Jump to content
Jabol1908

BC Racing

Recommended Posts

Witam. Mam Impreze WRX 07 z oryginalnymi amortyzatorami i sprężyny Eibacha.Lecz zastanawiam się nad zawieszeniem gwintowanym BC Racing BR series.

Ogólnie nie narzekam na eibachy. jedynie co to wydaje mi się  ze przód za bardzo nurkuje przy chowaniu.Wiec dlatego myślę nad gwintowanym zawiasem by trochę utwardzić przód i mysle poprawić odrobine trakcje.

Nie spodziewam się nie wiadomo czego po BC ale dawno nic nie wymieniałem w aucie :) ( dodam ze kierowca amator ,raz na rok jakiś tor a tak to turystycznie bez upalania)

teraz pytanie: jak oceniacie BC Racing będą ok? czy w podobnej cenie cos lepszego?Nowe koszt około 4tys ale mam na oku dobrze wyglądające używki za połowę ceny i kusza mnie one.

dołączę może fotke. doradźcie czy warto , czy jest ses w używki się pachc.

s-l1600THQYIQUT.jpg

s-l1600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam z nimi doswiadczenia praktycznego, ale z tego co pisza ludzie w uk, to jest to raczej niska polka gwintu. Jakbys potrzebowal glownie na pojezdzawki asfaltowe, to mozna je jeszcze rozwazac, ale do jazdy po drodze bym ich nie zalozyl - no chyba ze lubisz beton.

Dobre opinie zbiera nieco drozszy meisterr. A jak chcesz budzetowo, to kup uzywany zestaw amorow ze springami z sti. Sa duzo sztywniejsze niz te z wrx (a springi sti sa twardsze niz eibachy), ale minimalnie wybieraja nierownosci (chociaz dla mnie i tak za malo wybieraja, zeby dalo sie tym jezdzic po dziurawych drogach).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki.myślałem tez nad opcja ze STI ale chyba chciał bym cos z regulacja camber. a jeśli chodzi o MeisterR GT1 to naprawdę ładne :) ale nie na moją  kieszeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwint do jazdy na co dzień jest do niczego, kup lepiej ori sti i dołóż camber plates jak tak ci na tym zależy, chociaż nie wiem po co jak nie latasz po torze, a  -1 stopień zrobisz na serii raczej...

Edited by mly96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kiedy to sprężyny Sti są twardsze niż eibachy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ale używane ori STI plus Camber zaplace  cos w podobnej cenie o ile nie drożej niż za BC Racing używane. wiec bardziej do mnie przemawiają nowsze BC.

możecie podpowiedzieć czy te używki warto za 2tys czy na takich rzeczach lepiej nie oszczędzać i brać nówki ( stan portfela nie za bardzo mi pozwala na nowe ale bym nie żałował później ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak kupisz gwint do jazdy na co dzień to będziesz żałował, chyba że masz równe drogi, w ogóle po co ci te cambery? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mieszkam w uk wiec drogi sa ok. a cambery tak trochę dla lansu :) a tak serio to ze zbieżnością kół mam problem i myślałem ze to może cos pomoże. 2 razy w zeszłym roku była ustawiana i opony ścina. gość wspominał ze szkoda ze nie ma camberów było by lepiej ( chodź nie zanan się )

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Jabol1908 napisał:

mieszkam w uk wiec drogi sa ok. a cambery tak trochę dla lansu :) a tak serio to ze zbieżnością kół mam problem i myślałem ze to może cos pomoże. 2 razy w zeszłym roku była ustawiana i opony ścina. gość wspominał ze szkoda ze nie ma camberów było by lepiej ( chodź nie zanan się )

to jak masz ustawioną tą zbieżność? Na serii nie powinno ścinać, cambery są żeby zrobić negatyw, a wtedy tym bardziej będzie opony ścinać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goście ustawiali z ponoć najlepszego garażu w mieście. Raczej znają się na robocie i sprzęt tez odpowiedni.( auto raczej nie bite a przynajmniej nie tak bardzo by miało to wpływ na zbieżność)

 

wiec ogólnie mly96 odradzasz taki zabieg? mi tam twardość nie przeszkadza. bardziej pasażerą ale ich mam gdzies :) . mówisz ze auto będzie dużo twardsze ze ciężko będzie wytrzymać przy codziennej jeździe?

Edited by Jabol1908

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie to bez sensu, miałem zawiechę z sti, teraz mam gwint hsd monopro, całkiem inna jazda, na równym asfalcie jest ok, ale na dziurach porażka, czuć najmniejszą nierówność, wytrzymać wytrzymasz, ale np. dla mnie jest to trochę denerwujące :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam u siebie w Tojocie zawieszenie BC Racing - jest to jedna z niewielu opcji, dostepnych do GT-Four'a... ori zwieszenie jest ko(s)micznie drogie, a aftermarket jest bardzo ograniczony do tych aut...

