Jump to content

Recommended Posts

No własnie Filip, może to mało istotna kwestia ale tak z czystej ciekawości jak się ma spalanie forka Xt do Wrxa ?  Wrx manual Forek automat, Forek ciezszy ? Jak to wychodzi w praniu ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 637
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zgodnie z obietnicą, zdradzam trochę szczegółów, gdzie można znaleźć, w mojej opinii dużo lepsze niż z USA czy Kanady, fajne WRXy. Długo już badałem temat ale w końcu rodzinnie zadziałaliśmy i ściągne

Piszę tu bo zacząłem tu. Jednak kupiłem Sti 2015 pochodzenie PL. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. No i chyba muszę się przenieść do tematu STI. A będę miał kilka pytań ale narazie Muszę się nacieszy

Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu. Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak s

Posted Images

Ok. Z automatu się wyleczyłem a na oku mam nadal jedno Sti i jednego Wrx 2017. Proszę powiedzcie mi czy Wrx z 2017 miały światła mijania xenony czy ledy? Bo oczywiście nie ma spryskiwaczy a ja nie mam zamiaru się stresować że mi dowód zabiorą. Ewentualnie czy da się to poznać że zdjęcia auta? 

Czy jest możliwość gdzieś rozkodować VIN by sie dowiedzieć jakie jest wyposażenie? 

Edited by DanPlut
Link to post
Share on other sites

Z tego co kojarzę to są tylko 3 wersje

Base, premium i limited i tu w każdym z nich wyposażenie jest już z góry ustalone, można np zmienić tylko wydech na sportowy SPT i może dolot 

Co do świateł - są to albo full Ledy, albo żarówki zwykle. Możesz poznać po zdjęciach ( pokaż fotkę - podpowiemy )

 

Edited by mRoZiOo
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

WRX 17 LEDy miał chyba tylko w wersji Limited (najwyższej), Base i Premium miały halogeny. A ksenony to się chyba generalnie w USA za bardzo nie przyjęły.

Spalanie mojego WRX MT z 11 tys. km, to 11,5 l/100 km (większość po autostradach).

Nie jestem przekonany, czy słusznie się "wyleczyłeś" z automatu, bo to (zwłaszcza CVT) idealne rozwiązanie do daily driver'a. Sprzęgło w WRX MT da Ci w mieście dosłownie i w przenośni w kość... ;) 

Edited by Kambol
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 

Moje spalanie po 5 tys km - 10,4 l/100 km


P.s. po miesiącu przerwy zobaczyłem moje @Ślubne_subi - wrażenia bezcenne : )IMG_20191030_212949~2.jpg

Edited by mRoZiOo
  • Like 2
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

Fajnie, że wrócił na drogę. :)

To spalanie masz z komputera pokładowego, czy wyliczasz sam? Bo moje 11,5, to z motostatu (czyli raczej wiarygodne), a komp mi zaniża właśnie ok 10%. Swoją drogą ciekawe, czy da się wprowadzić korektę, żeby pokazywał realne wartości (@bombelllooo ? :P).

Edited by Kambol
  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

A tak z innej beczki - mam wrażenie, że w WRX strasznie słabo działa ogrzewanie tylnej szyby, w porównaniu do OBK, to tak na 50%. Całkowite pozbycie się porannej rosy trwa dłużej niż jeden cykl grzania do automatycznego wyłączenia (chyba 15 min.). Nie wiem, może dla tego, że jest spięte razem z podgrzewaniem wycieraczek..?

Macie podobne odczucia?

Link to post
Share on other sites

Ok. Dziękuję za pomoc. 

@Kambol wyleczyłem się bo napewno będę chciał zrobić remap a CVT to ogranicza a dwa chcę trochę więcej wrażeń z jazdy a po zgłębieniu trochę tematu wychodzi że CVT nie dlamnie. 

A poniżej zdjęcia lamp. 

Screenshot_20191031_051737.jpg

Edited by DanPlut
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Kambol napisał:

A tak z innej beczki - mam wrażenie, że w WRX strasznie słabo działa ogrzewanie tylnej szyby, w porównaniu do OBK, to tak na 50%. Całkowite pozbycie się porannej rosy trwa dłużej niż jeden cykl grzania do automatycznego wyłączenia (chyba 15 min.). Nie wiem, może dla tego, że jest spięte razem z podgrzewaniem wycieraczek..?

Macie podobne odczucia?

 

tak, mam podobne odczucia, dziala to mozolnie (i to pomimo tego, ze w moim aucie nie ma grzania pior wycieraczek)

Link to post
Share on other sites

Te lampy to na sto procent zwykle halogenowe żarówki. 

Ten samochód nie jest czasem RJS?  (Jasło, Podkarpacie)

Pokaż jeszcze fotkę z boku 

 

Edit. Ok już znalazłem na OtoMoto. 

