Jump to content
Dorsz914

Walbro czy Deatshwerks?

Recommended Posts

Witam. Potrzebuję nowej pompy paliwa ponieważ stara odmówiła posłuszeństwa. Jaka będzie lepsza do Mojego Wrx-a 2.5 Hawk 230hp? 

 

Zastanawiam się nad którąś z tych:

 

Deatshwerks DW 200/ 255lph

 

FP-342 Walbro 255lph

 

Moc w aucie seryjna i taka raczej pozostanie. 

Edited by Dorsz914

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obie marki są uznawane za renomowane. Wydajność taka sama skoro obie mają 255 lph. Mozę wypowie się ktoś kto wie z jakich materiałów są zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzucam jeszcze do rozważenia RCM dostępny min. w 4wiatrakach

Edited by MDsuperstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Walbro i wydaje mi się, że najczęściej ta marka pada na forach przy okazji zmian pomp paliwa na bardziej wydajne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez mam Walbro (od 1,5 roku), ktore zostalo wybrane przez osobe zajmujaca sie Motorsportem. Zero problemow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Dorsz914 napisał:

One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? 

Nie wiem czy o tym samym mówimy, ale filtr paliwa jest w komorze silnika (przy puszcze z bezpiecznikami).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Mnie filtr jest wbudowany w pompie paliwa. Nie ma go w komorze silnika niestety. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ją tak o wsadzisz to będzie paliwo uciekać. Kup lepiej oryginał, z tym co miałem do czynienia z DW to bezproblemowe, walbro jest strasznie dużo podróbek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, siewcu napisał:

 Kup lepiej oryginał,

Chodzi o filtr tak? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, siewcu napisał:

walbro jest strasznie dużo podróbek.

Takie głosy na forum faktycznie były.

 

35 minut temu, Dorsz914 napisał:

Chodzi o filtr tak? 

raczej o pompę .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, o oryginalną pompę. Najmniej problemów, bo montaż jakiejś innej pompy w fabrycznym koszu bez kombinacji wiąże się z odpływaniem paliwa spod sitka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, gorion napisał:

OK, czyli nieważne czy Walbro czy Deatshwerks to nawet w połączeniu z oryginalnym filtrem i koszykiem mogą powodować, iż paliwo w pewnych sytuacjach (niski stan i/lub ostry zakręt) może uciekać? Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Tak, bo pompa z koszykiem ori nie pomoże,jak ktoś po asfalcie rzeczywiście ostro idzie, - a wtedy auto pali swoje i szybko się zbliżamy do połowy zbiornika- poniżej ryzyko.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, gorion napisał:

Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

1080zł w Aso i trzeba doliczyć jeszcze filtr.

 

  3 godziny temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

 

Czyli nie jest tak kolorowo z tymi pompami. Za specjalnym upalaczem nie jestem, ale w zimę lubię polatać bokiem więc wole mięć pewność, że będzie cacy. Oglądanie się za używkami ori raczej nie jest dobrym pomysłem ? 

Edited by Dorsz914

Share this post


Link to post
Share on other sites

Custom pompę trzeba zamocować w koszyku w nietypowy sposób, żeby siedziała w dokładnie tym samym miejscu co ori pompa i w tym miejscu miała sitko(najlepiej ori). Rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba... Dlatego łatwiej ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze byłem przekonany że są dopasowane te pompy, ale skoro tak to chyba pozostanę przy originalnej. Dzięki za odpowiedzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Share this post


Link to post
Share on other sites

P

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Potwierdzam. U mnie w Gc8 DW  pasowała P&P, bez żadnych problemów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...