TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam. Tak jak w temacie, nie mogę zlokalizować przepływomierza w legacy 4 2004r silnik EJ20. Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 A przypadkiem nie MAF w tym motorku? Pucha rezonatora, z prawej strony od przodu. Jedyna wtyczką w puszce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Tak to wygląda. Właśnie nic tam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Nawet na zdjęciu widać wtyczke- między wlotem od filtra powietrza a wyjściem przepustnicy do kolektora, w rezonatorze czyli to największe czarne plastikowe na srodku. Zaraz obok odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) No właśnie wyciągałem to coś, i kompletnie mi to na przepływomierz nie wygląda. Całe z plastiku z kulką na końcu, tylko 2 przewody, moim zdaniem mogące zmierzyć co najwyżej temperaturę w dolocie, ale mogę się mylić. Jeśli jest to przepływomierz to bardzo dziwny. Dokładnie, właśnie sprawdziłem na allegro, to o czym piszesz to jest czujnik temperatury: Edytowane 22 Stycznia 2018 przez TOMAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 niema przeplywki w tym legacy mam takie .czemu jej szukasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No właśnie zdziwiło mnie to, ale czy przypadkiem nie ma jej w przepustnicy? Oglądałem na zdjęciach w necie przepustnice i wygląda jakby było tam miejsce właśnie pod przepływkę. Szukam bo zapala mi się 1 sonda lambda, i chciałem od czyszczenia przepływomierza zacząć. P030 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) No TOMAN zobacz poniżej - fotka spod mojej maski a u Ciebie faktycznie nie widać tej przepływki.......kolega wyżej pewnie ma racje w końcu też taki posiada. . . ...a ten Twój błąd to problem grzałki od sondy...spalanie większe zauwazyłeś ?? Edytowane 22 Stycznia 2018 przez maskun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 5 minut temu, maskun napisał: No TOMAN zobacz poniżej - fotka spod mojej maski a u Ciebie faktycznie nie widać tej przepływki.......kolega wyżej pewnie ma racje w końcu też taki posiada. . . ...a ten Twój błąd to problem grzałki od sondy...spalanie większe zauwazyłeś ?? ten 2.0 to 165km dohc te juz mialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) No tak, tutaj przepływkę widzę Spalanie... hm.. ok 11l/100 zazwyczaj, teraz nie sprawdziłem dokładnie. Czasem zgaśnie a potem znowu się zapala. Za to u was nie widzę czujnika temperatury powietrza dolotowego. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez TOMAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 P030 to błąd grzałki pierwszej lambdy. Przepustnica i przepływka nie mają wiele do gadania w tym temacie. Błąd pojawia się jak odpalisz zimne auto i przez kilka minut nie dotykasz za bardzo gazu ? Np odpalisz, wyjedziesz z parkingu i staniesz w korku? Zapala Ci się CE razem z CRUISE? Zgadłem? Po prostu upaliła Ci się grzałka w sondzie i tyle. Musisz wymienić sondę na nową i voila ! PN sondy podeślę później - mam na drugim kompie (albo poszukaj u opposed forces). Nie polecam sond uniwersalnych bo ponoć bywają z nimi problemy, ja wymieniłem na oryginał denso i jest spokój. A nówkę denso można kupić już poniżej 200 plnów, także moim zdaniem nie warto się bawić w jakieś uniwersalne i lutowane. Sama wymiana sondy, o ile nie zapiekła się w gnieździe, to kilka minut tylko musisz mieć specjalną nasadkę z takim fikuśnym wycięciem (all... i szukasz klucz do sondy). Wymiana bez kanału- od góry. To wszystko nie zmienia faktu że przepustnicę warto profilaktycznie wyczyścić tylko uczciwie, wykręcając ją i benzynką a nie psiukać jakimiś siuwaksami do czyszczenia przepustnic. Spalanie masz w miarę normalne dla tego motoru (ja mam 12.2 ale "Lepszy Power Gamoniu") ale ja z uszkodzoną grzałką nie odnotowałem jakiegoś większego spalania, jakby uszkodziła się sama sonda a nie tylko grzałka to pewnie spalanie by wzrosło. HOWGH ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) No tak jest mniej więcej jak piszesz. Rozgrzane auto jak zgaśnie to potem bywa że się już nie zapali. Ale po skasowaniu błędu, zimne faktycznie zaraz odpala check na nowo. W takim razie faktycznie rozglądnę się za sondą. Witam ponownie. No więc tak, oryginalna sonda w samochodzie to 22641 AA230, zamiennik z denso to podobno 0307. Nie posiada ktoś na sprzedaż? Edytowane 24 Stycznia 2018 przez TOMAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się