Jump to content

Wrx 2015+


maati

Recommended Posts

5 godzin temu, Kambol napisał:

 

Zdaje się, że w CTR szybko padają skrzynie biegów. Nie ma ideałów...

 

Nie padają.

 

 

CVT zabiera dużo fanu w Subaru więc jakbym ja miał decydować się na WRX to tyko z manualem.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, Kukson napisał:

CVT zabiera dużo fanu w Subaru więc jakbym ja miał decydować się na WRX to tyko z manualem.

CVT to jak profanacja, więc kompletnie nie rozważam :D

Link to comment
Share on other sites

Może akurat ktoś potrzebuje? Styropian do bagażnika oraz panel / plastik pod schowek - obie pozycje nówki sztuki

 

 

20210117_120230.jpg

20210117_120244.jpg

20210117_120326.jpg

20210117_120305.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej, chciałem spytać na ile często zwracacie uwagę czy turbina osiąga swój peak ładowania? Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu wartość ta nie przekracza 1.3 bar'a (18psi), mimo że jakiś rok temu 1.5 było całkiem powtarzalne. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że peak (czy też overboost) pojawia się tylko chwilowo pod obiciążeniem, ale u mnie przestał pojawiać się kiedykolwiek. Sprawdziłem obejmy (za oceanem ponoć częste w fa20, nawet moj vin łapie sie na recall z TSB) i wszystkie znaki na niebie nie wskazuja na nieszczelności w dolocie. Czytałem, że fabryczny zawór BPV potrafi dawać takie objawy... i nie wiem czy to moja kolejna subaru paranoja od nadmiaru lektur czy tttm ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dotarło kilka gratów, zimny dolot, klocki tył i przód, tarcze przód oraz znaczki Subaru  (Subaru badge of ownership), na tą chwile udało mi się zamontować przednie tarcze z klockami,  reszta pewno dopiero w sobotę. Mam nadzieję, że będzie jakaś poprawa.

 

 

 

156876495_340606377282857_267481614205925647_n.jpg

156504530_744722519517425_1326068796507317343_n.jpg

156598500_425702775201753_5159481404220426676_n.jpg

156902446_2956004617969730_5651313758368445206_n.jpg

156504530_744722519517425_1326068796507317343_n.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, lutek34 napisał:

Dotarło kilka gratów, zimny dolot, klocki tył i przód, tarcze przód ...

Dolot, to AEM? Jaka tarcza?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Panowie, mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych w oplocie, ktoś z Was coś dobrał w PL czy tylko US? W katalogu HEL nie ma nic dla rocznika 2015-2017.

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, lutek34 napisał:

Panowie, mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych w oplocie, ktoś z Was coś dobrał w PL czy tylko US? W katalogu HEL nie ma nic dla rocznika 2015-2017.

Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego.

Pisałem do Hel, i dostałem taka odpowiedz, ale napiszę też do Pizza Brakes.

.

Przewody o kodzie towaru SUB-4-051 będą pasowały do modelu
Subaru  Impreza VA      2.5 Turbo WRX & STi             2014-
https://pl.helperformance.com/subaru-impreza-2-5-turbo-wrx-sti-2017
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie?

MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie.

Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.03.2021 o 23:57, Kambol napisał:

Fajnie brzmi :)

wrzeszczcie znalazłem chwilkę czasu, po uporaniu się z konserwacją OBK i zamontowałem ten dolot, faktycznie fajnie to brzmi i słychać blow offa.

167419319_453277982654348_5385444254814435515_n.thumb.jpg.3e56ee455f5e200da022ea970f8d40f5.jpg

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, subbiefan napisał:

Sprowadzenie z USA ciężki temat

myślisz że ten zestaw nie spełnia Twoich wymogów? Dość dużo tego sprzedali.

https://www.ebay.com/itm/1320-PERF-FOR-2015-WRX-Forester-XT-Manual-downpipe-high-flow-cat-down-J-pipe/302170663290?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item465ac6697a:g:DjoAAOSw241YV7h2

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio był tez link do zestawu, który zmienia kolektor na roznoodległościowy, co powinno zbliżyć dźwięk do EJ25.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, lutek34 napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA

ten lepiej wygląda? chyba cenowo ;-)

https://www.ebay.com/itm/SR-S-DOWNPIPE-FOR-2017-WRX-MANUAL-CATTED-DUAL-O2-BUNG-J-DOWN-PIPE-HIGH-FLOW-CAT/391976877117?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item5b43a47c3d:g:zPMAAOSwmuVae1HC

Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Jak skończysz daj znać. Chętnie podjadę i zobaczę ulepszonego WRXa.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Może zbyt skrótowo napisałem. Nie wiem czy ten DP od 1320 jest OK czy nie. Jak rzuciłem okiem na szybko co to za firma, co produkuje i na jakieś fora motoryzacyjne i opinie z Google, to obraz jawi się mieszany. Do tego raptem rok gwarancji nie buduje u mnie przekonania, że firma wierzy w swój produkt. Nie należę do osób, które lepiej śpią jak kupią coś drogiego, żeby mieć "lepsze" niż sąsiad czy modny/fajny znaczek, choć nikomu nie bronię i nic mi do tego. Nie lubię przepłacać i wolę kupić taniej jak można. Ale nie chcę kupić czegoś tanio i żałować, że trzeba rzeźbić żeby dopasować, zardzewieje po 2 zimach albo pęknie od cykli cieplnych. Nie spotkałem opinii typu "mam od nich downpipe, jeżdżę kilka lat i jestem zadowolony. Nie przepłacajcie za Mishimoto".

Raczej "Kupiłem, w miarę pasuje, nie znam się ale wygląda dobrze, jest lżejsze niż droższa konkurencja".

Niestety dostępność innych DP aktualnie wygląda jak wygląda, stąd może tyle sprzedanych przez nich ostatnio sztuk. 

Ostatecznie na seryjnym DP też można auto wystroić, a te 20-30 koni mniej nie robi mi takiej różnicy, żeby płacić za DP 5 tysi. Planów na dalsze mody i robienie bestii na 1/4 też nie mam.

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.04.2021 o 12:38, subbiefan napisał:

MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie.

Sprawdź jeszcze GTPerformance, RCP exhaust i RM Motors. Może zrobią.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.04.2021 o 12:38, subbiefan napisał:

Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie?

MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie.

Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki.

W Nisku jest taki Mateusz :)

priv 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.04.2021 o 11:40, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Co ma kolektor do twin scroll?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...