Skocz do zawartości

Może ktoś poradzi...


LeśnikXT

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,  miał może ktoś z was objawy  jazdy jak  po białej nakrapianej linii, dzieje się tak przy większych prędkościach miedzy 120 i więcej - efekt jest taki jakby się najechało na nakrapiane linie które wydzielają przerywany hałas. Pewnie nie ma na to wpływu, że wymieniłem lewy przedni sworzeń i drążek kierowniczy, ale własnie przerywany hałas dochodzi jakby z lewego przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfer centralny 10 kgf ma przejechane 35 tyś kilometrów. Troche kasy kosztował, oby to nie dyfer bo 6 tysi w plecy .Czy dyfer przypadkiem nie ma bardziej objawów wycia niż efektu jazdy po nakrapianej przerywanej lini ? 

No to chyba znalazłem przyczynę bo właśnie taki mam dzwięk. Auto też na S":P wiec pewnie to łożysko. 

Edytowane przez LeśnikXT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łożysko szybko możesz zdiagnozować podnosząc podejrzane koło do góry u łapiesz za oponę góra dół i ruszając na przemian do siebie od siebie powinien pojawić się delikatny luzik = to by tłumaczyło dlaczego zmienia się częstotliwość dźwięków a związane to jest z określoną prędkością która powoduje powstawanie harmonicznej w drganiach całego koła; gdybyś zmieniał felgi z oponami i miał dwa komplety o różnych masach to drugi komplet może wibrować przy innej prędkości.

Podnieś i sprawdź luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, 4444 napisał:

łożysko szybko możesz zdiagnozować podnosząc podejrzane koło do góry u łapiesz za oponę góra dół i ruszając na przemian do siebie od siebie powinien pojawić się delikatny luzik

jak już jest wyczuwalny luz to jest agonia. Na początku słychać przy zmianie obciążenia czyli np ronda, ostre zakręty, ślimaki autostradowe. Można wtedy zacisnąć lub odpuścić trochę skręt i będzie zmiana natężenia dźwięku.

Najprostsza i najszybsza metoda

17 godzin temu, LeśnikXT napisał:

Pewnie nie ma na to wpływu, że wymieniłem lewy przedni sworzeń i drążek kierowniczy, ale własnie przerywany hałas dochodzi jakby z lewego przodu.

nie powinno, ale wystarczy żeby mechanik walnął młotkiem kilka razy za dużo albo źle poskręcał kolumnę żeby wiekowe łożysko dobić. Jak wymieniałeś drążek to byłeś na geometrii potem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, LeśnikXT napisał:

Łożysko wymienione wraz z piastą i problem ustąpił. Pytanie czy nie dało się wycisnąć łożyska z piasty przedniej w subaru sti 2005 ???

W sti z przodu jest razem z piastą! ;)

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...