LeśnikXT Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Koledzy, miał może ktoś z was objawy jazdy jak po białej nakrapianej linii, dzieje się tak przy większych prędkościach miedzy 120 i więcej - efekt jest taki jakby się najechało na nakrapiane linie które wydzielają przerywany hałas. Pewnie nie ma na to wpływu, że wymieniłem lewy przedni sworzeń i drążek kierowniczy, ale własnie przerywany hałas dochodzi jakby z lewego przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Może to piasta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Przy większych prędkościach i lekkim łuku? Jeśli tak, to niestety dyfer mógł polecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Dyfer centralny 10 kgf ma przejechane 35 tyś kilometrów. Troche kasy kosztował, oby to nie dyfer bo 6 tysi w plecy .Czy dyfer przypadkiem nie ma bardziej objawów wycia niż efektu jazdy po nakrapianej przerywanej lini ? No to chyba znalazłem przyczynę bo właśnie taki mam dzwięk. Auto też na S" wiec pewnie to łożysko. Edytowane 8 Lutego 2018 przez LeśnikXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 łożysko szybko możesz zdiagnozować podnosząc podejrzane koło do góry u łapiesz za oponę góra dół i ruszając na przemian do siebie od siebie powinien pojawić się delikatny luzik = to by tłumaczyło dlaczego zmienia się częstotliwość dźwięków a związane to jest z określoną prędkością która powoduje powstawanie harmonicznej w drganiach całego koła; gdybyś zmieniał felgi z oponami i miał dwa komplety o różnych masach to drugi komplet może wibrować przy innej prędkości. Podnieś i sprawdź luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkarp Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 u mnie (volvo v70) takie badanie łożyska z piasta nie wykazało nic. tylko przy jeździe było niezbyt miło, bo huczalo burczalo aż jakby w głowie. po wymianie cisza i spokój. dyfer zwykle najpierw wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 13 godzin temu, 4444 napisał: łożysko szybko możesz zdiagnozować podnosząc podejrzane koło do góry u łapiesz za oponę góra dół i ruszając na przemian do siebie od siebie powinien pojawić się delikatny luzik jak już jest wyczuwalny luz to jest agonia. Na początku słychać przy zmianie obciążenia czyli np ronda, ostre zakręty, ślimaki autostradowe. Można wtedy zacisnąć lub odpuścić trochę skręt i będzie zmiana natężenia dźwięku. Najprostsza i najszybsza metoda 17 godzin temu, LeśnikXT napisał: Pewnie nie ma na to wpływu, że wymieniłem lewy przedni sworzeń i drążek kierowniczy, ale własnie przerywany hałas dochodzi jakby z lewego przodu. nie powinno, ale wystarczy żeby mechanik walnął młotkiem kilka razy za dużo albo źle poskręcał kolumnę żeby wiekowe łożysko dobić. Jak wymieniałeś drążek to byłeś na geometrii potem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Łożysko wymienione wraz z piastą i problem ustąpił. Pytanie czy nie dało się wycisnąć łożyska z piasty przedniej w subaru sti 2005 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 (edytowane) 49 minut temu, LeśnikXT napisał: Łożysko wymienione wraz z piastą i problem ustąpił. Pytanie czy nie dało się wycisnąć łożyska z piasty przedniej w subaru sti 2005 ??? W sti z przodu jest razem z piastą! Edytowane 10 Lutego 2018 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 W niektórych - szczególnie nowszych - dochodzi jeszcze jeden problem = zatopione czujniki abs. Tym samym zwykłe łożysko urasta do super technologii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się