shepard Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Cześć, jednym z samochodów, które biorę pod uwagę jest Subaru Legacy IV. Koniecznie sedan, 3.0, obojętnie automat czy manual, lift czy przedlift. Ile muszę przygotować +/- $$$? Nie licząc pakietu startowego. 20-23 wystarczy czy odpuścić w takiej kwocie. Wiadomo, że mogę kupić drogo i będzie gruzem, ale pytam tak orientacyjnie Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku? Rozumiem, że trzeba wyciągać silnik, tak? Jakie są +/- koszta, razem z robocizną? Na ile to starcza km? Nie będę montować LPG.Jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwagę w tym modelu, z tym silnikiem?Jak wygląda sprawa z rdza?Jak z dostępnością części typowo ekloatacyjne? Nie chciałbym czekać tygodni na części. Rozrząd jest na łańcuchu. Ile kosztuje jego wymiana, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał?To chyba tyle, liczę na Waszą pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Użyj wyszukiwarki, wszystko już było opisywane wiele razy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 10 godzin temu, shepard napisał: Cześć, jednym z samochodów, które biorę pod uwagę jest Subaru Legacy IV. Koniecznie sedan, 3.0, obojętnie automat czy manual, lift czy przedlift. Ile muszę przygotować +/- $$$? Nie licząc pakietu startowego. 20-23 wystarczy czy odpuścić w takiej kwocie. Wiadomo, że mogę kupić drogo i będzie gruzem, ale pytam tak orientacyjnie Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku? Rozumiem, że trzeba wyciągać silnik, tak? Jakie są +/- koszta, razem z robocizną? Na ile to starcza km? Nie będę montować LPG.Jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwagę w tym modelu, z tym silnikiem?Jak wygląda sprawa z rdza?Jak z dostępnością części typowo ekloatacyjne? Nie chciałbym czekać tygodni na części. Rozrząd jest na łańcuchu. Ile kosztuje jego wymiana, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał?To chyba tyle, liczę na Waszą pomoc! Na początek polecam wątek chyba w miarę aktualny, na pewno sporo odpowiedzi na swoje pytania w nim znajdziesz, a później dopytasz o to, czego tam nie znalazłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) 20 godzin temu, shepard napisał: Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku? Rozumiem, że trzeba wyciągać silnik, tak? Regulacja zaworów przy 200-250 kkm. Trzeba wyjąć silnik. 20 godzin temu, shepard napisał: Jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwagę w tym modelu, z tym silnikiem? Przy zakupie sprawdzić czy nie ma bąbelków w zbiorniku wyrównawczym, czy się nie grzeje po szybszej jeździe,czy nie ma "mojonezu" bądź też "kawy z mlekiem" na korku od oleju. Może to oznaczać padniętą uszczelkę pod głowicą. UPG w tym silniku to koszt od 6k zł do nawet ponad 10k zł. 20 godzin temu, shepard napisał: Jak wygląda sprawa z rdza? Problemów raczej nie ma, przy zakupie zobaczyć czy nie ma jej przy uszczelce przedniej szyby u góry. 20 godzin temu, shepard napisał: Jak z dostępnością części typowo ekloatacyjne? Jest kilka sklepów zajmujących się sprzedażą części do Subaru. Warto wiedzieć że części nie należą do najtańszych. 20 godzin temu, shepard napisał: Rozrząd jest na łańcuchu. Ile kosztuje jego wymiana, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał? Wymienia się go przy około 200-250 kkm choć zdarzają się przypadki przy 170 kkm.Koszt to około 3000 zł w nie ASO. 20 godzin temu, shepard napisał: Nie licząc pakietu startowego. 20-23 wystarczy czy odpuścić w takiej kwocie. Wiadomo, że mogę kupić drogo i będzie gruzem, ale pytam tak orientacyjnie Za 23 możesz spróbować szukać H6 w automacie. Pamiętaj że kupując auto taniej najprawdopodobniej będziesz musiał więcej dołożyć w częściczęści.Najlepiej szukać z polskiego salonu. Edytowane 2 Lutego 2018 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 21 minut temu, Oczkoo15 napisał: Koszt to około 3000 tyś zł w nie ASO 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shepard Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Od czego zależy wywalenie UPG? Jest to powszechne w H6 czy spowodowane zaniedbaniem ze strony użytkownika? Jak się spisuje automat w tym aucie? Osiągi nawet z automatem mnie zadowolą, ale jak z awaryjnością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 O automat możesz być spokojny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam. Mam do sprzedania 3.0 H6 Sedan wersja Europejska. Przebieg 143 tys Serwisowana do końca za 23 tysWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Od czego zależy wywalenie UPG? Jest to powszechne w H6 czy spowodowane zaniedbaniem ze strony użytkownika? Jak się spisuje automat w tym aucie? Osiągi nawet z automatem mnie zadowolą, ale jak z awaryjnością? Ogólnie UPG ponoć coś koło 180000 km się może pojawić, generalnie problem powodują ponoć pozatykane brudem żeberka chłodnic. Ja w MTS usłyszałem, że UPG przy moich 250000 przebiegu to i tak dobry wynik.Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, Kamil.cars napisał: Mam do sprzedania 3.0 H6 Sedan wersja Europejska. Przebieg 143 tys Serwisowana do końca za 23 tys Jaki rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Jaki rocznik? 2004 grudzienWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Jaki rocznik? 2004 grudzień Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shepard Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 3.02.2018 o 11:00, raci napisał: Ogólnie UPG ponoć coś koło 180000 km się może pojawić, generalnie problem powodują ponoć pozatykane brudem żeberka chłodnic. Ja w MTS usłyszałem, że UPG przy moich 250000 przebiegu to i tak dobry wynik. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Strasznie szybko, nie spodziewałem się. Robiąc to lub mając papier po poprzednim właścicielu że UPG było robione, to mam spokój na kolejne +/- 180K? Rocznie robię jakieś 15k. Nie ukrywam, że kupując auto i w międzyczasie wyłożyć 6-10 tys na UPG to dla mnie po prostu za dużo, a gdzie jeszcze inne rzeczy. Coś czuję, że jeżeli wybiorę Subaru to wybór sercem, nie rozumem Każdy silnik oprócz h6 oraz 2.5 Turbo ma ponad 9s do setki? Naprawdę są takie małe różnice między wszystkimi benzynami? Oprócz H6 oraz 2.5 Turbo, które jest najbardziej dynamiczny? Znalezienie h6 jednak nie będzie chyba proste Edytowane 5 Lutego 2018 przez shepard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się