Skocz do zawartości
BeQuiet

Legacy III 2.0 zgrzytanie skrzyni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wymianie sprzęgła i oleju w skrzyni zaczęło się dziwne zgrzytanie przy  szybkim wbijaniu 3, 4 po przycisnieciu na wysokich obrotach. Jak chce uniknac zgrzytu przy rozpedzeniu na 3 musze poczekac az obroty opadną i dopiero wrzucic bieg.  Dzieje się tak tylko po dluzszej jezdzie w zaleznosci od temperatury otoczenia. Jak jest gorąco na dworze to po paru km problem doskwiera a w zimie nie jest tak odczuwalny. Co to moze byc? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki olej w skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie wiem do konca jaki bo zgubila mi sie karteczka ale 75w90 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.02.2018 o 11:01, BeQuiet napisał:

zgrzytanie przy  szybkim wbijaniu 3, 4 po przycisnieciu na wysokich obrotach. Jak chce uniknac zgrzytu przy rozpedzeniu na 3 musze poczekac az obroty opadną i dopiero wrzucic bieg.

Może synchronizator?? 
Najpierw zmień olej i sam zobaczysz co się będzie działo. 
BTW. Sprawdź też stan oleju. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na jaki olej zmienić? Czytałem że ten jest dobry shell spirax s6 axme 75w90

7 godzin temu, thomson0073 napisał:

Może synchronizator?? 
Najpierw zmień olej i sam zobaczysz co się będzie działo. 
BTW. Sprawdź też stan oleju. 

 

Edytowane przez BeQuiet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysprzęglik i pompa sprzęgła dobrze pracują? Układ nie jest zapowietrzony? Olejem nie naprawisz skrzyni, ma być odpowiedni stan 75w90 GL5 i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie będę sprawdzał  ale przed wymiana sprzęgła skrzynia chodziła bez zarzutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe sprzęgło może uwydatnić problemy z układem hydraulicznym, który na cienkiej tarczy i zmęczonym docisku jeszcze dawał radę w pełni wysprzęglać napęd, a na nowym komplecie moooże już niezupełnie. Lepiej od tego zacząć sprawdzanie, niż kolejny raz wymieniać olej czy droższe rzeczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wysprzęglik i pompa sprzęgła dobrze pracują? Układ nie jest zapowietrzony? Olejem nie naprawisz skrzyni, ma być odpowiedni stan 75w90 GL5 i tyle.
Olej w skrzyni potrafi wiele namieszać, lecz działa w drugą stronę, mam tutaj na myśli na zimnym problemy. Sprawdzone na skórze
Szukałabym w tarczy i układzie jeżeli już, oszczędzając kasę na oleju

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Lenovo TB3-850F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×