Jump to content

Natrysk wody na IC


tedimy99
 Share

Recommended Posts

Szanowni ,  czy ktoś z Was posiada jakiś schemat układu  natrysku na IC do Subaru imprezy STI . Pytam ponieważ moje Sti ,zresztą jak każde New Age posiada takowy na pokładzie ,ale u mnie jest to, że tak powiem poszarpane. Mianowicie; przycisk jest , zbiorniczek w bagażniku jest  ale już wężyka od zbiorniczka ani pod maską nie uświadczy. Nie wiem komu to przeszkadzało ale cóż. Chciałbym przywrócić do stanu jak z fabryki wyjechało, ale nie wiem którędy przebiega w aucie wężyk od pompki  jak również , które kable we wiązce mają zasilać pompkę ,bo również ktoś je zapożyczył ;),i jest tylko kostka na zbiorniczku a drugiej połowy brak. Może ktoś ma wiedzę lub schemat . Dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Panowie coś już wiem odnośnie doprowadzenia płynu do IC ale nadal pozostaje rozwiązać podłączenie elektryczne , jakiś mądry przepasł również  kable :angry:. Odkręciłem zbiorniczek i widzę ,że oprócz pompki jest również czujnik poziomu płynu ,czym to jest sygnalizowane na desce? Teraz to wygląda tak ,jeszcze przed demontażem zbiornika.20180126_183719.thumb.jpg.142c83cc614de1e5d81d7e561cca2821.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jest czujnik poziomu plynu jak go jest malo to zapala sie kontrolka i/c na zegarach u mnie wlaczal sie samoczynnie po jakis obrotach lub jak nacisnoles przycisk jak sie wlaczal to nie pali sie zadna kontrolka 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Dawid555 napisał:

Co załącza spryskiwacz IC jest jakiś moduł do tego czy to jakaś prosta elektryka?

 

Jest przycisk po lewej stronie obok regulacji wysokości świateł i nim uruchamia się ten układ. Co jest jeszcze po drodze nie wiem ale muszę wiedzieć aby to uruchomić. Potrzebuję schemat elektryczny.

Edited by tedimy99
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, tedimy99 napisał:

Jest przycisk po lewej stronie obok regulacji wysokości świateł i nim uruchamia się ten układ. Co jest jeszcze po drodze nie wiem ale muszę wiedzieć aby to uruchomić. Potrzebuję schemat elektryczny.

Tym przyciskiem pewnie tylko aktywujesz system ale pewnie coś jeszcze odpowiada za to żeby przy ostrzejszej jeździe spryskiwacz automatycznie się załączał.

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, tedimy99 napisał:
29 minut temu, Dawid555 napisał:

Czyli fabrycznie jest tak ze trzeba recznie guzikiem uruchomic spryskiwacz IC?

 

Tak.

Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski  ręczne/automat -przełączalne.

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, respect napisał:

Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski  ręczne/automat -przełączalne.

Dokładnie tez mi sie wydaje ze były automatyczne i chciał bym sie dowiedzieć co tym steruje.

Link to comment
Share on other sites

 

2 godziny temu, respect napisał:

Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski  ręczne/automat -przełączalne.

U mnie jest taki przycisk , anie wiem czy wszystkie są takie same.20180131_204659.thumb.jpg.d9f4a148d6e4d03409fc12f86b02b4a5.jpg

I znalazłem w sieci takie coś, więc jakieś modele posiadały tryb auto. Znając Japońców to pewnie spec-c.

images.jpeg.fce85ee07151f608b7a639467c631509.jpeg

20180131_204659.jpg

Edited by tedimy99
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, tedimy99 napisał:

 

U mnie jest taki przycisk , anie wiem czy wszystkie są takie same.20180131_204659.thumb.jpg.d9f4a148d6e4d03409fc12f86b02b4a5.jpg

I znalazłem w sieci takie coś, więc jakieś modele posiadały tryb auto. Znając Japońców to pewnie spec-c.

images.jpeg.fce85ee07151f608b7a639467c631509.jpeg

20180131_204659.jpg

Nie tylko spec c,  polskie limitowane wersje Sprt też tak miały. 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, abecer napisał:

Nie tylko spec c,  polskie limitowane wersje Sprt też tak miały. 

Dokładnie, w SPRT jest auto + duży zbiornik w bagażniku tak samo jak w specu

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Dawid555 napisał:

ale masz dołożony komputer sterujący czy na ori sterowniku idzie takie cos ogarnąć?O ile stopni woda potrafi zbić temp. w dolocie?

na ori sterowniku , robione to było w mapteku

Edited by arkadius 73
Link to comment
Share on other sites

Powiedzcie mi proszę - jest sens robienia w cywilnym, ale podłubanym WRX moda w postaci wymiany IC na STI i montażu natrysku? Czy to w jakiś sposób może chronić przed jakimiś większymi awariami? Dotychczas nie miałem ani razu problemu z przegrzaniem auta czy coś takiego, więc pytanie czy warto wydawać te 1700 zł.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...