a jednak auto niecodzienne i jest problem - to nie był warsztat u mietka w garażu, tylko jakiś tam jednak z w miarę dobrą opinią w moim mieście, z dwoma miejscami obsługowymi, podnośnikiem i kupą zleceń, z jednak to bardziej przyziemnymi i popularnymi markami na placu jak Opel, Skoda, itp.

 

Osobiście widząc ile pewne rzeczy tu kosztują i jak można je jednak spieprzyć wolę jeździć do ASO, oczywiście szanuję swoje pieniądze - jeden obserwator uzna, że skoro szanujesz to nie jedź do ASO, bo tam kroją. Znowu z mojej perspektywy to wygląda to bardziej na zasadzie, raz a porządnie, a nie dłubanie, szukanie i eksperymentowanie. Pazerny traci podwójnie...swoją drogą program typu 'Będzie Pan Zadowolony' również buduje wyobraźnię..

 

Nie twierdzę, że tylko w ASO mi zrobią auto, ale nie mam zamiaru zwiedzić połowy swojego miasta szukając specjalisty i tracąc, czas, pieniądze i często eksperymentując na swoim samochodzie.

 

Zazdroszczę wielu, którzy mają dostęp do znanych specjalistów typu Dzierżoniów, Nowy Sącz i wiele innych warsztatów, ja siedząc w Zielonej Górze gdzie ASO Subaru jest od roku boję się tam jechać, z racji tego, że właścicielem jest osoba, która ma też ASO Opla, Nissana, BMW i pewnie coś tam jeszcze...opinie średnie, a jak coś jest do wszystkiego to jest często do niczego, może i są odważni, którzy po prostu tam jadą i zostawiają bez namysłu np motor pod UPG, ja wolę lecieć 200km do Dzierżoniowa, z nadzieją, że tam mi zrobią jednak to lepiej, pomimo, że to ani łatwe, ani przyjemne, daleko, czas oczekiwania spory, samo umówienie się również itp Czytając jednak forum - gdzie zostawić swoją brykę - trzeba komuś zaufać zostawiając pacjenta i niemałe pieniądze, wole ufać tym co jednak mają zwykle dobre opinie niż eksperymentować na sobie, za biedny jestem i cienki w uszach co do wiedzy o tych autach.

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, nysiopysio84 napisał:

Zazdroszczę wielu, którzy mają dostęp do znanych specjalistów typu Dzierżoniów, Nowy Sącz i wiele innych warsztatów, ja siedząc w Zielonej Górze gdzie ASO Subaru jest od roku boję się tam jechać

Zajedź do Nowogrodu Bobrzańskiego, to może Ci podpowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Giresse said:

Cennik (nie wiem czy aktualny) oraz zakres przeglądów dla benzyny.

przeglady_okresowe_cennik.pdf

przeglady_zakres dla benzyny.pdf

Ceny odstraszające, ale jak to jest w rzeczywistosci? Ile procent mniej mozna zaplacic od tych maksymalnych? Zwlaszcza po 3 roku? W mazdzie do tej pory placilem 900-1300, wiec jednak jest znaczna roznica, ktora troche zniecheca do zakupu subaru (a takie nowe XV chodzi intensywnie po glowie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, peteres napisał:

Ceny odstraszające, ale jak to jest w rzeczywistosci?

nie  ma reguły. W MTS zawsze trochę mniej niż te z tabelki. Absolutnie nikogo nie namawiam żeby nie serwisował swojego auta poza ASO. Ja mam takie doświadczenia które mnie zniechęciły ktoś inny ma zupełnie odmienne dla mnie całkowicie  zrozumiale. Gdyby wszystkie ASO działały jak MTS to nawet nie ma się nad czym zastanawiać. Niestety nie każdy ma czas na podróże po Polsce w celu zrobienia przeglądu w polecanym warsztacie. Dlatego chyba najlepiej znaleźć w swojej okolicy polecany i się go  trzymać

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...