uxon Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Okazalo sie, ze oba tylne zaciski w moim wrxie popuszczaja plyn hamulcowy (chodzi o zaciski z wersji europejskiej 2004, czyli z zestawu gdzie z przodu jest czterotloczek). Czy przy cieknieciu te zaciski da sie skutecznie regenerowac? Jesli tak, to co trzeba wymienic i jaki jest tego koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxms Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Cześć, można regenerować i to nawet samemu pod warunkiem, że posiadasz zestaw naprawczy.. Sa dwie opcje : wymienić same uszczelniacze w obudowie zacisku w miejscu gdzie pracuje tłoczek pod warunkiem, że tłoczki nie są wytarte , nie noszą śladów głębokich rys i że uda Ci się bezpiecznie bez uszkodzenia wyjąc gumki ochronne. Druga opcja ta droższa wymiana uszczelniaczy gumek ochronnych i tłoczków. Koszty: w zależności czy na zamiennikach czy oryginałach możesz sprawdzić u przedstawicieli oferujących części do tego typu aut. Dla przykładu do STI same uszczelniacze tłoczków+osłony gumowe tłoczków na oś tylna to koszt: 359,47 nr zestawu 26697FE000. Przy demontażu osłonek gumowych nie wyrywaj ich na siłę tylko użyj specjalnie do tego celu zrobionego otworu technologicznego przy gnieździe osłonki w który włóż cienki twardy szpikulec i delikatnie podważ osłonkę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Czyli powinno wytarczyc cos takiego: https://www.subarak.pl/hamulce/282-zestaw-naprawczy-zacisku-subaru-impreza-gt-wrx-ty.html Ew. jesli tloczki okaza sie byc w zlym stanie, to dodakowo je jeszcze trzeba bedzie dokupic. I to wzystko, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RacingFactory Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Tak, tam poza tłoczkami nic więcej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Warto także obejrzeć same zaciski. Też mogą mieć wżery, lub rzadziej "progi". Jeżeli zdarzy się, że tłoczysko z uszczelką pracują w pewnym stałym miejscu, to może dojść do wyrobienia cylindra. Mało prawdopodobne, ale jak się żongluje tarczami i klockami, może się zdarzyć. Raz tak miałem w zacisku fiatowskim. Oring przechodząc przez próg popuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Panowie gadalem wlasnie z gosciem z warsztatu i powiedzial mi, ze wyglada jakby zacisk ciekl nie na tloczkach, tylko na "polowkach" - cokolwiek to znaczy, i ze zaden zestaw reperaturek nie ma w sobie elementow ktore tam by mialy wejsc. Ma zaciski wyciagnac na stol, zeby to jeszcze potwierdzic. Co o tym myslicie? Rzeczywiscie moga tam byc jakies uszczelnieniea nie do dostania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Tam raczej będą zwykłe oringi. Nie rozbierałem zacisków na pół aleraczej tak będzie. Dopasować nowy oring i będzie działać. Przypadłość bardzo rzadka bo jeśli nie były rozkręcane kiedyś to powinny trzymać dożywotnio no ale różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się