Te lampy to zwykle żarówki. 

Jak kupisz to Ci polecę fajne Ledy w razie czego nie oślepiające z fajnym odcięciem. 

Chyba, że chcesz kupić reflektory ledowe, czarne to różnie ale ok 1500 zł za jedną lampę trzeba dać jak Ci się uda.

 

Mega fajne fotele w tym WRX siedzą. To chyba opcja jakaś bo w STi można takie zamawiać a w WRX to nie wiedziałem. 

 

No i rocznik 17 jak u mnie, ale już poliftowy przód 18-stek 

Edited by mRoZiOo
Poprawka.
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, mRoZiOo napisał:

(...) polecę fajne Ledy w razie czego nie oślepiające z fajnym odcięciem. 

 

mozesz i mi polecic?

 

na razie uzywam zwyklych zarowek halogenowych (w nocy / po ciemku prawie nie jezdze, ale ostatnio, jesiennymi porankami i wieczorami zauwazylem, ze jednak slabo swieca, szczegolnie w porownaniu do FXT z bi-LED)

Link to post
Share on other sites
W dniu 30.10.2019 o 08:04, eddie_gt4 napisał:

 

WRX - zza wielkiej wody, czyli po wiekszych czy mniejszych przygodach... z innej strony, dla mnie sporym plusem WRX'a jest to, ze bez problemu jezdzi na 95'ej benzynie, nie ma slawetnego 2.5T pod maska i ma mniejszego lag'a, co w codziennym uzytkowaniu jest dosc istotna kwestia, imho (pamietam gdzies byly testy, pokazujace ze (edit) z zatrzymanego startu z rolki do ok. 100-120 km/h WRX jest nawet szybszy od STI)

 

edit: oto link - https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-comparison-tests/reviews/a6306/2015-subaru-wrx-vs-sti/

 

 

parę lat temu miałem pomysł aby zamienić swojego wrx z 2006 z tym "strasznym 2.5 turbo" na wrx z 2015. Miałem okazję przejechać się wersją z CVT i pewnie to spowodowało, że zrezygnowałem z pomysłu pozbycia się starego auta. CVT jest przyzwoitą skrzynią, idealną do jazdy codziennej, wadą jest to, że przytępiła trochę pazurki wrx-owi, powodując, że stał się takim trochę szybszym kompaktem. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, plejadek napisał:

parę lat temu miałem pomysł aby zamienić swojego wrx z 2006 z tym "strasznym 2.5 turbo" na wrx z 2015. Miałem okazję przejechać się wersją z CVT i pewnie to spowodowało, że zrezygnowałem z pomysłu pozbycia się starego auta. CVT jest przyzwoitą skrzynią, idealną do jazdy codziennej, wadą jest to, że przytępiła trochę pazurki wrx-owi, powodując, że stał się takim trochę szybszym kompaktem. 

 

zawsze jest opcja MT, w przypadku WRX'a jest wybor ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

eddie_gt4   masz rację, może jakbym się przejechał autem z manualem to decyzja byłaby inna. Ale nie żałuję, bo zamiast wrx-a sprowadziłem sobie Challengera z V8 :)

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, plejadek napisał:

eddie_gt4   masz rację, może jakbym się przejechał autem z manualem to decyzja byłaby inna (...)

 

u mnie dokladnie bylo - z ciekawosci przejechalem sie WRX'em z MT i sie zakochalem (a bylem nastawiony na zakup innego auta), a raczej poczulem sie tak, jakbym znowu jechal GT'ekiem, tylko w ciut innej skorze :thumbup:

 

Link to post
Share on other sites

Piszę tu bo zacząłem tu. Jednak kupiłem Sti 2015 pochodzenie PL. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. No i chyba muszę się przenieść do tematu STI. A będę miał kilka pytań ale narazie Muszę się nacieszyć. 

Screenshot_20191103_120253.jpg

  • Like 6
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

Jeździłes Wrx? Jak porównanie do STI? Chodzi mi o silnik, elastyczność, powiedzmy przy normalnej jeździe. W USA jest sporo testów, które mówią o l lepszej elastyczności Wrx.

Link to post
Share on other sites

No niestety brakuje. Ale może w przyszłym roku... 

Nie nie jeździłem Wrxem. Kiedyś kupiłem Wrx 2008 rok i żałowałem że nie wziąłem starszego Sti. Drugi raz tego błędu nie popełnię chociaż w tej budzie Wrx jest naprawdę super i mocą nie wiele mu ustępuje. Zdrugiej strony trafił mi się Sti z Polskiego salonu a nie Amerykaniec a różnica była 8 tyś zł Pozatym ja nie szukałem auta do jazdy na codzień. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...