Skocz do zawartości
Dorsz914

Walbro czy Deatshwerks?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Potrzebuję nowej pompy paliwa ponieważ stara odmówiła posłuszeństwa. Jaka będzie lepsza do Mojego Wrx-a 2.5 Hawk 230hp? 

 

Zastanawiam się nad którąś z tych:

 

Deatshwerks DW 200/ 255lph

 

FP-342 Walbro 255lph

 

Moc w aucie seryjna i taka raczej pozostanie. 

Edytowane przez Dorsz914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obie marki są uznawane za renomowane. Wydajność taka sama skoro obie mają 255 lph. Mozę wypowie się ktoś kto wie z jakich materiałów są zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Rzucam jeszcze do rozważenia RCM dostępny min. w 4wiatrakach

Edytowane przez MDsuperstar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)

.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Walbro i wydaje mi się, że najczęściej ta marka pada na forach przy okazji zmian pomp paliwa na bardziej wydajne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walbro z pewnego żródła i będzie pan zadowolony , z DW bywają kłopoty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam Walbro (od 1,5 roku), ktore zostalo wybrane przez osobe zajmujaca sie Motorsportem. Zero problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Dorsz914 napisał:

One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? 

Nie wiem czy o tym samym mówimy, ale filtr paliwa jest w komorze silnika (przy puszcze z bezpiecznikami).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Mnie filtr jest wbudowany w pompie paliwa. Nie ma go w komorze silnika niestety. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ją tak o wsadzisz to będzie paliwo uciekać. Kup lepiej oryginał, z tym co miałem do czynienia z DW to bezproblemowe, walbro jest strasznie dużo podróbek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, siewcu napisał:

 Kup lepiej oryginał,

Chodzi o filtr tak? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, siewcu napisał:

walbro jest strasznie dużo podróbek.

Takie głosy na forum faktycznie były.

 

35 minut temu, Dorsz914 napisał:

Chodzi o filtr tak? 

raczej o pompę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, o oryginalną pompę. Najmniej problemów, bo montaż jakiejś innej pompy w fabrycznym koszu bez kombinacji wiąże się z odpływaniem paliwa spod sitka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)

.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, gorion napisał:

OK, czyli nieważne czy Walbro czy Deatshwerks to nawet w połączeniu z oryginalnym filtrem i koszykiem mogą powodować, iż paliwo w pewnych sytuacjach (niski stan i/lub ostry zakręt) może uciekać? Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Tak, bo pompa z koszykiem ori nie pomoże,jak ktoś po asfalcie rzeczywiście ostro idzie, - a wtedy auto pali swoje i szybko się zbliżamy do połowy zbiornika- poniżej ryzyko.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, gorion napisał:

Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

1080zł w Aso i trzeba doliczyć jeszcze filtr.

 

  3 godziny temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

 

Czyli nie jest tak kolorowo z tymi pompami. Za specjalnym upalaczem nie jestem, ale w zimę lubię polatać bokiem więc wole mięć pewność, że będzie cacy. Oglądanie się za używkami ori raczej nie jest dobrym pomysłem ? 

Edytowane przez Dorsz914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Custom pompę trzeba zamocować w koszyku w nietypowy sposób, żeby siedziała w dokładnie tym samym miejscu co ori pompa i w tym miejscu miała sitko(najlepiej ori). Rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba... Dlatego łatwiej ori.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze byłem przekonany że są dopasowane te pompy, ale skoro tak to chyba pozostanę przy originalnej. Dzięki za odpowiedzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Potwierdzam. U mnie w Gc8 DW  pasowała P&P, bez żadnych problemów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...