Jump to content

Legacy IV 2.0 benzyna 165km


Arsonix22
 Share

Recommended Posts

Witam.

Czy ktos spotkal sie z tak zwanym mitem rezonatora powietrza w subaru tzn. jego demontaż wprawia dźwięk w rasowy ( mam na mysli ta puszke zamontowana z prawej strony pod obudowa filtra powietrza). Na youtube jest wiele filmików, w ktore opisane sa usuniecie rezonatora plus wymiana tylnych tlumikow. Przejrzalem wszystkie posty na forum lecz wszyscy pisza o modyfikacji kolektora z rownoodległościowego na nierownoodleglosciowy ( co wiąże się z spadkiem mocy). Czy ktos juz moze przerobil temat doglebnie i podzieli sie doswiadczenie ?

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Arsonix22 napisał:

jego demontaż wprawia dźwięk w rasowy

Jeśli chodzi Ci o bulgot to dokładnie jak napisał kolega @palmall potrzeba przerobić kolektor na różnoodległościowy i jeśli jest to zrobione dobrze to spadek mocy staje się mitem ;) 

 

Tutaj masz przykład takiej przeróbki, z tym że u mnie poza kolektorem został wyspawany cały wydech, wszystko z kwasówki:

 

Link to comment
Share on other sites

Dobry dźwięk uzyskasz tak jak poprzednicy piszą, przez przerobienie kolektora na różnoodległościowy + dobry końcowy.

Opcji jest kilka, poprzeglądaj tematy na forum można założyć różnoodległościowy od innego np. legacy II 2.2, dopasować z WRXa, założyć kol borli np, albo swój porozcinać i zrobić na wzór. Jakieś heńki od wydechów raczej powinni ogarnąć. Samym rezonatorem raczej nic nie uzyskasz.

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, matias napisał:

Ogarnięty „Heniek” wyspawa Ci kolektor i ogarnie dobry tłumik pod konkretne auto, tak jak to miało miejsce u mnie ;) 

 

A efekty jak? ;) Bo aż jestem ciekaw czy po takiej robocie jest faktycznie dobrze, miałem robić też kolektor ale narazie się wstrzymałem

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
W dniu 22.01.2018 o 08:58, palmall napisał:

Potrzebujesz kolektora innego. Dobrze zrobiony nie wiąże się ze spadkiem mocy.

A możesz napisać jakiego dokładnie ?

Zainteresowałem się ostatnio tym tematem dosyć mocno i powiem szczerze, że też bym chciał...

Przeglądając fora wychodzi na to że temat rzeka Tylko napiszcie czy lepiej gotowiec? jeśli tak to jaki dokładnie do mojego silnika podejdzie (2.0 165KM DOHC)?Jeśli przerobić swój (tak naprawdę wybrałbym ta opcje)to chciałbym wiedzieć jak dokładnie to zrobić żeby "nie wiązało się ze spadkiem mocy"(pomogły by mi jakieś zdjęcia)

Ewentualnie czy możesz polecić kogoś z Warszawy kto może mi to zrobić DOBRZE za przyzwoite pieniądze???

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Andrzej Mączka napisał:

Ewentualnie czy możesz polecić kogoś z Warszawy kto może mi to zrobić DOBRZE za przyzwoite pieniądze???

 

Ja Ci mogę polecić z Radzymina kogoś, kto zrobi to bardzo dobrze...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ul. Narbutta 10 ;)  głośność to już kwestia katalizatorów i tłumików po drodze, nie musi być od razu przelot, jak się nie pozbędziesz wszystkiego oprócz końcowego tłumika to będzie cicho ;) pamiętaj też, że trochę to inaczej brzmi jak nagrywasz od strony wydechu, a inaczej jak siedzisz w środku ;) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...