 

 

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup do Eibacha Kayabę Ultra SR, jeździłem na takim setupie w Hawku i zawieszenie pracowało bardzo dobrze. Ewentualnie możesz pójść w AGXa, tylko z tego co pamiętam Ultra SR miał grubą sztycę, AGXy były na cienkiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, RacingFactory napisał:

Kup do Eibacha Kayabę Ultra SR

Zgadza się, IMHO świetny kompromis pomiędzy sztywnością i trzymaniem się drogi, a resztkami komfortu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziękuje bardzo wszystkim. ale albo wymiana na zawieszenie gwintowe  ( jakoś marzy mi się one ) albo wogóle .ogólnie zniechęciliście mnie do zmiany na BC. i z drugiej strony amorki zostały sprzedane godzinę temu wiec teraz zostanę przy tym co jest a szkoda mi kasy na nówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Jabol1908 napisał:

wiec teraz zostanę przy tym co jest a szkoda mi kasy na nówki

Wymiana wiekowych amortyzatorów na nowe to jeden z lepszych modów jakie można zrobić, żeby poprawić prowadzenie auta :)

 

8 godzin temu, Dottoree napisał:
9 godzin temu, RacingFactory napisał:

Kup do Eibacha Kayabę Ultra SR

Zgadza się, IMHO świetny kompromis pomiędzy sztywnością i trzymaniem się drogi, a resztkami komfortu...

Zwłaszcza, że mają bardziej "przyjazną" charakterystykę niż OEM STI, no i do WRX kupisz przód i tył :)

 

21 godzin temu, Jabol1908 napisał:

goście ustawiali z ponoć najlepszego garażu w mieście. Raczej znają się na robocie i sprzęt tez odpowiedni.( auto raczej nie bite a przynajmniej nie tak bardzo by miało to wpływ na zbieżność)

Masz wydruk jak to ustawili? bo dobry spec od geometrii ustawi tak, że nic opon ścinać nie będzie... lub powie, że bez naprawy tego i tamtego to się nie ustawi i tyle :P

 

2 godziny temu, Jabol1908 napisał:

ogólnie zniechęciliście mnie do zmiany na BC.

Poszukaj w "Archiwum" działu kupię/sprzedam mojego zestawu BC. Na tor i do obniżenia auta było ok, ale nie dało się za bardzo jeździć na co dzień ;)

 

 

Edited by PR7EMEK

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, PR7EMEK napisał:

wymiana wiekowych amortyzatorów na nowe to jeden z lepszych modów jakie można zrobić, żeby poprawić prowadzenie auta :)

 

 

to teraz dałes mi do myslenia.....

kurde za miesiąc lub dwa zakładam nówki opony i teraz nie wiem co robić z tym zawieszeniem.... planowałem nowy zawias plus wymiana opon i wtedy na geometrie. i nadzieja ze będzie już jak powinno tzn nie będzie ścinać opon.

właśnie przeszukałem dokumenty niestety wydruk się nie zachował :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam na sprzedaż KYB AGX ze sprężynami H&R -30mm i mogę ci sprzedać jak jesteś zainteresowany

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, DAYCO napisał:

Ja mam na sprzedaż KYB AGX ze sprężynami H&R -30mm i mogę ci sprzedać jak jesteś zainteresowany

Dzieki bardzo ale rozważam raczej zawias gwintowany lub zostaje przy tym co mam. a po za tym ja z uk :)

 

 

-Był by ktoś tak miły i wytłumaczył mi twardość sprężyn.i jak to sie ma się do jazdy? Patrzę na stronę BC Racing i sa do wybory różne twardości. Która najodpowiedniejsza do jazdy na codzien?

 

6/5kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi)

5/4Kg/mm Subaru Impreza GDB (Not 05+ STi)

12/14kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+STi)

8/6kg/mm EXTRA LOW Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi)

8/6kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi

Edited by Jabol1908

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Jabol1908 napisał:

Dzieki bardzo ale rozważam raczej zawias gwintowany lub zostaje przy tym co mam. a po za tym ja z uk :)

 

 

-Był by ktoś tak miły i wytłumaczył mi twardość sprężyn.i jak to sie ma się do jazdy? Patrzę na stronę BC Racing i sa do wybory różne twardości. Która najodpowiedniejsza do jazdy na codzien?

 

6/5kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi)

5/4Kg/mm Subaru Impreza GDB (Not 05+ STi)

12/14kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+STi)

8/6kg/mm EXTRA LOW Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi)

8/6kg/mm Subaru Impreza GDB GDA (Not 05+ STi

 

kiedy ja dobieralem zawieszenie do codziennej jazdy, to zasugerowano mi wybor najbardziej miekkich z dostepnych sprezyn...

obecnie mam ustawiona max. wysokosc i min. twardosc - wraz z miekkimi zimowkami nie jest tak zle w codziennej eksploatacji... na lato bede sie bawil z ustawieniami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomnij o gwincie do auto , którym poruszasz się na co dzień. KAYABA ULTRA SR + Eibach Pro KIT. To jest najlepsze rozwiązanie w tych pieniądzach do jazdy na co dzień. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...